Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IHANAA kylmempää kesää luvattu!!

Vierailija
07.04.2022 |

Toivon ja rukoilen, että pitää paikkansa. Vaikka olenkin ateisti. Helteet on hirveitä, vie yöunet ja energiat.

Kylmä kesäkin sopisi, paljon tunnelmallisia sateita ja luontokin kiittäisi!

Kommentit (200)

Vierailija
181/200 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on nyt sitten tapahtunut. Että pohjoisnapajäiden sulaminen on viilentänyt Golf-virran. Että näillä lumilla ja liukkauksilla eteenpäin vuoden ympäri. Valitukset pois ja nastalenkkareita ostamaan!

Vierailija
182/200 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenvikaista toivoa tällaista, kun Suomen kesä on maailman parhain.

Ja samalla toivot että koko kansa kärsii, kun SINÄ et tykkää kuumasta? 

On kyllä mielenvikaista nauttia jostain tappohelteistä. Hikoilet kokoajan, on jano ja et jaksa tehdä mitään kun on niin tukalan kuuma.

Patalaiskat läskit saa tekosyyn löhöillä paikoillaan, kun on helle, eikä jaksa eväänsä liikauttaa. Sen takia ne helteestä tykkää.

Toista meillä aktiivisilla ulkoilijoilla, joille ihanin kesäsää on siinä 20 asteen kieppeissä, voi lenkkeillä ja pyöräillä, satoi tai paistoi! :) 

Taidat itse olla hiukan laiskaan päin kallellaan jos jo yli 20 asteen lämpötila riittää sinulle tekosyyksi olla urheilematta. Itselleni viime kesä oli ehkä aktiivisin pitkään aikaan kun kerrankin riitti poutaa ja lämpöä esimerkiksi beach volleyn pelaamiseen ja pyöräilemiseen. Niihin ei mikään 20 astetta ole todellakaan vielä optimi, saati sitten vesisade. Urheillessa sitä paitsi saakin hikoilla, en ymmärrä miksi se häiritsisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/200 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol, laihduttakaa niin ei tunnu helteet niin pahalta :D

Vierailija
184/200 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ensinnäkin laiha, mutta kuvittele sinä rauhassa, että kaikki, jotka eivät halua helteitä on läskejä. Paljastat oman mustavalkoisuutesi.

Naurettavaa, että intoiluni ja toiveeni kesästä ilman hirveitä helteitä ottaa tuntemattomia päähän. :D Kyllä minä tiedän, että ennustuksiin ei täysin voi luottaa, mutta jos haluan edes jostain iloni repiä, siihen lienee minullakin oikeus.

Miksi teitä haittaa, että haluan kesälläkin nukkua kunnolla ja olla energinen eli äänestän EI helteille? Jotenkin ihan surkuhupaisaa.

Sä et halua olla liian kuuma, mutta entäs jos mä en vaihteeksi halua palella? Miksi se sua haittaa? Jotenkin ihan surkuhupaisaa.

Sä voit pukea jos paleltaa, mennä vielä lisäksi peiton alle.

Kun kämpässä on lähemmäs 30 astetta lämmintä ja alastikin tuntuu paistuvansa, ei ole samoja mahdollisuuksia vaikuttaa siihen olotilaan.

Miten niin ei ole? Hanki tuuletin ja nuku jääpalojen seassa ammeessa.

Ja arvaa kuinka usein kuulen tuota ”sä voit laittaa lisää päälle”. Joo, ei auta ja en ehkä aina halua kulkea makuupussi päällä kaikkialla.

Tuulettimia on, ei vaikuta asunnon lämpötilaan.

Ammetta ei ole, nukun jäisten vesipullojen kanssa.

Muuta sinä saunaan.

Mikset voi muka laittaa toppatakkia päälle, ei sen makuupussi tarvitse olla.

Maakupussitakit on nyt muotia.

https://is.mediadelivery.fi/img/468/2c02c2e3d4e714755225cbafe114d788.jpg

Vierailija
185/200 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on nyt sitten tapahtunut. Että pohjoisnapajäiden sulaminen on viilentänyt Golf-virran. Että näillä lumilla ja liukkauksilla eteenpäin vuoden ympäri. Valitukset pois ja nastalenkkareita ostamaan!

Woohoo I love it! Seuraavaksi ostan lumikengät!

186/200 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää löylyä, sano. Ei ole vielä tukalan kuumaa kesää ollut, saa viime aikaiset mieluusti toistua.

Vierailija
187/200 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tulee viileämpi kesä. En kaipaa viime vuoden tukalia helteitä. Kuumuutta kaipaavat voi matkustaa vaikka Afrikkaan.

Just ostin ilmalämpöpumpun ja jumaliste jos tulee viilee kesä niin en ala! Suutun ja tuhoan koko auringon!

Vierailija
188/200 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin toivon megahelteitä. Olen viimeiset 7 vuotta joutunut pitää lomani syyskuussa, nyt sain vihdoin tälle vuodelle 5 viikkoa juhannuksesta.

Ja hlaun, että on lämmin, viimeiset 3 kesää olen hikoillut töissä heinäkuun, kun muut ovat postailleet: "huh kun on kuuma, onneksi voi pulahtaa järveen koska vaan"- postauksia. Nyt on saakeli minun vuoroni.

Vierailija
189/200 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain 2 kuukautta lämmintä keliä Suomessa ja talvihullut alkavat itkeä tulevasta, kauniista kesästä jo keväällä.

TOIVOTTAVASTI tuo ennuste ei tule pitämään paikkaansa.

Talvihullut pelkää ett niiden jääpuikot sulaa ahterissa kesäkuumalla😅

Vierailija
190/200 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle riittäisi kesäksi pari lumetonta kuukautta. Voi kun mulle riittää pieni taivas!

Vierailija
191/200 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroonisesti sairaalle kuten itselleni viileämpi kesä olisi aivan huippujuttu! Asutaan kerrostalossa ylimmässä kerroksessa eikä tietenkään ole ilmastointia. Pari viime kesää on olleet aivan hirveitä.

Vierailija
192/200 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksihelle! Ihanaa! Luciferin häntä x1000!

Vierailija
193/200 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kylmää toi ap oikein haikailee? Nytkin on niin jäätävä kevät, että maa on oaksusti valkpisena. Muuttais Alaskaan.

Vierailija
194/200 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa viettää kesä välimerellä,ei kiinosta hyttyset ,paarmat ja vesisateet

Vierailija
195/200 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tulisi kaikkien aikojen hellekesä, yli 100 hellepäivää!

Vierailija
196/200 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niinpä! En ole lihava ja en myöskään tykkää olla hikinen.

Suomessa kuuluu olla viileä kesä enkä haluaisi hankkia mitään viilentimiä.

Koronan ollessa nyt jo vähän helpommassa vaiheessa niin menkööt ne helteiden rakastajat sinne, missä niitä helteitä on. Siis ne, jotka ei vähääkään piittaa ilmastosta ja lentelevät sinne tänne.

En enää ikinä halua olla siinä meteorologien mainostamassa "käristekupolissa"!

Onneksi olen syntynyt tänne pohjan perukoille, jossa toivottavasti hirmuhelteet on poikkeusta.

Anteeksi vaan mutta viestistäsi paistaa läpi reilu ylipaino, ei kukaan muu kuin läski ole noin itsekäs.

Älä suotta pyytele anteeksi. Olen kuitenkin laiha sohvaperuna.

Eipä ollut yllätys ett olet laiska sohvapottu.

Sulle taitaa kaikki muu tulla yllätyksenä.

Olehan pottu ääneti tai käristän sinut silavasi kera🥓

Vierailija
197/200 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme porukkaa. Nyt on kelit kuin keskitalvella ja täällä toivotaan vielä kylmää kesääkin. Miksi ihmeessä ette muuta johonkin vielä pohjoisempaan jossa ei lumet sula kesälläkään jos sitä kylmyyttä niin kaipaatte?

Vierailija
198/200 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, sillä homehun koko kesän töissä. :D

Vierailija
199/200 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No monta viikkoa kestävät tappohelteet ei minuakaan juuri nappaa. Toivon kyllä lämmintä kesää, että lapset pääsevät uimaan ja saa olla paljon ulkona. Puutarhaihmiset saavat touhuta pihojensa kanssa ja hääpareille ihania hääpäivää.

Talvi on ollut pitkä, luminen ja jotenkin raskas. Kaipaan lämpöä, valoa ja ihmiset ovat kesällä iloisempia. Kohta on kesä ❤🌷

Kohta on kesä ja koronaluvut tapissa, kun kaikki urpot haluaa kokoontua yskimään ja räkimään kimpassa.

Sinä voit ryömiä poteroosi ettet tartuta meitä kesästä nauttivia💋

Vierailija
200/200 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luvattu? Eiks ne ole ennustuksia enemmänkin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme