Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nykyinen facebook sivu kännykällä on ihan surkea!

Vierailija
06.04.2022 |

Onko joku esim. keksinyt mistä tämän "näytetään vain osuvimmat" suodattimen saa pois? Suodattaa niin hyvin, että näe yhtään kommenttia. Facebookin tapa asennuttaa niiden vakoiluohjelma puhelimeen, mutta eipä ole tulossa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla koko pska ei näytä enää aikajanaa.. Pyytää vaan valitsemaan lisää kavereita eikä mene millään aikajanalle.. Huoh

Vierailija
2/3 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei naamakirja mitään asenna, vaan ihan itse asennat naamakirjan tekemän vakoiluohjelman

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei naamakirja mitään asenna, vaan ihan itse asennat naamakirjan tekemän vakoiluohjelman

AP varmaan tarkoitti, että face yrittää näin "pakottaa" asentamaan sovelluksen, mutta mainitsi myös että ei ole tapahtumassa hänen kohdallaan...

Itse mietin AP samaa, kun tuo uudistus tuli, että tässä koetetaan tehdä niin huonosti toimiva sivu selaimella käytettäväksi, että käyttäjä turhautuu ja asentaa sovelluksen.

Kommentteja tosiaan ei näe, suurin osa näkyvistä julkaisusta on vaan "sponsoroitu" "suositeltu sinulle", ja jotain random-päivityksiä seuratuista ryhmistä siellä välissä, jostain viikkojen takaa. No, eipä tarvitse käyttää enää.

Loistava esimerkki siitä että "uudistetaan, uudistetaan, kehitystä, uutta, jee"-taktiikka ei yleensä toimi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän