Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ongelma?

Vierailija
06.04.2022 |

Apua! Olen havahtunut siihen, että lähes kaikki mitä mieheni tekee ärsyttää minua suunnattomasti? Hän on hyvä minua kohtaan ollut aina eli ei johdu mistään menneisyydenkään kaunoista. Olen aina jo valmiiksi ärsyyntynyt asioista, joita tiiedän hän tekee tullessaan kotiin (metelöi, maiskuttelee, jättää tavaroita lojumaan jne). Mikähän minulla nyt on? Tiedän, että kyse on oman pääni sisäisistä ongelmista, en ole aiemmissa suhteissani ollut tällainen kyylä huomauttelija, joka kaikesta nalkuttaa :(

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et enää ole rakastunut siihen. Se tunne kun laimenee, niin alkaa nähdä toisessa kaikkia ärsyttäviä piirteitä, jotka ennen oli vain suloisen hupsuja.

Vierailija
2/21 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin miettinyt, mutta kun kyse, että KAIKKI häiritsee. Jokainen kommentti vaikka tv:tä katsellessa, kaikki ylimääräiset äänet ja jopa hajut. En jaksa itseäni tällaisena hermoheikkona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muilla kokemuksia? En haluaisi päättää suhdetta, jos kyse vaan todellisuudessa minusta eikä miehestä

Vierailija
4/21 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

sensoriongelmia? orastava mt-sairaus tai stressi? Uupumus? Itseä väsyneenä tai stressaantuneena ärsyttää kaikki kirkkaista valoista alkaen tv:n mainoksiin ja vaatteiden lappuihin.

Kannattaa miettiä, onko tullut jokin muutos töissä tai muuten arjessa. Ota jotain lomaa tai muuta sellaista rentouttavaa. Nyt kun tiedostat jo ärsytyksen, olethan kertonut miehellesi, että et tarkoita suuttua ja et ymmärrä miksi ne häiritsee vaikka ei pitäisi tai ei ole koskaan aiemmin häirinnyt. Voitte miettä vaikka yhdessä jotain ratkaisua tähän.

Vierailija
5/21 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonut miehelleni, mutta tietenkään kukaan ei jaksa loputtomiin toisen tiuskimista ja ahdistavaa ilmapiiriä. Olen ollut suhteessa, jossa minua kohdeltiin näin ja se oli todella ahdistavaa jättäen pahan olon pitkäksi aikaa. En tunne olevani oma itseni vaan nipottava kärttynen puoliso.

Vierailija
6/21 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/21 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sensoriongelmia? orastava mt-sairaus tai stressi? Uupumus? Itseä väsyneenä tai stressaantuneena ärsyttää kaikki kirkkaista valoista alkaen tv:n mainoksiin ja vaatteiden lappuihin.

Kannattaa miettiä, onko tullut jokin muutos töissä tai muuten arjessa. Ota jotain lomaa tai muuta sellaista rentouttavaa. Nyt kun tiedostat jo ärsytyksen, olethan kertonut miehellesi, että et tarkoita suuttua ja et ymmärrä miksi ne häiritsee vaikka ei pitäisi tai ei ole koskaan aiemmin häirinnyt. Voitte miettä vaikka yhdessä jotain ratkaisua tähän.

Elämässäni on tapahtunut viime vuosina paljonkin isoja muutoksia, uusi työpaikka, muutto uudelle paikkakunnalle, läheisen vakava sairastuminen, ero pitkästä parisuhteesta..Ajattelin jo, että nämä olisi takanapäin ja käsitelty

Vierailija
8/21 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa hakea apua noihin mt-ongelmiin ennen kuin siirryt sanoista tekoihin

Vierailija
9/21 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kannattaa hakea apua noihin mt-ongelmiin ennen kuin siirryt sanoista tekoihin

Mihin sairauteen tällainen käytös liittyy?

Vierailija
10/21 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä käytös uupumuksesta johtuu niin onkohan asia korjattavissa ilman ammattilaisen apua?

Vierailija
11/21 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
12/21 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä käytös uupumuksesta johtuu niin onkohan asia korjattavissa ilman ammattilaisen apua?

Suosittelen hakeutumaan avun piiriin.

Vierailija
13/21 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäyksenä vielä tuohon alotukseen kaikki seksihaluni ovat yhtäkkiä kadonneet, kaikki läheisyyteen ja seksiin liittyvä saa voimaan pahoin. -ap

Vierailija
14/21 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäyksenä vielä tuohon alotukseen kaikki seksihaluni ovat yhtäkkiä kadonneet, kaikki läheisyyteen ja seksiin liittyvä saa voimaan pahoin. -ap

Ahdistuneisuushäiriössä ainakin tällaista.

Vierailija
15/21 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kaikki toisessa alkaa ärsyttää just silloin, kun ei enää ole rakkautta. Mutta toki se voi myös uupumuksesta ja mt-ongelmista johtua. Niistä voi päästä omin avuin, mutta lähtisin kuitenkin etsimään jotain ammattiapua, että saa edes jonkin lähtökohdan miten alkaa asioita käsittelemään.

Vierailija
16/21 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä kaikki toisessa alkaa ärsyttää just silloin, kun ei enää ole rakkautta. Mutta toki se voi myös uupumuksesta ja mt-ongelmista johtua. Niistä voi päästä omin avuin, mutta lähtisin kuitenkin etsimään jotain ammattiapua, että saa edes jonkin lähtökohdan miten alkaa asioita käsittelemään.

Suhteemme on kuitenkin suhteellisen tuore, siksi olen hämilläni näistä tunteista. Toisaalta suhtautumiseni koko elämään on muuttunut, kaikki alkanut tuntua yhdentekevältä.

Vierailija
17/21 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kamala tunne kun tuntuu ei tunne itseään. Jonkunlainen kriisi menossa, en tiedä yhtään mitä elämältäni haluan.

Vierailija
18/21 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
19/21 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa masennukselta. psykiatriselt neuvonnalta tai muualta kysy millaiseen palveluun sinun kannattaa mennä

Vierailija
20/21 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta haet nyt keskusteluapua. Ei tuo normaalia ole. Onko sulla tunteita puolisoa kohtaan vielä?

Hyvä kun itse huomaat asian, pitäähän se selvittää mistä sun ärsyyntyneisyys johtuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan