Mies kyllä ylitti itsensä tyhmyydessä. Pesi hiuksensa koiran shampoolla.
Suht tuore miesystäväni tuli luokseni yöksi ja kävi suihkussa. Kysyi saako käyttää shampoota, ja sanoin tietysti että saa. Kun itse menin suihkuun niin koiranshampoo oli jätetty auki suihkun päälle. Kysyin mieheltä miksi shampoo oli siinä ja sanoi että unohti laittaa sen takaisin hyllyyn.
Jestas. Tai sit toi on oikeasti noin sokea ilman lasejaan. Sekin on kyllä mahdollista kun lasien voimakkuus on käsittääkseni noin +10.
Ihana se toki on silti, mutta, hieman yksinkertainen ajoittain.
Kommentit (52)
Ootte te nykyajan ihmiset kyllä niin tuoteriippuvaisia ja tyhmiä kaupunkilaisia, etten tiedä itkeäkö vaiko nauraa asialle.
Koirilla (ja kissoilla varsinkin) on herkepi iho, joka kuivuu, hilseilee ja varmaan myös kutiaa helpommin.
Oleta että kissoille tarkoitettu pesuaine olisi sellaista joka sopisi hyvin myös kuivuvaan/hilseilevään päänahkaan.
Koirienkaan iho ei luontaisesti rasvoitu kuten ihmisillä, joten pesuaineet eivät saa olla liian tehokkaita poistamaan ihon rasvaisuutta.
41v m
Ei tää mitää mut mun isä pesi päänsä karvanpoisto aineella! Onneks ei pidä mitään vqikutusaikaa niin hiukset pysyi päässä! Pistikö paremmaksi?
Kuinka tyhmä ap oikein on? Miksi se koirashampoo oli siellä suihkussa muiden joukossa? Ja hei, miehelle riittää, että purkissa lukee shampoo. Ei tarvitse olla ravitsevaa ja elävöittävää jne potaskaa.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 09:06"]
Kuten jo mainitsin, en pitäisi omaa shampootani ja koirashampoota vierekkäin, vaan eri paikoissa.Näin siksi, ettei koira vahingossakaan saa turkkiinsa ihmisten shampoota.
Edelleenkin mielestäni siistimpää niin.
Miksi ihmeessä joku kysyi, pesisinkö koirankupin tiskikoneessa? En todellakaan kuulu niihin kaheleihin, jotka tuhoavat pohjavesiä tiskikoneess käytettävien myrkkyjen avulla. Tiskaamme käsin. Koiran kuppi pestään viimeisenä tai erikseen.
[/quote]
Täytyy sun nyt ainakin sokea olla, jos rupeat koiraasi pesemään jollain Garnier -- ryhtiä rasvoittuville hiuksille -tuotteella.
:D
Voisitko perustella jotenkin tämän "siistimpää". Ymmärrän, että lattiarätit ja pyödän pyyhkimiseen tarkoitetut pidetään erillään, mutta miten muovipurkkien erilliset säilytyspaikat liittyvät siisteyteen.
Joku neurootikko vissiin oot?
Mäkin oon vahingos pessy hiukset koiran shampoolla, ei tuossa ole mitään ihmeellistä!
Mm no... Jos kerran sillä on huono näkö, miks haukut tyhmäksi? Eihän sillä sen kanssa oo mitään tekemistä
Koirashampoo on ihan hyvää shampoota ihmiselle!
Jaa. Mitäs ihmeellistä tuossa on? Mä pesen aina välillä koirashampoolla tukan, jos on oma loppu tai haluan oikein ekstrapuhtaan tukan. Paul Mitchellin teatree koirashampoo on meillä käytössä. Sekä koiralla että ajoittain emännällä.
Tässä oli tavallaan jotain mutta jotain oleellista uupui. Ei jatkoon.
Kyllä mäkin kerran vahingossa ajatuksissani pesin koirashamppoolla hiukset.. eipä siinä, ihan puhtaat tuli silti
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:15"]
Koirashampoo on ihan hyvää shampoota ihmiselle!
[/quote]Niin on. Ihmisten shampoolla en menisi koiraa pesemään mutta toisinpäin ei haittaa mitään. Ja jos näkö on noin huono kuin ap kertoi, ei mikään ihme että erehtyy. Kun ei se koirashampoo varmaan millekään pahalle haisekaan vaain ihan "oikealle" shampoolle.
Pesin määkin joskus ihan huvikseni koiranshampoolla hiukset ja ihan hyvä tuli, vähän liian kuivaksi ehkä jätti. Kerroin siitä miehelle ja sekin ihan huvikseen kokeili sitä samaa koiranshampoota. Kuulemma oli hyvä.
En todellakaan pitäisi koiran shampoota omien pesuaineideni joukossa.
Mä olen syönyt koiransuklaata. Täytyykin kokeilla tota shampoota.