Kokemuksia Norwegian lennoista
Itse menen huomenna illalla Norwegian koneella Helsingistä Ouluun.
Kommentit (8)
No ei mitään erityistä. Ei hyvä, ei huono. Ihan perus!
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 13:08"]Mahdatkihan selvitä? Sen verran pelottavaa noilla halpiskoneilla.
[/quote]Mahdan. Ensimmäistä kertaa elämässäni.
Mikäs niissä, ihan normaaleja lentoja. Ihan hyvää kalustoa, henkilökunta voi olla ulkomaalaista tai sitten ei. Varmasti pääset turvallisesti Ouluun.
Jos sinulla on isohko käsimatkatavara, voi olla hankalaa saada mahtumaan ylälokeroihin jos nouset koneeseen loppupäässä. Ihmiset kun ei raaski maksaa sitä laukkuaan ruumaan ja hattuhyllyt notkuu lentolaukkuja.
Niin ei kai ne lentokoneet halpoja ole vaan ne liput?
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 13:11"]Niin ei kai ne lentokoneet halpoja ole vaan ne liput?
[/quote]Ne on ne liput. Lentokone maksaa monta tuhatta kertaa enemmän kuin lentoliput.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 13:07"]Itse menen huomenna illalla Norwegian koneella Helsingistä Ouluun.
[/quote]Lento lähtee klo 21 ja on perillä klo 22
Sinun pitää tehdä lähtöselvitys sillä automaatilla lentoaseman aulassa. Tarvitset varausnumerosi. Se tulostaa sinulle boarding passin ja jos on ruumaan menevä laukku, siihen kahvaan teipattavan suikaleen. Jos on ruumaan menevä laukku, viet sen bag dropiin, senkin voi skannata itse jos haluaa.
Mahdatkihan selvitä? Sen verran pelottavaa noilla halpiskoneilla.