Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IHANAA kylmempää kesää luvattu!!

Vierailija
07.04.2022 |

Toivon ja rukoilen, että pitää paikkansa. Vaikka olenkin ateisti. Helteet on hirveitä, vie yöunet ja energiat.

Kylmä kesäkin sopisi, paljon tunnelmallisia sateita ja luontokin kiittäisi!

Kommentit (200)

Vierailija
141/200 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niinpä! En ole lihava ja en myöskään tykkää olla hikinen.

Suomessa kuuluu olla viileä kesä enkä haluaisi hankkia mitään viilentimiä.

Koronan ollessa nyt jo vähän helpommassa vaiheessa niin menkööt ne helteiden rakastajat sinne, missä niitä helteitä on. Siis ne, jotka ei vähääkään piittaa ilmastosta ja lentelevät sinne tänne.

En enää ikinä halua olla siinä meteorologien mainostamassa "käristekupolissa"!

Onneksi olen syntynyt tänne pohjan perukoille, jossa toivottavasti hirmuhelteet on poikkeusta.

Älä stressaa, ,lopeta häsläys ja maitotuotteiden käyttö kokonaan, niin et haise.

Hellehullu ➡ huono kirjoitustaito

Vierailija
142/200 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läpi kirjoitti:

Kyllä sieltä on kuuma kesä tulossa, koska talvi oli kylmä ja alkoi aikaisin. Vuoden keskilämpötila ei kuitenkaan heittele ihan hirveästi.

Vai niin.
"Vuodet eivät ole veljeksiä", ts. vuosikeskilämpötilat vaihtelevat vuodesta toiseen".

- ilmatieteen laitos -

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/200 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menkää talvihullut ulos nauttimaan talvesta. Kesä on suomessa lyhyt niin se saisi olla lämmin.

Kumma kyllä ketään ei näe missään nauttimassa naamaa piiskaavasta lumipyrystä kun ulkona käy. Yksin saa koko matkan kulkea rauhassa. Lienevätkö kotona nauttimassa viltin alla nämä?

Minä olin eilen muutaman kilsan lenkillä vaikka räntää tuli vaakatasossa. Et nähnyt minua. Miksiköhän?

Kylläpä olet fiksu. Nyt itse nautin tuosta lenkistä sängynpohjalta. Niisk!

Vierailija
144/200 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensi kesänä saattaa Suomeen tulla kuumat oltavat muutenkin kuin sään puolesta. Merkit viittaavat siihen.

Ei kannata kaivaa biksuja esiin vaan voimassa oleva passi ja ottaa suunta mahdollisimman kauas.

Samaa mieltä. Tiedän tämän, kun satun tuntemaan ihmisiä, jotka sattuu tuntemaan näitä asioita vaikka niistä eivät voi julkisesti huudellakaan.

Onneksi ei ole jälkeläisiä, joista pitäisi olla huolissaan ja onneksi olen saanut elää jo näinkin kauan. Tilanne saattaa olla instapyllistelijöille ihan eri.

Pah, mee pupeltaan hapankaalia pietarin-trolli ja lopeta toi pelottelu. Valtion salassapidettävistä asioista tietävät ihmiset eivät huutele niistä edes tutuilleen joten ei mene läpi 🤦🏻‍♀️

Vierailija
145/200 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap taitaa olla joku hikoileva pullero🤣

Mitä välii? Onni yksillä, kesä kaikilla.

~sivustaseuraaja

Vierailija
146/200 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkikaa jo nyt ne viilentimenne ja ilmastointilaitteenne niin ei tarvitse kesällä valittaa palstalla kuumuutta. Ne kämppänne lämpiävät kuitenkin auringosta vaikka ilma olisikin viileä.

Vierailija
147/200 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menkää talvihullut ulos nauttimaan talvesta. Kesä on suomessa lyhyt niin se saisi olla lämmin.

Kumma kyllä ketään ei näe missään nauttimassa naamaa piiskaavasta lumipyrystä kun ulkona käy. Yksin saa koko matkan kulkea rauhassa. Lienevätkö kotona nauttimassa viltin alla nämä?

Minä olin eilen muutaman kilsan lenkillä vaikka räntää tuli vaakatasossa. Et nähnyt minua. Miksiköhän?

Tiedän. En edes muista, milloin olen ollut sairas ja osaan pukeutua sään mukaan. Ei tarvitse niiskuttaa.

Vierailija
148/200 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hankkikaa jo nyt ne viilentimenne ja ilmastointilaitteenne niin ei tarvitse kesällä valittaa palstalla kuumuutta. Ne kämppänne lämpiävät kuitenkin auringosta vaikka ilma olisikin viileä.

Ensi kesänä ei tarvitse mitään viilentimiä. Riittää, että on voimassa oleva passi.

Vierailija
149/200 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensi kesänä saattaa Suomeen tulla kuumat oltavat muutenkin kuin sään puolesta. Merkit viittaavat siihen.

Ei kannata kaivaa biksuja esiin vaan voimassa oleva passi ja ottaa suunta mahdollisimman kauas.

Samaa mieltä. Tiedän tämän, kun satun tuntemaan ihmisiä, jotka sattuu tuntemaan näitä asioita vaikka niistä eivät voi julkisesti huudellakaan.

Onneksi ei ole jälkeläisiä, joista pitäisi olla huolissaan ja onneksi olen saanut elää jo näinkin kauan. Tilanne saattaa olla instapyllistelijöille ihan eri.

Pah, mee pupeltaan hapankaalia pietarin-trolli ja lopeta toi pelottelu. Valtion salassapidettävistä asioista tietävät ihmiset eivät huutele niistä edes tutuilleen joten ei mene läpi 🤦🏻‍♀️

En ole trolli vaan Karjalan evakko ja nyt näyttää yhtä pahalta kuin silloin joskus. Minulle ei ole huudeltu mitään salaisia asioita vaan sellaisia, joista voi keskustella. Ei kuitenkaan keskustelupalstoilla.

Vierailija
150/200 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina kärsinyt helteistä vaikka olen aina ollut alipainoinen. Muutettiin nyt ekaa kertaa taloon jossa on ilmalämpöpumppu joten ainakin saa nukkua mukavasti helteilläkin. Ja muutenkaan ei tarvi kotona hikoilla.

Vierailija
151/200 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on luvannut? Ei tuollaista voi kukaan luvata.

Supertietokone on niin laskenut ilmatieteenlaitokselta. Pus.

Vierailija
152/200 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenvikaista toivoa tällaista, kun Suomen kesä on maailman parhain.

Ja samalla toivot että koko kansa kärsii, kun SINÄ et tykkää kuumasta? 

Ei muutkaan tykkää kuin ilmalämpöpumpusta.

Vierailija
153/200 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama. Kunhan nuo lumet sulais jo pikkuhiljaa, ei muulla väliä. 

Vierailija
154/200 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

23 astetta olisi hyvä, 30 on kuin palaisi helvetissä

Vierailija
155/200 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap täällä, itsekin tulin juuri juoksemasta ja illaksi töihin. Et vissiin nähnyt minuakaan. Miksiköhän?

Vierailija
156/200 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noita kolmen kuukauden päässä olevia säitä voi ennustaa, hyvä kun viikon päähän saadaan edes suunnilleen oikeaan osuvia ennusteita. Itse toivon lämmintä, mutta +30 helleaallot toki voisivat jäädä tulematta. 25 astetta on mielestäni hyvä kesälämpötila.

Vierailija
157/200 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap täällä, itsekin tulin juuri juoksemasta ja illaksi töihin. Et vissiin nähnyt minuakaan. Miksiköhän?

Kivat teille. En nähnyt ketään silloin kun ketään ei tullut vastaan, ei siksi että pyry niin sankka olisi ollut. Nyt olen sängynpohjalla sairaana, sairastan kilpirauhasen vajaatoimintaa joka sotkee immuniteettiani. Kyllä minuakin vielä muutama vuosi sitten nauratti.

Todella toivoisin lämmintä kevättä edes, olen niin väsynyt paleluun ja sairasteluun. Kiva että teillä on sentään hauskaa, toivottavasti ette itse sairastu ikinä.

Vierailija
158/200 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No monta viikkoa kestävät tappohelteet ei minuakaan juuri nappaa. Toivon kyllä lämmintä kesää, että lapset pääsevät uimaan ja saa olla paljon ulkona. Puutarhaihmiset saavat touhuta pihojensa kanssa ja hääpareille ihania hääpäivää.

Talvi on ollut pitkä, luminen ja jotenkin raskas. Kaipaan lämpöä, valoa ja ihmiset ovat kesällä iloisempia. Kohta on kesä ❤🌷

Vierailija
159/200 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi en nähnyt. En nähnyt, koska en ulkoile aurinkoisella säällä.

Vierailija
160/200 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän. En edes muista, milloin olen ollut sairas ja osaan pukeutua sään mukaan. Ei tarvitse niiskuttaa.

Pukeudun aina sään mukaan muttei vilustumiseni sitä kysy. Vilustun perussairauteni takia helposti ja kylmä ilma pahentaa asiaa. Siksi toivon kevään ja kesän tuloa. Vaan eipä jossain vauvapalstoilla ole ymmärrystä "terveillä".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi