Älä dorka soita mulle, kun mä lähetän viestin!!!
Ärsyttää ihmiset, jotka soittaa samantien, kun mä olen lähettänyt viestin heille. Jos voisin tai haluaisin puhua puhelimessa, olisin soittanut itse alunperin enkä lähettänyt viestiä. Jakaako kukaan tuntemukseni?
Kommentit (51)
Itse saatan soittaa perään jos en voi lähettää viestiä. Olen esimerkiksi ajamassa autoa tms, jolloin soitan handsfreen kautta.
Jep.
Mutta minusta on hölmöä viestitellä ns. aikuisen ihmisen kanssa. Siis olen itsekin aikuinen, mutta jos viestittäjä on itseäni vanhempi, tuntuu retardilta lähetellä viestejä.
Ei minua haittaa. Jos toisella on paljon asiaa niin helpompi puhelimessa selvittää.
Sama homma kun lähettää välittäjille sähköpostia, niin heti kysellään puhelinnumeroa ja halutaan soitella. Jos olisin halunnut soittaa välittäjälle, niin olisin soittanut. Jos haluan keskustella sähköpostin välityksellä, niin lähetän sähköpostia. Lisäksi jos kyselee kymmenestäkin kohteesta tietoja, niin on parempi, että ne tiedot ovat ylhäällä kuin vain pelkkää sanahöttöä puhelimessa. Tätä ne ei tajua ja se ärsyttää.
Sama täällä! Aivan tajuttoman ärsyttävää! Sit se toinen aloittaa puhelun sanomalla "joo laitoit mulle just viestiä". No katos helvetti!
Kyllä. Juuri näin. Aina ei jaksa jutella pitkästi.
Ihmiskammoiset av-palstalaiset.
Jos eivät ole panemassa ristiin rastiin, pelkäävät rappukäytävässä liikkuvia ihmisiä ja puhelinsoittoja.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 19:50"]
Älä vastaa?
[/quote]
Vähäx noloo, kun toinen tietää, että on puhelimen ääressä.
Aina ei voi tai halua kirjoittaa viestiä. Jos sinulla kerran on asiaa, miksi vastaanottaja ei saisi valita kommunikointitapaa?
Nää on ylilaudan jonneja. Nyt palstalla on selvä tuulahdus ylilautalaisten ominaistuoksua.
Ok. Ymmärrän. En enää tee niin ja voit olla varma, etten myöskään muulla tavalla ota yhteyttä. Mä soitan viestin lähettäjälle, jos en jaksa näppäillä viestiä. Älä siis lähetä viestiä, jos sulla ei ole aikaa kontaktiin.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 19:54"]Ok. Ymmärrän. En enää tee niin ja voit olla varma, etten myöskään muulla tavalla ota yhteyttä. Mä soitan viestin lähettäjälle, jos en jaksa näppäillä viestiä. Älä siis lähetä viestiä, jos sulla ei ole aikaa kontaktiin.
[/quote] Sori jos tulee jotain mieleen ja laitan viestiä sulle kun olen nukuttamassa lapsia, istun hammaslääkärin odotushuoneessa jne missä en juuri silloin voi puhua.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 19:50"]
Älä vastaa?
[/quote]
Enhän mä vastaakaan. Lähetän viestin, että en voi puhua nyt. Eikä kaveri välttämättä vastaa sitten ikinä siihen viestiin. Voin esim. töissä lähettää nopean viestin, mutta en puhua puhelua. Bussissakaan en halua puhua puhelimessa. Tai jos olen lasteni kanssa jne. jne. En odota, että viestiini vastataan välittömästi vaan sitten, kun on sopiva hetki. Jos mulla on kiireistä asiaa, soitan. Jos puheluuni ei vastata, lähetän perään viestin.
ap
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 19:57"]
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 19:54"]Ok. Ymmärrän. En enää tee niin ja voit olla varma, etten myöskään muulla tavalla ota yhteyttä. Mä soitan viestin lähettäjälle, jos en jaksa näppäillä viestiä. Älä siis lähetä viestiä, jos sulla ei ole aikaa kontaktiin. [/quote] Sori jos tulee jotain mieleen ja laitan viestiä sulle kun olen nukuttamassa lapsia, istun hammaslääkärin odotushuoneessa jne missä en juuri silloin voi puhua.
[/quote]
hahaha.. hammaslääkärin odotushuoneessa ei saa puhua? Oletkohan ymmärtänyt jotain väärin.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 19:53"]
Aina ei voi tai halua kirjoittaa viestiä. Jos sinulla kerran on asiaa, miksi vastaanottaja ei saisi valita kommunikointitapaa?
[/quote]
Koska minä olen aloitteentekijä ja tiedän itse tilanteeni ja olosuhteeni. Hän valitsee sitten, kun hänellä on asiaa.
ap
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 19:54"]
Ok. Ymmärrän. En enää tee niin ja voit olla varma, etten myöskään muulla tavalla ota yhteyttä. Mä soitan viestin lähettäjälle, jos en jaksa näppäillä viestiä. Älä siis lähetä viestiä, jos sulla ei ole aikaa kontaktiin.
[/quote]
Ok. Mikä sun nimi on?
ap
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 19:59"]
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 19:57"]
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 19:54"]Ok. Ymmärrän. En enää tee niin ja voit olla varma, etten myöskään muulla tavalla ota yhteyttä. Mä soitan viestin lähettäjälle, jos en jaksa näppäillä viestiä. Älä siis lähetä viestiä, jos sulla ei ole aikaa kontaktiin. [/quote] Sori jos tulee jotain mieleen ja laitan viestiä sulle kun olen nukuttamassa lapsia, istun hammaslääkärin odotushuoneessa jne missä en juuri silloin voi puhua.
[/quote]
hahaha.. hammaslääkärin odotushuoneessa ei saa puhua? Oletkohan ymmärtänyt jotain väärin.
[/quote]
No ei joka paikassa viitsi puhua, jos muita kuulemassa.
Kyllä!!!