Oma ja miehesi ammatti/koulutus?
Täällä vilahti tänään keskustelu av-mammojen miesten ammateista. Kiinnostaisi tietää tarkemmin minkä ammatin edustajat ovat pariutuneet keskenään. Taustana tälle - oma anoppini on aina vähätellyt minua ammattini vuoksi. Jos saadaan listaa voisin sitten todeta, että joo, anoppi oikeassa, mieheni olisi ansainnut "paremman". Minä amk-sosionomi ja mies upseeri (kadetti).
Kommentit (37)
Mies on koulutukseltaan sähköasentaja, itse olen tradenomi ja työskentelen asiakaspalvelutehtävissä.
Minä lh, mies levyseppä-hitsaaja ja alikonemestari.
Lähihoitaja ja levyseppä-hitsaaja. Kaksi duunaria, sama arvomaailma. Molempien vanhemmat myös duunareita, koulutusta ei ole meillä ikinä katsottu vaan sitä miten kovasti tehdään töitä. Suvussa on paljon rikkaita yrittäjiä huonollakin koulutuksella joten se ei ole ikinä ollut mittari.
Terveydenhoitaja & lääketieteen tohtori.
Minä FM kielialalta, mies KK ja hällä siis LTO-pätevyys.
Ravintolakeittiön esimies/kokki,mieheni on ravintolakokki.
Kun aloitimme seurustelun, olin minä hoituriopiskelija ja mies lukion käynyt alikersantti.
Nykyään olen lääkärin hommissa, mies sosiaalipuolen johtotehtävissä.
Miksi te oletatte että noi teidän lyhenteet tiedetään. Ttm? Kk jolla lto pätevyys? T.Itsekin lto
Minusta tulee suuhygienisti ja miehestä insinööri (auto- ja kuljetustekniikka). Opiskelemme siis vielä ammattikorkeassa.
Astronautti ja YK:n pääsihteeri (huvittaa aina nää koulutus/omaisuus etc kyselyiden vastaukset täällä; palsta on alaluokkaisuuden ja sivistymättömyyden tyyssija muissa ketjuissa, mutta em. ketjuissa kohtaakin eliitti :D)
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 19:46"]Minä lh, mies levyseppä-hitsaaja ja alikonemestari.
[/quote]
Minä lh ja mies koneistaja.
Miksi oletat, että kaikilla on mies? Itse olen YTM, asiantuntijatehtävissä valtiolla, puoliso on terveydenhoitaja.
Terveydenhoitaja/agrologi, molemmat toimimme maanviljelijöinä.
Minä asianajaja, mies pienyrittäjä
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:23"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 19:46"]Minä lh, mies levyseppä-hitsaaja ja alikonemestari.
[/quote]
Minä lh ja mies koneistaja.
[/quote]
Jep ja ainakin miehen työt on jotain aivan muuta kuin hitsausta, lisää on opiskellut töiden ohella :D Sitäkin hitsausta on kuulemma välillä, mutta oman alansa ammattilainen monenlaisissa tehtävissä ja huolehtii siitä että lämmön- ja sähköntuotanto toimii. Tutkinto voi olla mikä hyvänsä, mutta työtehtävät ja toimintaympäristöt hyvinkin monenlaisia. Myös meillä lähäreillä.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:12"]Miksi te oletatte että noi teidän lyhenteet tiedetään. Ttm? Kk jolla lto pätevyys? T.Itsekin lto
[/quote]
Pahoittelut, oletin että useimmat tietäisivät. Puolisoni on kasvatustieteiden kandi.
Täällä klassikko! Sh+DI