Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskustelua sinkkuudesta

Vierailija
28.09.2015 |

Sana vapaa, keskustelua sinkkuuden hyvistä ja huonoista puolista. Löytyyköhän kenties kentään vapaaehtoisesti sinkkua? Nykyään joidenkin on hankala ymmärtää mikäli joku tahtoo olla omasta tahdosta yksin, kullakin omat valinnat. Harvemmin vastaan tulee sinkkuja, jotka haluaisivat olla yksin, joten kertokaahan ajatuksianne asiasta. Miksi kenties olet vapaaehtoisesti sinkku?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt 5 kertaa parisuhdetta ja aina mut on jätetty. Nykyään oon syrjäytynyt ja en usko että enää ikinä tapaan ketään. Ongelma oli varmaan siinä etten ikinä ole ollut rikas, vaan matalapalkkaisessa työssä, niin ehkä en sitten ollut sellaista aviomiesmateriaalia, tai kenet ois kukaan halunnut pitää.

m32

Vierailija
2/27 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 21:00"]Mä olen sinkku koska en ole kelvannut kenellekään. Olen sosiaalinen, avoin, ystävällinen ja asiakaspalveluhenkinen ihminen mutta en kelpaa naisille ulkonäköni takia. Olen siisti, pukeudun hyvin ja trendikkäästi budjettini mukaan (H&M, Zalando) ja olen treenattu. En saa naista, koska mulla on kuulemma liiankorkea otsa!!! Joo siis otsani on tosi korkea (varmaa n. 10cm jopa enemmänkin) mut se on se syy, jonka olen itsessäni kuullut syyksi miksi en kelpaa. Suoraan sanottuna vituttaa tällainen syy, koska joka päivä näkee  kasvoiltaan ja vartaloiltaan ja pukeutumiseltaan ihan vitun rumia miehiä parisuhteessa. Muijat jaksaa jankata jostain hiustensiirrosta... sit taas joka päivä näkee seurustelevia klanipäitä.
[/quote]

Harmi juttu, mutta eikös ap hakenut vapaaehtoisesti sinkkujen ajatuksia? Sinkkuuteen haetaan ihan liian usein syitä muista (tai syytellään sinkkua ulkopuolelta), vaikka usein itsetutkiskelu voisi amonesti auttaa. Minun "syyni" on huono lapsuus ja luottamuspula muihin ihmisiin. Vapaaehtoista vai ei, sitä en tiedä itsekään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 41-vuotias nainen, vapaaehtoisesti sinkku. Pari kertaa olen nuorempana seurustellut, mutta olen todennut että a) seksi ei kiinnosta ja b) olen niin erakkoluonne, että ahdistun ihmisseurasta. Joten paljon mukavampi olla yksin.

Vierailija
4/27 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 21:00"]

Mä olen sinkku koska en ole kelvannut kenellekään. Olen sosiaalinen, avoin, ystävällinen ja asiakaspalveluhenkinen ihminen mutta en kelpaa naisille ulkonäköni takia. Olen siisti, pukeudun hyvin ja trendikkäästi budjettini mukaan (H&M, Zalando) ja olen treenattu. En saa naista, koska mulla on kuulemma liiankorkea otsa!!! Joo siis otsani on tosi korkea (varmaa n. 10cm jopa enemmänkin) mut se on se syy, jonka olen itsessäni kuullut syyksi miksi en kelpaa. Suoraan sanottuna vituttaa tällainen syy, koska joka päivä näkee  kasvoiltaan ja vartaloiltaan ja pukeutumiseltaan ihan vitun rumia miehiä parisuhteessa. Muijat jaksaa jankata jostain hiustensiirrosta... sit taas joka päivä näkee seurustelevia klanipäitä.

[/quote]

Onko sulla vetäytyvä hiusraja? Jos ei niin muuta hiustyyliä.

Vierailija
5/27 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 21:11"]Olen 41-vuotias nainen, vapaaehtoisesti sinkku. Pari kertaa olen nuorempana seurustellut, mutta olen todennut että a) seksi ei kiinnosta ja b) olen niin erakkoluonne, että ahdistun ihmisseurasta. Joten paljon mukavampi olla yksin.
[/quote] Oken sinua melkein 10v. vanhempi, ajatukseni aivan samat. Työskentelen ihmisten parissa , se riittää itselleni sosiaalisuudesta, hyvä kun juuri ja juuri työpäivän jaksaa olla positiivinen. Työvuoron jälkeen en halua nähdä/kuulla ketään. Haluan olla yksin ja nauttia omasta rauhastani. Koen ongelmaksi sen, että ihmiset aina kyselevät, että onko sinulla miesystävää yms. Olen ulkonäöltäni hyvännäköinen nainen ja tuntuu kuin se olisi jollain tavalla outoa ihmisten mielestä, että haluan elää yksin. Miksi hyvännäköinen ihminen ei voisi nauttia elämästä yksin?

Vierailija
6/27 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna oikeastaan ainoa ongelma on ympäristön asenteet. Joidenkin mielestä sitä ei koskaan ole aikuinen tai normaali kun on sinkku. En minäkään kysele työkavereilta, että et kai sä nyt enää ole Penan kanssa, olet niin nätti ja kiva nainen, että helposti saisit vaikka sen naapurifirman Pekan, joka aina sulle hymyilee.

Vierailija
7/27 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opinnot sujuu paremmin ja arki on vakaampaa, kun on sinkku. On myös enemmän aikaa ystäville ja perheelle. Mutta silti haluaisin löytää jonkun. Tahdon rakastua ja olla rakastettu, hempeillä ja halia. Ja haluun seksiä.. Mutta olen ujo nainen ja näytän ihan heterolta. Haluaisin nimittäin naispuolisen kumppanin. En uskalla lähestyä ketään, ja muutenkin homotutkani on vuodelta 1678. Tässä mun mietinnät omasta sinkkuudesta.

Vierailija
8/27 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon sinkku kun ei naisille kelpaa kiltti ja kunnollinen mies. niille kelpaa vaa rentut jännämiehet jotka hakkaa ja pettää. menkää naiset vaikka vittuu mun puolestani!

Vierailija
9/27 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 21:37"]oon sinkku kun ei naisille kelpaa kiltti ja kunnollinen mies. niille kelpaa vaa rentut jännämiehet jotka hakkaa ja pettää. menkää naiset vaikka vittuu mun puolestani!
[/quote]
Kun en löydä sitä lesbovittua, niin vaikea mennä vitulle, vittu!

Vierailija
10/27 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaaehtoinen sinkku, haluan keskittyä opiskeluun, en halua harrastaa seksiä (olen 20 enkä ole koskaan harrastanut seksiä, ja minulla on jonkinlainen kammo asiaa kohtaan). 

Vierailija
11/27 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkku, koska minulla kauniit alaikäiset tyttäret. Muutaman miehen kanssa on yritetty ja aina se on mennyt sellaiseen seksistiseen tyttärieni kiusoitteluun. Alkaa ihan viattomana ja pikkuhiljaa jutut kovenee.

Yksi mies yritti mökillä jättää makuuhuoneemme oven auki ja valot päälle..... Hän koko loman valitti, että rakastellessamme happi loppuu. Ikkunan avaamisellahan ei ollut mitään vaikutusta. Sitten tytöt menivät telttaan yöksi miehen tietämättätämä. Hän oli saunassa, kun tyttäret mökin taakse mukavasti menivät. Me miehen kanssa nautimme terassilla pari paukkua ja siirryimme makuuhuoneeseen. Ovi jäi "kuin vahingossa auki" ja alkoi sellainen performanssi, ettei koskaan aikaisemmin eikä sen jälkeen! Mies huohotti välillä ettei vaan tytöt herää ja kaikkien mahdollisten asentojen vaihdon yhteydessä suoritti esileikin -mitä ei ollut koskaan aikaisemmin tapahtunut. Minähän otin hommasta ilon irti!

Aamulla mies oli tosi yllättynyt kun hänelle selvisi, että tyttäret eivät edes olleet mökissä yötä. Suhde jatkui vielä muutaman kuukauden ja tuli entistä selvemmäksi, että hän oli hyvin haluton tulemaan luokseni viikonlopuiksi silloin, kun tyttäret olivat isällään! Mutta kun heillä oli kotiviikonloppu, ei miestä tarvinnut kahta kertaa kutsua! Itseasiassa hän erään kerran työkiireisiinsä vedoten lähti pois jo lauantaina, kun olimme vaihtaneet viikonloppuja niin, että tytöt menivät isälle kahtena peräkkäisenä vkl.

Noo näitä on turha märehtiä. Mutta minä tulen olemaan sinkku vielä niin kauan, kunhan nuorinkin tytär muuttaa muualle opiskelemaan. 

Ai niin yksi "sulhasistani" stalkkasi vanhimman tyttäreni Ask:ia.... Kirjoitteli typeriä kommentteja ja kehui sen muotoja ja hekumoi kaikenlaista. Äijällä vaan oli paha lukihäirä ja outo tapa käyttää välimerkkejä, niin jäi heti kiinni! 

Huoh! Näitähän juttuja riittäis. 

Mutta sen sanon, että pedofiileillä olis paljon vähemmän tilaisuuksia, jos tyttärien äidit olisivat vähän paremmin kartalla!

Vierailija
12/27 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkku koska:

1. Viihdyn erinomaisesti yksin. Näen kyllä ystäviäni säännöllisesti, mutta tarvitsen ja nautin todella paljon ajasta ihan vain itseni kanssa.

2. Työ on mulle prioriteetti #1 ja syö aika tehokkaasti arkisin ajan. Rakastan työtäni, joten tämä ei minua hurjasti haittaa.

3. Saan tehdä ja mennä omien halujeni mukaan. Ei tarvitse huolehtia miehen loukkaantuvan, kun loma-aikanakaan jumita koko aikaa tämän kanssa, vaan lähden vaikka äkkilähdöllä toiselle puolelle maapalloa.

4. Minulla ei ole lapsihaaveita, jotka pakottaisivat minua löytämään vain jonkun, joka ei sitten muuten olisi minulle oikea.

5. En ole kovin stereotypinen nainen: vaihdan itse lamput, kokoan ikea-kalusteet, asennan kodin elektroniikan jne. Lähden välillä yksin reissuun rinkka selässä ja hoidan reissulla kaiken vuokra-auton renkaan vaihdosta nuotion sytyttämiseen. Oman kokemukseni mukaan, miehet eivät pidä tästä, sillä haluaisivat yhä jollain tasolla olla "suojelijoita" ja "pelastajia" ja kun eivät kanssani koskaan tuollaiseen rooliin pääse, niin pettyvät. Ehkä olen törmännyt vaan väärän miestyypin edustajiin tähän asti, mutta tällainen tunne mulle on jäänyt ex-kumppaneista. En kuitenkaan ulkonäöllisesti siis ole mikään karski "jätkä", vaan tällainen alle 160cm pituinen sirohko, meikkaava ja pitkätukkainen perusnätti nainen.

Sinkkuudesta haluaisin luopua, koska:

1. Säännöllinen seksi olisi ihanaa. En koe saavani mitään irti yhden illan jutuista vaan seksissä pitää olla tunteet mukana, jotta se on nautinnollista. Nyt tyydyn oman käden oikeuteen.

2. Asumiskustannukset Helsingissä ovat järkyttävän kovat yksinasuvalle. Kahdestaan saisi paljon miellyttävämmän asunnon paljon paremmalta alueelta ja hinta henkilöä kohti tulisi silti edullisemmaksi.

N26

Vierailija
13/27 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

23: Luonnosta ja retkeilystä kiinnostuneissa miehissä ainakin on paljon heitä, jotka haluavat naisen tekevän muutakin kuin seuraavan sivusta nuotion sytytystä. Toisaalta he itsekin haluavat tehdä ja järjestellä, eivätkä katsella kun sinä hoidat kaiken.

Vierailija
14/27 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuja on monenlaisia, esim.
1. Ne, jotka ovat yksin aina.
2. Ne, jotka harrastavat lyhyitä suhteita, mutta eivät halua vakisuhdetta.
Itse olen ensimmäistä laatua ja ihmettelen aina, miten nämä kakkostyypit puhuvat kovaan ääneen siitä, miten on kiva olla yksin. Ettehän te ole yksin, jos teillä on kuitenkin joku. No mutta, kukin tavallaan, ei siinä mitä. :)

Vierailija
15/27 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 22:18"]Olen sinkku, koska minulla kauniit alaikäiset tyttäret. Muutaman miehen kanssa on yritetty ja aina se on mennyt sellaiseen seksistiseen tyttärieni kiusoitteluun. Alkaa ihan viattomana ja pikkuhiljaa jutut kovenee.

Yksi mies yritti mökillä jättää makuuhuoneemme oven auki ja valot päälle..... Hän koko loman valitti, että rakastellessamme happi loppuu. Ikkunan avaamisellahan ei ollut mitään vaikutusta. Sitten tytöt menivät telttaan yöksi miehen tietämättätämä. Hän oli saunassa, kun tyttäret mökin taakse mukavasti menivät. Me miehen kanssa nautimme terassilla pari paukkua ja siirryimme makuuhuoneeseen. Ovi jäi "kuin vahingossa auki" ja alkoi sellainen performanssi, ettei koskaan aikaisemmin eikä sen jälkeen! Mies huohotti välillä ettei vaan tytöt herää ja kaikkien mahdollisten asentojen vaihdon yhteydessä suoritti esileikin -mitä ei ollut koskaan aikaisemmin tapahtunut. Minähän otin hommasta ilon irti!

Aamulla mies oli tosi yllättynyt kun hänelle selvisi, että tyttäret eivät edes olleet mökissä yötä. Suhde jatkui vielä muutaman kuukauden ja tuli entistä selvemmäksi, että hän oli hyvin haluton tulemaan luokseni viikonlopuiksi silloin, kun tyttäret olivat isällään! Mutta kun heillä oli kotiviikonloppu, ei miestä tarvinnut kahta kertaa kutsua! Itseasiassa hän erään kerran työkiireisiinsä vedoten lähti pois jo lauantaina, kun olimme vaihtaneet viikonloppuja niin, että tytöt menivät isälle kahtena peräkkäisenä vkl.

Noo näitä on turha märehtiä. Mutta minä tulen olemaan sinkku vielä niin kauan, kunhan nuorinkin tytär muuttaa muualle opiskelemaan. 

Ai niin yksi "sulhasistani" stalkkasi vanhimman tyttäreni Ask:ia.... Kirjoitteli typeriä kommentteja ja kehui sen muotoja ja hekumoi kaikenlaista. Äijällä vaan oli paha lukihäirä ja outo tapa käyttää välimerkkejä, niin jäi heti kiinni! 

Huoh! Näitähän juttuja riittäis. 

Mutta sen sanon, että pedofiileillä olis paljon vähemmän tilaisuuksia, jos tyttärien äidit olisivat vähän paremmin kartalla!
[/quote]
Voi järkytys mitä pedoja oot kohdannut! Onneksi et ollut ihastuneena sokea, ja tajusit dumpata moiset ihmissaastat.

Vierailija
16/27 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiseen pedohenkiseen tyyppiin olen itsekin törmännyt kuin mitä 22 ylempänä kuvasi. Viimeksi kun seurustelin, tytär oli 13. Aika pian aloin havaita miehessä epätervettä suhtautumista häneen, ja kaljaa ottaessaan imelään ällöttävään tyyliin suoraan imartelikin hänen ulkonäköään. Tyttö oli vielä sellaisessa ikävaiheessa, että kaipasi todisteita viehättävyydestään, ja meni mukaan flirttiin saadakseen huomiota. Esim. saattoi mennä "istumaan isin polvelle" kun mies pyysi ja siinä kiherteli. Pakko oli panna suhde poikki.

Vierailija
17/27 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
18/27 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vapaaehtoisesti sinkku, koska viihdyn omissa oloissani paremmin kuin muiden ihmisten seurassa. Eiköhän tämä syy riitä.

Vierailija
19/27 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkku.

Vierailija
20/27 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 20:19"]

Olen vapaaehtoisesti sinkku, koska viihdyn omissa oloissani paremmin kuin muiden ihmisten seurassa. Eiköhän tämä syy riitä.

[/quote]

Riittäähän se, vaan ei monet ymmärrä sitä ja yritetään etsiä kaikenlaisia syitä sinkkuuteen... näin on usein käynyt

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme