Luottamuspula naiseeni?
Olen ollut noin vuoden naiseni kanssa yhdessä. Suhde on toiminut hyvin ja kaikki tuntuu puolin ja toisin toimivan. Mieltäni on jäänyt vain häiritsemään edelliset jutut mitä naisellani on ollut, tai mitä ei ole minulle kertonut. Asialla ei olisi muutoin merkitystä, jos toinen kertoisi suoraan ja rehellisesti. Mutta kun asiassa on minusta ihmeellistä kieltämistä ja salailua, itsessäni asia hiertää ja synnyttää luottamuspulaa.
Olen kertonut itse hänelle ihan suoraan edellisistä suhteistani, jopa viimeiset irtosuhteet ja lukumäärät ennen meidän seurustelun aloittamista.
Naiseni samoiten kertoi itsellään olleen kaksi seksisuhdetta kahden vuoden aikana, joista ei ole tullut mitään pettymystä suurempaa. Kysyin suoraan etteikö ole ollut yhden illan suhteita, mihin vastasi kieltävästi. Myöhemmin lipsautti jostain yhden illan suhteesta joka oli ollut pikkujouluissa juuri ennen meidän seurustelua. Ajan kanssa minulle on selvinnyt, että noita yhden illan suhteita on ollut n. 5 kappaletta viimeisen vuoden aikana ennen meidän seurustelua. Löysin puolivahingossa jonkun tietokoneelle tehdyn exelin, johon naiseni oli laittanut kaikki seksisuhteet mitä hänellä ollut.
Tivasin naiseltani että kertoo rehellisesti suhteistaan, koska asia on alkanut häiritsemään minua kun noita irtosuhteita "tipahtelee"...hän kielsi yhden illan suhteet ja väitti että on vain pussaillut kyseisiä miehiä baarissa. En halunnut kertoa tuosta exelistä, jonka olin nähnyt ja jätin asian siihen, kun asiasta nousi liian iso riita.
Asia kuitenkin painaa minua, kun tuosta näytti tulleen tabu ja naisen edellisistä suhteista ei saa mainita mitään, eikä hän kuulemma halua niistä menneistä puhuakaan.
Mietin voinko ihmiseen luottaa, joka noin käyttäytyy ja mitä niillä pari kertaa vuodessa olevilla "tyttöjen" laivareissuilla sitten tapahtuu. Kertonut ettei ole laivalla koskaan sekstaillut kenenkään kanssa, mutta ihmetelen miksi viimeisen laivareissun kohdalla joka oli tapahtunut aikaa ennen meitä on kahden miehen nimi kalenterissa, ja samoiten tuossa exelin mieslistassa. Pitänyt tarkan kirjan kaikista miehistä, mitä ollut.
Periaatteessa luotan ihmiseen, mutta on tuossa ihmeellisiä juttuja, joita ei ole minulle kertonut/myöntänyt..
Mietin onko halunnut kieltää minulta kaikki yhden illan jutut, jotta en kiellä hänen "tyttöjen" reissuja nyt varattuna naisena?
Naisten mielipiteitä kaipailisin ja oikeasti rakentavia...
T. Itse 100% luotettava mies ja hieman surullinen näistä asioista.
Kommentit (23)
"Ne miehet joiden kanssa olen ollut niin ei heitä kiinnosta mun eksät tai panot."
Ei minullakaan kiinnosta lyhyiden suhteiden exät, päinvastoin sitä parempi mitä kevytkenkäisempi nainen.
Pidemmässä suhteessa voi jo kiinnostaa, varsinkin jos toinen puhuu toista mitä totuus on.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 14:27"]
"Olen kertonut itse hänelle ihan suoraan edellisistä suhteistani, jopa viimeiset irtosuhteet ja lukumäärät ennen meidän seurustelun aloittamista."
No en tiedä miten holtittoman kuvan tuosta saa, eikä se ollut pointti. Olen kuitenkin suoraan ladannut korttini tiskiin, jota toinen ei ole tehnyt.
Olen kysynyt, mutten ole saanut vastausta...ja kieltänyt nuo yhden illan seksikumppaninsa. En vain itse ymmärrä miksi, kun ei sillä itselleni ole merkitystä. Vain sillä on merkitystä, että toinen on minulle rehellinen ja voin häneen luottaa.
[/quote]
"edelliset suhteet ja irtosuhtee"
Eli monia eri kumppaneita. Naisellasi on ilmeisesti samoin ollut, joten kumpikaan ei toista voisi tuomita.
"Olen kertonut itse hänelle ihan suoraan edellisistä suhteistani, jopa viimeiset irtosuhteet ja lukumäärät ennen meidän seurustelun aloittamista."
No en tiedä miten holtittoman kuvan tuosta saa, eikä se ollut pointti. Olen kuitenkin suoraan ladannut korttini tiskiin, jota toinen ei ole tehnyt.
Olen kysynyt, mutten ole saanut vastausta...ja kieltänyt nuo yhden illan seksikumppaninsa. En vain itse ymmärrä miksi, kun ei sillä itselleni ole merkitystä. Vain sillä on merkitystä, että toinen on minulle rehellinen ja voin häneen luottaa.