Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ongelma?

Vierailija
06.04.2022 |

Apua! Olen havahtunut siihen, että lähes kaikki mitä mieheni tekee ärsyttää minua suunnattomasti? Hän on hyvä minua kohtaan ollut aina eli ei johdu mistään menneisyydenkään kaunoista. Olen aina jo valmiiksi ärsyyntynyt asioista, joita tiiedän hän tekee tullessaan kotiin (metelöi, maiskuttelee, jättää tavaroita lojumaan jne). Mikähän minulla nyt on? Tiedän, että kyse on oman pääni sisäisistä ongelmista, en ole aiemmissa suhteissani ollut tällainen kyylä huomauttelija, joka kaikesta nalkuttaa :(

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että olet havahtunut asiaan ja haluat selvittää mistä on kyse. Jos tilanne on melko tuore, en pitäisi todennäköisenä että rakkaus olisi yhtäkkiä loppunut. Se on usein pidempiaikainen prosessi. Nyt ottaisin enemmän aikaa itselle eli silloin kun mies kolistelee, maiskuttaa, käy hermoille ym. niin lähde silloin lenkille, katso jotain sarjaa, kuuntele musiikkia, lue kirjaa tai mistä tykkäätkään. Tee pieni henkinen irtautuminen niistä ärsytyksen aiheista kuitenkaan tekemättä numeroa siitä miehelle.

Voit myös tehdä vaikka sellaisen harjoituksen että listaat asioita, joista pidät miehessäsi ja kun olet muutaman päivän tietoisesti keskittynyt omiin asioihin, voitkin tietoisesti pyrkiä etsimään ja huomaamaan miehestä niitä piirteitä ja ominaisuuksia, joista pidät ja vaikkapa kehumaan niitä ääneen. Joskus sitä parisuhteen kaikkea hyvää pitää tietoisesti palauttaa mieleen ja vaalia konkreettisilla teoilla. Joskus hyvät asiat jäävät ärsyttävien juttujen varjoon ja kaikki se positiivinen pitää kaivaa ajatuksen kanssa esiin. Toki jos ei mitään positiivista löydä niin sitten toki tilanne ei ole kovin valoisa parisuhteen kannalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi