Vaimo ei pitele vauvaa sylissä eikä paijaile
Imetti parin viikon ajan ja nyt päätti ettei halua pitää vauvaa sylissä eikä imettää. Voiko tästä aiheutua vauvalla jotain haittaa jos isä pitelee sylissä?
Kommentit (147)
Mikko känsälä on omituinen mies kun se pitää mieluummin vauvaa sylissä kun stripparia.
Mikko känsälä on omituinen mies kun se pitää mieluummin vauvaa sylissä kun stripparia.
Taitaa rouvaa kaduttaa ettei ottanut jälkiehkäisyä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä usko, että vauva siitä pahemmin kärsii jos sulta kuitenkin saa lämpimän sylin. Mutta miksi äiti ei halua sylitellä? Masennusta? Kannattaa ehdottomasti puhua tästä neuvolassa.
Jää puuttumaan varhainen vuorovaikutus! Se on vauvalle ehdottoman tärkeää. Tosin jos sen saa isältä..
https://www.mll.fi/vanhemmille/tietoa-lapsiperheen-elamasta/vanhemmuus-…
https://thl.fi/fi/web/lastenneuvolakasikirja/terveystarkastusten-menete…
Yksi vanhempi riittää!
No ku ei varmasti riitä, miksi halutaan tahallaan unohtaa lapsen oikeudet!?? Hänellä syntyessään on oikeus molempiin vanhempiin. Piste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä usko, että vauva siitä pahemmin kärsii jos sulta kuitenkin saa lämpimän sylin. Mutta miksi äiti ei halua sylitellä? Masennusta? Kannattaa ehdottomasti puhua tästä neuvolassa.
Voiko vauvalle tapahtua jotain jos jää ilman hoivaa? Vaimo on väsynyt ja kaipaa lepoa mutta sanoi ettei tykkää kun vauva on jatkuvasti kiinni ihossa. Ei laitoksellakaan halunnut pitää vauvaa sylissä.
Äiti tarvitsee lääkäriä.
Juu, päälääkäriä.
Naisella voi olla mielikuva äitiydestä, kuinka upeata se onkaan. Ja sitten sieltä alapäästä putkahtaakin huutava vaativa käärö joka paskoo ja kusee, tissit vuotaa, eikä se koko juttu vaikutakaan enää niin ihanalta. Aina ei tarvitse olla masennus kyseessä.
Olen aistiyliherkkä enkä voinut imettää kuin hetken. Rakastin lapsiani mutta läheisyys vaan joskus oli erittäin liikaa.
Toki lapseni saivat olla sylissä paljonkin, mutta mieluummin niin, että ei paljasta ihokontaktia. Myös se aiemmin mainitsemani eriterumba voi alitajuisesti vaikuttaa. Ihana tämän ketjun isä kyllä.
Kuinka voi 92 alapeukkua tässä. Olettepa sydämettömiä.