Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä miehet näkevät latino naisissa?

Vierailija
27.09.2015 |

Itse en ainakaan pidä seksikkäänä naista, jolla on viikset ja turkki selässä, säärissä, käsissä ym. Eihän siinä nainen ehdi muuta tehdäkään kun poistaa karvoja. 

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 16:49"]

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 16:23"]

Ei se vaaleakaan turkki naista kaunista. Mieummin olet paksuhiuksinen, pitkäripsinen ja omistan kauniit kulmakarvat kuin 5 hiusta ristissä, tekoripset ja peruukki :D

[/quote]

No onneksi myös vaaleilla voi olla paksut hiukset ja pitkät ripset..

[/quote]

Niimpä! Mun hiuksia aina luullaan pidennyksiksi.. Entiedä onko se oikeesti muka niin harvinaista että Suomalaisella olisi paksut pitkät hiukset? Olen nähnyt moniakin mutta olen nähnyt myös harvahiuksisia.. :D

Vierailija
22/33 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokunen vuosi taaksepäin olin Venezuelassa lomalla, ja täytyy sanoa, että siellä ne naiset ovat aivan älyttömän kauniita, karvoistaan en tiedä, ei ainakaan näkyvillä ollut :) Mutta, sitten kun saavat lapsia, jostain syystä se lantio venyy ihan järjettömän leveäksi. Me ei täällä olla niin kauniita, mutta ollaan ns samanmallisia vielä vanhempanakin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkas usealla latinonaisella on nykyään kyrpä?

Vierailija
24/33 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuinka paljon sielunsiskoja täältä löytyykään. Minä ainakin sokeroin karvoitukseni ja teen joka viikko brasilialaisen vahauksen. T.Gisele Bündchen

Vierailija
25/33 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Latinot ovat hyvin naisellisia ja kauniita naisia. He edustavat kaikkea sitä mitä haen naiselta. Heaven and hell samassa paketissa, mikä tuo intohimoa ja mielenkiintoa suhteeseen ja elämään. Eivätkä lihoa, kuten yllä mainittu ei ainakaan minun ex. Suhdetta kesti yli 20 vuotta ja todellakin oli miehen kannalta ihanaa aikaa.

Vierailija
26/33 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 17:03"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 16:49"]

Ei se vaaleakaan turkki naista kaunista. Mieummin olet paksuhiuksinen, pitkäripsinen ja omistan kauniit kulmakarvat kuin 5 hiusta ristissä, tekoripset ja peruukki :D

[/quote]

[/quote]

Niimpä! Mun hiuksia aina luullaan pidennyksiksi.. Entiedä onko se oikeesti muka niin harvinaista että Suomalaisella olisi paksut pitkät hiukset? Olen nähnyt moniakin mutta olen nähnyt myös harvahiuksisia.. :D
[/quote]munkin hiuksia luullaan pidennyksiksi vaikka ne ei ole.. mulla on ihan paksut ja oikeasti pitkät hiukset. Ripsetkin ovat kivan pitkät eikä tarvii pidennyksii ja ei tarvii kulmakarvojakaan meikata koska ne ovat tosi hyvät :D

Vierailija
27/33 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 16:49"]

[/quote]

[/quote]

Todella harvinaista on, että vaalealla suomalaisnaisella on oikeasti paksut hiukset ja tummat, tuuheat ja pitkät ripset. Värittömät/haaleat ripset on rumat.

Vierailija
28/33 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me latinottaret olemme naisista kauneimpia jumalattaria. T. Eva Mendes

Vierailija
29/33 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettääkö latinonainen helposti omaa miestä?

Vierailija
30/33 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole latino, mutta näytän Shakiralta. Ja vastauksena ap:n kysymykseen: mulla on kuulemma hyvä perse.

Vierailija
31/33 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkään en oo latino, ja seurustellessa olen aina uskollinen ja hyvät geenit myös :D

Vierailija
32/33 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 17:35"]Pettääkö latinonainen helposti omaa miestä?
[/quote] Mä oon vähän kuullu että monet hankkii suomalaisen miehen ja elää sen rahoilla, pitää olla vaan semmonen kenen rahoilla elää...ei tajua, että käytetään hyväksi,pari tämmöistä naista satun tietämään , on niitä tietysti suomalaisissakin naisissa hyväksikäyttäviä, ja no onhan se miehestäkin kiinni, antaako käyttää hyväksi vai ei. Tietysti röyhkeäksi tekee se, kuinka itsekäs toinen voi olla parhaimmillaan.

33/33 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua suoraan sanoen ketuttaa kun oma brazilialinen eukko sheivaa kaiken. Itsellä ollu koko elämä karvafetissi.

Ainakin Dating local girlsien mukaan braziliassa sheivaa kaikki likat: https://datinglocalgirls.com/wiki/Rio_de_Janeiro