Miten kutsuisit bänditeepaita, farkut ja maiharit -tyyliä?
Tyyliniekat hoi!
Onko jotain nimitystä tyylille, jossa henkilö pukeutuu bändipaitoihin (useimmiten heavy- tai rokki-puolelta), farkkuihin, maihareihin tai tennareihin ja Fjällräven -tyyppisiin takkeihin?
Vaatevarasto tummanpuhuva ja meikki tyyliin mustaa kajaalia.
Grunge ei taida olla ihan osuva eikä tyyppi ole täysin hevarikaan, vaiika kuuntelee raskaampaa musiikkia.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä hei!
Kiitos kaikista kommenteista :)
Oli kiinnostavaa kuulla millaisia mielikuvia kuvaamani vaatetus herätti.
Tuollainen tyyli on just minun mieleen. Pidän tuota tyyliä erittäin seksikkäänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olen huomannut että tällaista vaatetusta kantavilla on aika rajallinen tieto sivistyksen ym. suhteen ja kiinnostuksen paino enemmänkin viihteessä.
Okei, olen yliopiston käynyt ja arkityyli on usein mustat farkut, maiharit/tennarit, t-paita ja bändien logoilla koristeltu rotsi. :D Mutta enhän minä toki sivistynyt ole, tai mittään.
Olen lääkäri enkä tunne ketään omalta alalta joka pukeutuu noin.
En ole lääkäri mutta pakko sanoa että tiedän yhden miespuoleisen lääkärin joka pukeutuu noin (kajalia lukuun ottamatta) :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olen huomannut että tällaista vaatetusta kantavilla on aika rajallinen tieto sivistyksen ym. suhteen ja kiinnostuksen paino enemmänkin viihteessä.
Okei, olen yliopiston käynyt ja arkityyli on usein mustat farkut, maiharit/tennarit, t-paita ja bändien logoilla koristeltu rotsi. :D Mutta enhän minä toki sivistynyt ole, tai mittään.
sama juttu meillä juristeilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukiolaistyyli.
Ei se lukiotyyli ole. Lukiolainen kulkee pipo päässä ja hupparissa ja lenkkareissa ja housut ovat jotkut collegelökärit. Ei lukiolainenkaan hyvältä näytä, mutta se on eri tyyli kuitenkin.
Jaa no, meidän lukiolainen voi pukeutua just aloituksessa mainitulla tavalla. Toisena päivänä taas aivan eri tavalla. Kaverit pukeutuvat kukin omalla tyylillään. Nykyään ei onneksi tunnu olevan pakko pukeutua mihinkään tiettyihin vaatteisiin. Tai joo. Ei kenelläkään mitään reppua ole vaan kangaskassi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole lääkäri mutta pakko sanoa että tiedän yhden miespuoleisen lääkärin joka pukeutuu noin (kajalia lukuun ottamatta) :D
aivan varmasti. tunnen yhen roskakuskin joka kulkee ainoastaan armanin puku päällä.
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa, että nykynuoret eivät tiedä edes muutamaa biisiä bändiltä jonka paita on päällä. Metallica/gnr/nirvana/soundgarden/Pink Floyd/Black Sabbath on magee logo.
Nirvana on buddhajuttu , metallica teräsfirma ja Guns on aseyritys, puutarha? Lomakeskus, kauppakeskus?
Kysyin kerran eräältä sukulaispojalta joka kantoi tollasta että mitä kappaleita tiedät tolta bändiltä jonka tunnukset sulla paidassa, niin mietti vähän aikaa ja sanoi lopuksi että sori nyt on kiire pitää mennä ja lähti =)
Vierailija kirjoitti:
AUKKO SIVISTYKSESSÄ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jone Nikkula tääl vaan moi!
Hyvä tyyli..rock!
Vaaleat sirot tanssija naiset tykkää!!
huomasin että että puhuvat paljon alkoholista. koitin luoda keskustelua vuosikertaviineistä mutta ei siitä mitään tullut.
Olisit puhunut väkevistä - viskien tuntijat ovat oma lajinsa.
Siivous-, muutto- tai remppapäivätyyli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
aivan varmasti. tunnen yhen roskakuskin joka kulkee ainoastaan armanin puku päällä.
Pitäisikö tästä nyt ymmärtää että lääkärit pukeutuvat mielestäsi hyvin/kalliisti???