Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rumana naisena Tinderissä

Vierailija
07.04.2022 |

Olen ollut Tinderissä nyt parisen viikkoa ja saanut kolme matchia. Ensimmäinen ei aloittanut keskustelua, joten poistin matchin (mielestäni miehen tulee aloittaa keskustelu ja aloittaa sen kyllä jos on kiinnostunut). Seuraaville kahdelle matchille minä sitten aloitin keskustelut, mutta kumpikaan ei vastannut; poistin matchit. Että näin. Mites te muut vähemmän kauniit naiset, tuleeko matcheja/aloittaako miehet keskustelut/vastaavatko teidän aloituksiin?

Kommentit (169)

Vierailija
1/169 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on aina katsojan omissa silmissä. Rumaksi jos tunnet itsesi? Sinulla on heikko itse tunto.Vai oma näkösivääristyy kun likaa seuraat somea ja niden muokatuja kuvia insta ja F.B. Esim. nainen on tietysti lihonut paljon kun vaidevuodet ohi,mikä nyt ei loukkaus.Olen menossa profiliin. Laitaa naamakuvan joka pyöreä ja muokattu. Lisänä itsestä kuvan teininä kuin hoikka! Kun oma nimi sukunimi muttunut avioeron jälkeen ja uudeleen avioitunut.Eli kysessä jo kolmas sukunimi. Miten hitossa luulee joku koulukaveri tunistaa edes huonosta laihasta vanhasta teini kuvasta hänet. Tai tietää nykyistä sukunimeä joka siis kolmas?Kysessä heikko itse tunto.Itsensä alarvioiminen. Kun laitaa rehelisesti F.B profiili kuvansa ikänsä mukaan ja se todelisen vartalon mukaan ja listan sukunimiä,joita on ollut: Voi tulla löydetyksi? Olkaa selaisia kuin olette rehelisiä ulkonäölle,Kukan ei ole ruma.Kilot ei ihmisuteissa merkitse mitään!Jokainen löytä livenä ihmisen,joka aidosti on kinostunut kuka sinä olet? .Kahvilat,kirjastot,asukastalot,ymm.

Vierailija
2/169 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen päässyt kaverisuhteeseen miehen kanssa. Olen myös ruma nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/169 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tule matcheja muilta kuin bottitileiltä ja silloin tällöin joltakin, joka ensimmäisenä repliikkinä haluaa seksiseuraa.

Vierailija
4/169 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kompensoikaa, kuten miehetkin tekee. Olkaa haluttavia. Iisipiisi.

Vierailija
5/169 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauneus on aina katsojan omissa silmissä. Rumaksi jos tunnet itsesi? Sinulla on heikko itse tunto.Vai oma näkösivääristyy kun likaa seuraat somea ja niden muokatuja kuvia insta ja F.B. Esim. nainen on tietysti lihonut paljon kun vaidevuodet ohi,mikä nyt ei loukkaus.Olen menossa profiliin. Laitaa naamakuvan joka pyöreä ja muokattu. Lisänä itsestä kuvan teininä kuin hoikka! Kun oma nimi sukunimi muttunut avioeron jälkeen ja uudeleen avioitunut.Eli kysessä jo kolmas sukunimi. Miten hitossa luulee joku koulukaveri tunistaa edes huonosta laihasta vanhasta teini kuvasta hänet. Tai tietää nykyistä sukunimeä joka siis kolmas?Kysessä heikko itse tunto.Itsensä alarvioiminen. Kun laitaa rehelisesti F.B profiili kuvansa ikänsä mukaan ja se todelisen vartalon mukaan ja listan sukunimiä,joita on ollut: Voi tulla löydetyksi? Olkaa selaisia kuin olette rehelisiä ulkonäölle,Kukan ei ole ruma.Kilot ei ihmisuteissa merkitse mitään!Jokainen löytä livenä ihmisen,joka aidosti on kinostunut kuka sinä olet? .Kahvilat,kirjastot,asukastalot,ymm.

Kauneus on katsojan silmissä, mutta jos ei ole kaunis niin on huono itsetunto? Yritätkö sä olla diplomaattinen vai onko sulla oikeasti noin kummallinen ajattelutapa? "Kukaan ei ole ruma"? Tolla samalla logiikalla kenelläkään ei ole ruskeita silmiä tai vaaleita hiuksiakaan, se on vain huonoa itsetuntoa. 🙄 Voitko oikeasti väittää, että jos esim ihmiseltä puuttuu nenä tai on jotain muuta radikaalia poikkeamaa niin tämä ihminen ei olisi ruma?

Itselläni on kasvoissani rakenteellista vammaa/vääristymää ja ihan tasan tarkkaan olen ruma, vaikka joku curlinghössö selittäisi mitä vain siksi ettei mulle tulisi paha mieli. Mä olen kuitenkin aikuinen ihminen ja kyllä mä kestän tosiasiat.

Älkää pitäkö muita niin hauraina, ettei faktoja kestä. Enemmän tuollainen väheksyntä ärsyttää kuin sen myöntäminen, ettei se ulkonäkö nyt niin heleä ole.

Eri

Vierailija
6/169 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumillakin naisilla on mahdollisuus treenata itselleen fitnesskroppa ja näin muuttua haluttaviksi.

Vierailija
7/169 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se aloittaa keskustelun, joka swaippasi vikana. Miehenä varmaan ottaisi kupoliin jo tuollainen prinsessan leikkiminen ihan lärvin tasosta riippumatta.

Yhtä idioottimaista kuin tuudittautua sukupuolistereotypioihin on sanella yksipuolisia sääntöjä.

Aloitan keskustelun, jos minua kiinnostaa riittävästi. Pyyhkäisyjärjestykset eivät vaikuta asiaan.

N

Vierailija
8/169 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"(mielestäni miehen tulee aloittaa keskustelu ja aloittaa sen kyllä jos on kiinnostunut)"

Sitten mielestäni naisen tulee olla kaunis.

Vierailija
9/169 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se aloittaa keskustelun, joka swaippasi vikana. Miehenä varmaan ottaisi kupoliin jo tuollainen prinsessan leikkiminen ihan lärvin tasosta riippumatta.

Yhtä idioottimaista kuin tuudittautua sukupuolistereotypioihin on sanella yksipuolisia sääntöjä.

Aloitan keskustelun, jos minua kiinnostaa riittävästi. Pyyhkäisyjärjestykset eivät vaikuta asiaan.

N

Sähän olet silloin jo ilmaissut kiinnostuksesi, kun match on ylipäätään syntynyt. Naurettavaa diivailua. Kasva aikuiseksi ja lakkaa haaskaamasta niiden ihmisten aikaa tuolla pelleilyllä.

Moni mies swaippaa kaikki vasemmalle vaan koska haluavat matcheja. Sitten valittavat kun matcheiksi tulee vain "rumia ja läskejä". Ei siis aina kerro kiinnostuksesta vaikka tuleekin match.

Vierailija
10/169 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"(mielestäni miehen tulee aloittaa keskustelu ja aloittaa sen kyllä jos on kiinnostunut)"

Miksi mies sitten alunperinkään swaippaa vasemmalle ruman naisen kohdalla? Luulisi swaippaavaan vaan niitä kauniita ja sitten aloittaa sen keskustelun ensin.

Vierailija
11/169 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies sitten alunperinkään swaippaa vasemmalle ruman naisen kohdalla? Luulisi swaippaavaan vaan niitä kauniita ja sitten aloittaa sen keskustelun ensin.

Jos ei tärppää nätimpi, niin on joku matchi.

Vierailija
12/169 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei tärppää nätimpi, niin on joku matchi.

Mitä niillä matcheilla sitten tekee? Voi leuhkia kavereille että on matcheja x määrä?

Vierailija
13/169 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N

Sähän olet silloin jo ilmaissut kiinnostuksesi, kun match on ylipäätään syntynyt. Naurettavaa diivailua. Kasva aikuiseksi ja lakkaa haaskaamasta niiden ihmisten aikaa tuolla pelleilyllä.

Siis ehdotatko, etten laita enää viestiä silloin, kun tekee mieli?

Vai että laittaisin viestin silloinkin, kun olen alkanut tulla toisiin ajatuksiin tai sopinut tapaamisen toisen kanssa? Moni viestittelee tai tapailee useamman kanssa samanaikaisesti, eikä siinä mitään väärää olekaan. Minulla ei riitä siihen kapasiteetti.

Keskustelupalstalla komentelu ei nyt oikein toimi :D

Vierailija
14/169 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, miehelle nykymaailmassa sinä olet aina kompromissi. Aina jäi se Sara Sieppi tai joku Onlyfans-perse saamatta ja sunhun tyydyttiin. Niitä muita ne tuijottelee netissä ja somessa päivät pitkät sen jälkeenkin kun sua on jo tapailtu pari kuukautta.

Parempi vaan olla ilman miestä. Ei meillä suht näteillä ja hoikilla naisilla tuolla sen paremmin mene. Ihan oikeasti. Paremmin pärjäät yksin, ellei oikeasti löydy sellaista miesyksilöä joka on SINUSTA aidosti ihmisenä kiinnostunut. Suurin osa on kiinnostunut vain sun ulkonäöstä ja siitä miten sinusta voisi hyötyä seksuaalisesti ja mahdollisimman vähällä panostuksella. Tai sitten muilla tavoin, kenties rahallisesti tai voiko saada jotain ylläpitopalveluita asumisen/ruokahuollon/siivouspalveluiden/lastenhoidon tms. merkeissä. Nää kelpaa kanssa.

Vierailija
15/169 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

n32 kirjoitti:

Kuule, miehelle nykymaailmassa sinä olet aina kompromissi. Aina jäi se Sara Sieppi tai joku Onlyfans-perse saamatta ja sunhun tyydyttiin. Niitä muita ne tuijottelee netissä ja somessa päivät pitkät sen jälkeenkin kun sua on jo tapailtu pari kuukautta.

Parempi vaan olla ilman miestä. Ei meillä suht näteillä ja hoikilla naisilla tuolla sen paremmin mene. Ihan oikeasti. Paremmin pärjäät yksin, ellei oikeasti löydy sellaista miesyksilöä joka on SINUSTA aidosti ihmisenä kiinnostunut. Suurin osa on kiinnostunut vain sun ulkonäöstä ja siitä miten sinusta voisi hyötyä seksuaalisesti ja mahdollisimman vähällä panostuksella. Tai sitten muilla tavoin, kenties rahallisesti tai voiko saada jotain ylläpitopalveluita asumisen/ruokahuollon/siivouspalveluiden/lastenhoidon tms. merkeissä. Nää kelpaa kanssa.

Ja kun Sara Sieppikin on palstamiesten mukaan ”kutosen nainen”, niin hänkin taitaisi olla heille kompromissi :D

Vierailija
16/169 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rumillakin naisilla on mahdollisuus treenata itselleen fitnesskroppa ja näin muuttua haluttaviksi.

Eikait se nyt hitto vie kroppaa sitä kerro ootko hyvännäköinen ja haluttava vai et... Kyllä se on kokonaisuus. Vaikka olet kuinka fitness niin et monestikkaan sillä yksin ole haluttava. M37v

Vierailija
17/169 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

n32 kirjoitti:

Ja kun Sara Sieppikin on palstamiesten mukaan ”kutosen nainen”, niin hänkin taitaisi olla heille kompromissi :D

Minusta ei Sara Sieppi mikään erityinen kyllä ole. M37v

Vierailija
18/169 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

n32 kirjoitti:

No jep :D

Miehet on muutenkin aika yksinkertaisia, vaistojen ja halujen ohjaamia olentoja. Sitten kun ne vielä tuijottelee somen (pääosin vahvasti muokattuja) kuvia päivät pitkät niin todellisuus on monella selvästi hämärtynyt ja rankasti. Itsellään ei ole mitään annettavaa, ulkoisesti saatikka henkisesti, mutta naisen pitäisi olla joku taruolento kuitenkin.

Vierailija
19/169 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N

Siis ehdotatko, etten laita enää viestiä silloin, kun tekee mieli?

Vai että laittaisin viestin silloinkin, kun olen alkanut tulla toisiin ajatuksiin tai sopinut tapaamisen toisen kanssa? Moni viestittelee tai tapailee useamman kanssa samanaikaisesti, eikä siinä mitään väärää olekaan. Minulla ei riitä siihen kapasiteetti.

Keskustelupalstalla komentelu ei nyt oikein toimi :D

Miten sä olet ehtinyt tulla toisiin ajatuksiin sen nanosekunnin aikana, kun se match syntyy sun swaippaamisesi seurauksena? Koita nyt keskittyä. Toisaalta ehkä tämä antaa vähän viitettä sitä, miksi olet sinkku.

Vierailija
20/169 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Livenä onnistuu paremmin, moni tavismies kyllä voi valita ylipainoisen/ ei-niin-nätin naisen kunhan saa jotain kautta hitaammin tutustua jolloin myös naisen persoona tekee vaikutuksen jos on tehdäkseen.

Somedeitin lihatiski-meininki on pitkille komeille miehille ja iso rintaisille tiukka kroppaisille fittnesskissoille parasta pelikenttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän