Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajusin nyt, että valo huhtikuisella kunnon lumella (siis ei sulavalla) on täysin erilaista, kuin valo lumella joulukuussa

Vierailija
06.04.2022 |

Tai edes tammikuussa. Tätä valoa näkee harvoin, koska huhtikuussa on harvoin paljon tuoretta, vastasatanutta pakkaslunta. Ainakaan täällä etelässä.
On todella hienon näköistä! Vaikkakin vähän rasittavaa, ettei kevät etene…

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, miksi ihmeessä pilaat itse mukavasti aloittamasi ketjun, aihe olisi ollut hyvä. Taidat olla se palstalla erittäin tuttu, jolta mopo karkaa hetkessä. 

AP ei näköjään kestä sitä, että joku ilmaisee oman mielipiteensä asiasta joka eroaa tyystin AP: n omasta ajatusmaailmasta.

Kestän, mutta sanoin, mitä ajatuksia sitn käyttäytyvä henkilö herättää. Pidän aivan paskana, nollana.

Ap

Et taida kestää🤔 ja varsinkin kun hyökkäät toista kohtaan noin negatiivisesti haukkumalla. Tää toinen ei kommentoinut mitään henkilökohtaisuuksiin, kunhan sanoi vihaavansa Suomen säätä. Miten meni noin APllä tunteisiin🤦🏻‍♀️

No kestänhän. Minä vain TOIVOISIN, että ihmisillä olisi käytöstapoja! Osaisivat huomioda tilanteet, missä suunsa aukaisevat! Sen kommentin AINOA TARKOITUS oli masentaa muitakin, ksoka kyseinen kirjoittaja voi huonosti. En jaksa silitellä sellaisten päitä. Aikuisena heidän tulisi jo hallita käytöstavat. Mutta kun osoittavat, että eivät hallitse, poistan sordiinon myös itseltäni. Heitä kohden.

Ap

Tavoita saavutettu😆 tää ketju koskee ihan muuta kuin suomen karseaa talvea. Vihaan Suomen säätä 🤬 toivottavasti lunta ei sada enää ikinä. Ja kiitti AP, tartuit syöttiin kuin nälkäinen kala matoon 😁

Sinä vihaat, sinussa on jotain vikaa. Säälin sinua. Olet ankea. Olet tylsä paska, luultavasti sinut saa käyntiin vain päihteet.

Ap

Mä oon 95% todennäköisyydellä parempi palkkaisissa töissä kun AP eli voi päihteitä nauttia päivittäin🤔 vähä tylsä päivä niin kunhan tartuin aiheeseen jota inhoan eli vihaan Suomen talvea 🤬

Nonni, arvasin. Käytät rahasi päihteisiin? Hyyyyiiii…. Mulla on 100% todennäköisyydellä isompi varallisuus kuin sulla, ja käytän sen iloisiin asioihin.

Ap

Juu, se ilo oikein hehkuu sinusta...

-eri

Ei se, että osaa elämässä iloita, tarkoita, että olisi koko ajan iloinen tai aina iloinen..

Ap

No ei se kyllä sitäkään tarkoita, että kilahtaa tuntemattomille täysin tyhjästä jollain keskustelupalstalla. Vieläpä niin, että suoltaa täysin ala-arvoista tekstiä ja kehottaa t a p p a m aan itsensä. Sinulla on kova tarve korostaa omaa paremmuuttasi, yläluokkaisuuttasi ja varakkuuttasi. Käyttäydyt kuitenkin itse todella huonosti ja ylimielisesti. Ei sinusta kyllä mitään hienostunutta kuvaa saa millään.

Vierailija
62/65 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, miksi ihmeessä pilaat itse mukavasti aloittamasi ketjun, aihe olisi ollut hyvä. Taidat olla se palstalla erittäin tuttu, jolta mopo karkaa hetkessä. 

AP ei näköjään kestä sitä, että joku ilmaisee oman mielipiteensä asiasta joka eroaa tyystin AP: n omasta ajatusmaailmasta.

Kestän, mutta sanoin, mitä ajatuksia sitn käyttäytyvä henkilö herättää. Pidän aivan paskana, nollana.

Ap

Et taida kestää🤔 ja varsinkin kun hyökkäät toista kohtaan noin negatiivisesti haukkumalla. Tää toinen ei kommentoinut mitään henkilökohtaisuuksiin, kunhan sanoi vihaavansa Suomen säätä. Miten meni noin APllä tunteisiin🤦🏻‍♀️

No kestänhän. Minä vain TOIVOISIN, että ihmisillä olisi käytöstapoja! Osaisivat huomioda tilanteet, missä suunsa aukaisevat! Sen kommentin AINOA TARKOITUS oli masentaa muitakin, ksoka kyseinen kirjoittaja voi huonosti. En jaksa silitellä sellaisten päitä. Aikuisena heidän tulisi jo hallita käytöstavat. Mutta kun osoittavat, että eivät hallitse, poistan sordiinon myös itseltäni. Heitä kohden.

Ap

Tavoita saavutettu😆 tää ketju koskee ihan muuta kuin suomen karseaa talvea. Vihaan Suomen säätä 🤬 toivottavasti lunta ei sada enää ikinä. Ja kiitti AP, tartuit syöttiin kuin nälkäinen kala matoon 😁

Sinä vihaat, sinussa on jotain vikaa. Säälin sinua. Olet ankea. Olet tylsä paska, luultavasti sinut saa käyntiin vain päihteet.

Ap

Mä oon 95% todennäköisyydellä parempi palkkaisissa töissä kun AP eli voi päihteitä nauttia päivittäin🤔 vähä tylsä päivä niin kunhan tartuin aiheeseen jota inhoan eli vihaan Suomen talvea 🤬

Nonni, arvasin. Käytät rahasi päihteisiin? Hyyyyiiii…. Mulla on 100% todennäköisyydellä isompi varallisuus kuin sulla, ja käytän sen iloisiin asioihin.

Ap

Juu, se ilo oikein hehkuu sinusta...

-eri

Ei se, että osaa elämässä iloita, tarkoita, että olisi koko ajan iloinen tai aina iloinen..

Ap

No ei se kyllä sitäkään tarkoita, että kilahtaa tuntemattomille täysin tyhjästä jollain keskustelupalstalla. Vieläpä niin, että suoltaa täysin ala-arvoista tekstiä ja kehottaa t a p p a m aan itsensä. Sinulla on kova tarve korostaa omaa paremmuuttasi, yläluokkaisuuttasi ja varakkuuttasi. Käyttäydyt kuitenkin itse todella huonosti ja ylimielisesti. Ei sinusta kyllä mitään hienostunutta kuvaa saa millään.

No ei tarkoitakaan. Tämä henkilö jo itsekin myönsi että käyttää päihteitä, ehkä elämänsä ei vain ole elämisen arvoista? Toki minä toivon, että se olisi, mutta selkeästi jokin on hänellä huonosti. En jaksa silitellä sellaisten päitä. Minusta heistä huokuu ilkeys, vastaan samalla mitalla takaisin. Ja se, jonka mielestä oli aina pimeää, oliko hän se lapsia hoitanut. Okei, ankeaa taas, mutta paremmasta syystä toki. On harmillista, että heillä on elämä vidurallaan, mutta ei siis heistä saa av:llä olla mitään hyvänmielen ketjuja, kun he tulevat niihin heti energiavapyyroimaan.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ollut KIVA, jos ketjussa olisi ollut VAIN valon erikoislaatuisuudesta keskustelua haluavia. Minua on kiusattu niin paljon kotonani myös paskalla, joka ei korvilleni kuulu, etten jaksa enää paskoja, negatiivisia ihmisiä. Olen heille ilkeä heti ja suoraan.

Ap

Vierailija
64/65 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana avaus, kiitos AP:lle.

Joulukuussa valo tulee keskipäivälläkin niin alhaalta, että hät häti aurinko näkyy. Eli se on kuin sivuvalo. Nyt on kohta kattovalot päällä. Rakastan tätä valoa, tästä ajasta pitäisi osata ottaa kaikki ilo irti.

Vierailija
65/65 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ketjun tunnariksi sopisi Ellan ja Aleksin Kakkaa lumella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän