Kaksi päivää juonu viiniä vilttiin kääriytyneenä takan ääressä...
...kun ulkona on niin huono keli ettei huvita lähteä mihinkään.
Kommentit (55)
Ihan ok kunhan ei ole laatikkolitkua tai kyykkyviiniä.
Eihän siinä mitä. Tietty mitä useamman päivän sitä viiniä litkii, sitä karumpi on paluu arkeen, kun sen aika on.
Työttömänä on kivaa lipitellä halpisviiniä (safkaa saa ilmaiseksi ruokajonosta) ja katsoa Netflixiä keskiluokkaisten veronmaksajien piikkiin.
Onko puna- vai valkoviiniä vai molempia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kääriytynyt koiran vilttiin?
En kun Ikeasta ostettuun pehmoiseen vilttiin. Ja on aikaa, koska olen talvilomalla ja menen töihin vasta pääsiäisen jälkeen.
Ikean viltti kyllä särki nyt vähän illuusiota :/
Vierailija kirjoitti:
Työttömänä on kivaa lipitellä halpisviiniä (safkaa saa ilmaiseksi ruokajonosta) ja katsoa Netflixiä keskiluokkaisten veronmaksajien piikkiin.
Tilaamalla nettikaupoista saa inhimillisen hintaista viiniä. Kerralla kannattaa ostaa enemmän ja säästää.
Teepä jo ryhtiliike ja laita korkki kokonaan kiinni. Ei tuollaisesta hyvä seuraa. Vaikka viini on olevinaan hienostuneempaa, niin samaa alkoa se on kuin viinakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kääriytynyt koiran vilttiin?
En kun Ikeasta ostettuun pehmoiseen vilttiin. Ja on aikaa, koska olen talvilomalla ja menen töihin vasta pääsiäisen jälkeen.
Ikean viltti kyllä särki nyt vähän illuusiota :/
Mun lempiviltti on ikean halpisviltti. Lämpimin ja mukavin ylivoimaisesti. Kilpailijana on kuitenkin esim Vuorelman 100% villaviltti mutta niin vaan ikealainen on parempi :)
Kuulostaa kyllä aika puuduttavalta. Eikö sua yhtään kyllästytä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö ole syönyt mitään?
Oon syönyt 2×700g annoksen Hornet siipiä ja pizzan.
Hornet pakkaus on 500g mutta Liekkisiipi 700g.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kyllästyisi kun juomaa ja ruokaa riittää? Itse koitan keksiä tekemistä että aloittaisin vasta perjantaina juomisen. Ei jäänyt huomiselle mitään kun siivosin ja tiskasin tänään. Pyykkiä ei ole täyttä koneellista eikä se ole edes tekemistä. Konehan siinä pesee.
Vierailija kirjoitti:
Onko puna- vai valkoviiniä vai molempia?
Puna viiniä ja ei ole laatikko viiniä, vaan erilaisia, mitä olen saanut töissä asiakkailta lahjaksi. Ihan laadukkaita ovat, siitä ei tarvitse huolehtia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kyllästyisi kun juomaa ja ruokaa riittää? Itse koitan keksiä tekemistä että aloittaisin vasta perjantaina juomisen. Ei jäänyt huomiselle mitään kun siivosin ja tiskasin tänään. Pyykkiä ei ole täyttä koneellista eikä se ole edes tekemistä. Konehan siinä pesee.
Etkö tee kotona mitään muuta kuin kotitöitä tai juot alkoholia?
Vai miten et keksi tekemistä?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole yhtään puuduttavaa, kohta kuuntelen radiosta luontoradiota. Saatan kyllä tehdä tätä huomennakin, jos ei närästä.
Toki teet itse päätökset mutta kannattaisko yrittää saada putki poikki? Eikö sinulla ole perhettä tai ystäviä? Alkoholi ei ole ratkaisu. Toivon että haet apua alkoholismiisi.
Toivottavasti edes valkoviiniä eikä halpaa punaviiniä josta saa ikimuistoisen päänsäryn kiitos tanniinin.
No siinähän juot ja lisäilet puita takkaan, muista laittaa kipinäsuoja tulipesän eteen ennen kuin sammut niin pystyt aamulla lukemaan näitä typeriä kommentteja eikä meidän tarvitse lukea uutisista huoneistopalosta josta löytyi… no ainakin viinipulloja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö tee kotona mitään muuta kuin kotitöitä tai juot alkoholia?
Vai miten et keksi tekemistä?
Ei nyt vain ole mitään tekemistä. Illalla sentään raidin uusinta. Samahan se olisi ryypätä kun voi. Selvinpäin oleminen on niin tylsää.
Et ole näköjään paljon ehtinyt kahdessa päivässä juomaan kun pystyt vielä kirjoittamaan.
Älä vain sano että sinä tissuttelet pikkuhiljaa ja nautiskelet pikku pöhnästä, kuule, käännä vaan sitä viinipönikän hanaa reilusti isommalle ja vaihda se fiinilasi isompaan maitolasiin ja vedä kunnon kals… pikkupöksykänni, tuollaisella tissuttelulla saatat itsesi paljon kipeämmäksi kuin rehellisellä ryyppäämisellä.
Paistatko edes kyrsää siinä samalla mitä, voi teitä naisia.
Alkoholistit on tylsiä