Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kyllä ylitti itsensä tyhmyydessä. Pesi hiuksensa koiran shampoolla.

Vierailija
27.09.2015 |

Suht tuore miesystäväni tuli luokseni yöksi ja kävi suihkussa. Kysyi saako käyttää shampoota, ja sanoin tietysti että saa. Kun itse menin suihkuun niin koiranshampoo oli jätetty auki suihkun päälle. Kysyin mieheltä miksi shampoo oli siinä ja sanoi että unohti laittaa sen takaisin hyllyyn. 

Jestas. Tai sit toi on oikeasti noin sokea ilman lasejaan. Sekin on kyllä mahdollista kun lasien voimakkuus on käsittääkseni noin +10. 

Ihana se toki on silti, mutta, hieman yksinkertainen ajoittain.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirashampoissa taitaa olla jopa vähemmän myrkkyjä kuin ihmisille tarkoitetuissa.

Vierailija
2/52 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sulla on koiranshampoo kylppärissä ihmisten shampoiden vieressä? Itse puolisokeana oletan, että pesuhuoneessa olevat putelit ovat ihmiskäyttöön tarkoitettuja. Joskus hoitoaineet ja shampoot menevät sekaisin, mutta en kyllä oleta, että siellä myös eläintenpesuaineita on tyrkyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä pesi kerran vahingossa koirashampoolla. Hänellä jotain -2 silmälasit. Ihan pärjäävä lakmies ja ei ollut moksiskaan mokastaan, kun sen hänelle ilmoitin.

Vierailija
4/52 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai tuo nyt haittaa vielä mutta muista laittaa koiran ruuat kuitenki piiloon.

Vierailija
5/52 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="ExoPol" time="27.09.2015 klo 22:49"]

Miten sulla on koiranshampoo kylppärissä ihmisten shampoiden vieressä? Itse puolisokeana oletan, että pesuhuoneessa olevat putelit ovat ihmiskäyttöön tarkoitettuja. Joskus hoitoaineet ja shampoot menevät sekaisin, mutta en kyllä oleta, että siellä myös eläintenpesuaineita on tyrkyllä.

[/quote]

Mitä kamalaa luulet tapahtuvan jos tukan pesee koirashampoolla?

Vierailija
6/52 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:47"]

Koirashampoissa taitaa olla jopa vähemmän myrkkyjä kuin ihmisille tarkoitetuissa.

[/quote]Siksi juuri en pesisi ikinä koiraani ihmisten shampoolla. Itseasiassa olen ostanut koirilleni "Eläinten tervashampoota" juuri siksi että olisi mahdollisimman turvallinen. Ilman turhia kemikaaleja, hajusteita, väriä yms.

Vierailija
7/52 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:54"]

[/quote]

Mitä kamalaa luulet tapahtuvan jos tukan pesee koirashampoolla?

[/quote]

Ei varmaankaan mitään, mutta hyvää ei myöskään seuraa, jos miestään haukkuu tyhmäksi, jos mies sattuu erehyksessä sen tukkansa pesemään koirashampoolla, joka on kylppärissä.

Vierailija
8/52 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Varmaan siksi, että se koirakin pestään siellä kylppärissä????

9/52 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap mahdollisesti näitä, jotka laittaa enemmän rahaa koiraansa kuin itseensä ja nyt harmittaa kun mies käytti kallista koirashampoota, vaikka hyllyssä olisi ollut tarjolla myös Erittäin hieno suomalainen shampoo?

Vierailija
10/52 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin pesin systerin luona vahingossa koirashampoolla tukkani, eikä ole edes laseja, kaljaa oli tullut vähän juotua.
T.m

Vierailija
11/52 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kerran hieroskelin kylmägeeliä hartioihin ja niskaan, ja ihmettelin, kun ei nyt tunnu missään, no ei kai, kun oli hiusgeeliä :)

Vierailija
12/52 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex kerran pesi hiuksensa mun vartalonkuorintavoiteella ja sitten ihmetteli mitä ihmeen soraa sun shamppoossa on. Sanoin että sänkyyn ei ole tulemista ennen ku pää on imuroitu ja sekin oli ihan ok tyypille. Ai että sitä oli väliin hauska kiusata :D

Vierailija
13/52 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shampoo mikä shampoo, ei niillä ole mitään eroa, samat pesevät aineet niissä on, koirashampoossa ehkä vähän vähemmän hajusteita ym. turhaa. Monethan käyttää ihan tarkoituksella eläimille tarkoitettuja tuotteita, esim. se hevosille tarkoitettu hevoslinimentti on monella ihan yleisessä käytössä lihaskipuihin ja rasitusvammoihin, tehokasta ja toimivaa. 

Oma äitini pesi kerran hiuksensa muovilattian pesu-ja hoitoaineella. Siitä kuulemma jäi aika tanakka tuntu hiuksiin.... Mutta ei mitään ratkaisevaa vahinkoa, mitä ei normipesulla olisi voinut korjata.

Vierailija
14/52 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin se pesee hiuksensa..

Vierailija
15/52 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole ap ensimmäinen joka automaattisesti kuvittelee huononäköisen olevan tyhmä...

Mitenkähän suhteenne etenee, kun jo tässä vaiheessa puhut miehestä noin?

Vierailija
16/52 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ymmärrä, ettei huononäköinen yksinkertaisesti näe niistä puteleista mitään ilman laseja? Hetkinen, nyt pitää miettiä ankarasti että kuka mahtaa olla se tyhmä...hmmm...?

Vierailija
17/52 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hihihihihihihi

Yhtä tyhmä kuin yksi nainen, joka ajoi säärensä MIESTEN PARTAHÖYLÄLLÄ.

Mistä näitä tyhmiä sikiää.

Vierailija
18/52 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:31"]

Se ei vaan halunnut tuoksua naiselliselle shampoolle koko huomispäivää.

[/quote]

Jos pitäisi valita hajuttoman koirashamppoon välillä ja persikanhajuisen naisten shamppoon välillä, niin ihan varmasti käyttäisi sitä koiratuoetetta.

t.mies

Vierailija
19/52 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten jo mainitsin, en pitäisi omaa shampootani ja koirashampoota vierekkäin, vaan eri paikoissa.Näin siksi, ettei koira vahingossakaan saa turkkiinsa ihmisten shampoota.

Edelleenkin mielestäni siistimpää niin.

Miksi ihmeessä joku kysyi, pesisinkö koirankupin tiskikoneessa? En todellakaan kuulu niihin kaheleihin, jotka tuhoavat pohjavesiä tiskikoneess käytettävien myrkkyjen avulla. Tiskaamme käsin. Koiran kuppi pestään viimeisenä tai erikseen.

Vierailija
20/52 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:15"]Koirashampoo on ihan hyvää shampoota ihmiselle!
[/quote]

Ellei jopa parempaa mitä normi shampoot. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan