Mitä helvettiä. Yksin asuva naapuri käy kaksi kertaa suihkussa päivän aikana.
Ei ole mikään liikkuja ei ainakaan vaikuta siltä. Poistuu lähinnä töihin ja kauppaan.
Käy illalla suihkussa ja heti herättyään aamulla.
Mistäkö tiedän? No vanha puutalo ja kaikki äänet kuuluvat todella hyvin.
Kommentit (52)
Sehän on hieno homma, että ihminen peseytyy säännöllisesti. Toivoisin, että jokainen kävisi vähintään kerran päivässä suihkussa. Hikisenä kesäpäivänä kolmekaan kertaa ei ole liikaa.
Ihminen saa vaikka asua suihkussa, se ei kuulu muille. Jotkut tykkää suihkutella kauan ja lotrata vettä.
Voi voi, moni muukin käy jopa kaksi kertaa päivässä suihkussa. Ei ole naapurisi kuule läheskään ainoa. Hommaa okt, jos noin ahdistaa.
Jospa käykin kolme kertaa ja huolimattomuuttasi et ole noteerannut. Nyt valppautta.
Niin käyn minäkin. Hikoilen öisin joten aamulla suihku, ja likaisena nukkumaan meneminen ei tunnu mukavalta joten illalla myös.
Mun mielestä, jos ei ole koko päivänä käynyt edes missään, hikoillut tai muuten "likaistunut" jostain niin ei edes välttämättä joka päivä tarvitse käydä. Silloin riittää, että käy joka toinen päivä.
Meillä ei esimerkiksi käydä kahtaa kertaa päivässä suihkussa, vaan sitä käydään joko aamulla tai illalla. Vesi kun ei ole muutenkaan pitkiin aikoihin ollut halpaa, että kävisi vielä monta kertaa päivässä suihkussa. Vesilasku olisi aivan järjetön, jos meidän perheessä harrastettaisiin sellaista. Ja ihokin kärsii jatkuvasta luttaamisesta.
Mutta mitäpä siinä, jos rahaa löytyy maksella vesilaskuja ja muuta. Varmaan hiukan eri tilanne yksinäisellä, kun vertaa perheelliseen.
Jos sillä ei ole alapesusuihkua ja pesee vaikka römpsänsä aamulla
Mitä sinä sitten teet, jos ehdit seuraamaan naapurisi toimia?
Ihan ohi pöytäkirjan, mitä hevelettiä asia edes sulle kuuluu!
Ihme vinkumista. Jos se naapuri polttaisi tupakkaa tai mesoaisi kännissä tai virittelisi trampoliinin pihaan, niin ymmärtäisin oikein hyvin, että pännii. Mutta jos naapuri käy kaksi kertaa päivässä suihkussa, niin ei riitä valittajalle ymmärrystä.
Mitä ihmettä se sinulle kuuluu? Toivottavasti vastaat tähän.
Vierailija kirjoitti:
Jos sillä ei ole alapesusuihkua ja pesee vaikka römpsänsä aamulla
Voi myös omistaa hierovan suihkun.
Anna hänen käydä suihkussa ihan rauhassa. Mikä huoli sinulla sitä on? Tiesitkö kerrostaloissa elementit kuljetaa ääniä.Äänet eivät vältämättä tule napuurilta ,ei ylä ei alakerta ei seinän takaa.Jos et usko kysy asiaa Rakenusliitosta.Metrossa 1.4. saman kerrostalon asukas nainen jossa minä asun samaa rappua. Istui vieressäni ja voivotteli lasten ääniä,kuin huono talo on asua melulta. Talo on 4 kerroksinen. 2 rappua. Heka-vuokratalo Itä-Helsinki 94..Lapsiperheitä talossa ei 3-4 vuoteen asunut. Kaikki asukaat jotka talossa asuvat ovat normaalia elämä viettäviä ihmisiä.Töissä käyviä tai eläkeellä.Mitään häiriö käyttäytymistä talossa ei ole. Talo on lisäksi rakenettu uuden rakennuslain mukaan ,joka tuli voimaan 2000.Eristeet laitettu niin ettei naapurin pieru kulu seinän takaa !Asukaat ystävälisiä kaikki.Tervehtivät rapu käytävä,piha, roska katos. Harmitonta jutustelua ,kohteliasta vuorovaikutusta ilman juoruja tai uteluita,tai iholle tuloa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä sitten teet, jos ehdit seuraamaan naapurisi toimia?
Itse olen eläkkeellä ja kerrostaloasujana kuulen naapurien ääniä. En kuitenkaan kyttää ja laske suihkussa tai pissillä käyntejä.
Jos puuhastelee itse jotain, käy ulkona ja kuuntelee radiota, laskut menevät heti sekaisin.
Jokut jopa saunovat päivittäin, itse en raaski kun sähkösauna vie hurjasti sähköä. Aikanaan kun lapset asuivat kotona, harkoista tuleville lämmitin usein saunan, rakkaudesta.
Itsekin käyn. Tunnin kuuma suihku pari kertaa päivässä tekee hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Itsekin käyn. Tunnin kuuma suihku pari kertaa päivässä tekee hyvää.
Ja ilmasto kiittää! ; )
Nuorella ihmisellä hormonitoiminta vaikuttaa sillä tavoin että iho tuottaa eritteitä joita joutuu pesemään jos ei halua näyttää rasvaiselta tai haista.
Vierailija kirjoitti:
Nuorella ihmisellä hormonitoiminta vaikuttaa sillä tavoin että iho tuottaa eritteitä joita joutuu pesemään jos ei halua näyttää rasvaiselta tai haista.
Hyi!
Minä olen kova hikoilemaan ja käyn kaksi kertaa suihkussa päivässä. Iltasuihku lähinnä rentoutumista varten ja samalla peseytyy päivän liat pois...