Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko momio turvallinen?

Vierailija
26.09.2015 |

Lapsi kysyi että saako tehdä tilin, onko paikka turvallinen? Käykö teidän lapset?

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Mulla kaksi tytärtä pelaa momioa ja ovat saaneet rangastuksen ja olin itse ylläpitäjään hyteydessä ja asia korjaantui.. Kiittivät kovasti, että vanhemmat huolehtivat lapsensa tekemisistä ja pyysivät jatkossakin olemaan heihin yhteydessä jos tulee jotain ongelmia.. Et kylläheihin saa yhteyden. :)

Vierailija
42/56 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse momiossa. Ihan turvallinen paikka, mutta välillä siellä on vähän jotain tyhmiä juttuja mutta ei paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pelaan sitä ja on erittäin turvallinen. Siellä on tiukat säännöt ja sopimattomat asiat poistetaan ja niistä voi raportoida.

Vierailija
44/56 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaan itse ja on turvallinen paitsi momioni poistettiin ja momiossa on hackereita eli he voivat päästä momiollesi ilman salasanaa ja sinun sähköpostiin pitää lähettää tyypintallenus juttu! Eli varokaa ja momiossa on viikkoja jolloin saa sanoa esim gay ja muuta....................

Vierailija
45/56 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvallinen paikka. Tottakai siellä on välillä arveluttavia juttuja kun kuitenkin siellä saa olla ala-aste ikäisestä 18 vuotiaaksi. Momion ylläpitäjät kuitenkin poistelee aika nopeaa sopimattomat ja sääntöjen vastaiset viestit. Jos saa jäähyn (eli on tenyt jotain sääntöjen vastaista, kuten kiusannut jne.), tulee Jack nimiseltä ylläpitäjältä viesti. Siinä viestissä lukee syy jäähylle. Joskus kuitenkin saattaa tulla vahingossa jäähy (kuten vaikka minulle) ja siitä pahoitellaan. 

Vierailija
46/56 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan turvallinen. Jos joku kiusaa voi sanoa Jackin apulaisille.

Vierailija
47/56 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Momio on ainakin omasta mielestäni täysin turvallinen. Momio on kuten kaikki somet, joku tyhmä tulee aina kiusaamaan ja varsinkin kun Momiossa on nuo tasot, niin tottakai niitä pienitasoisia tullaan haukkumaan. Itse olen kuitenkin löytänyt sieltä mahtavia kavereita ja jutut ovat kyllä muutenkin pysyneet ainakin omasta puolesta asiallisena, mitäs jotain eri maiden servereiden sotia tai muita tyhmyyksiä ajoittain mutta turvallinen paikka kyllä on.

Vierailija
48/56 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sen ottaa puhelimeen niin tekstiviestiä ei tarvii lähettää oon ite siellä ja en oo nähny mitään epäasiallista ja jos näkeekin niin siitä voi raportoida ja aikuiset voi ottaa vähäksi aikaa momion et kattoo mitä siellä tapahtuu mutta muuten yli 18 v tyypit ei saa momiota

Vierailija
49/56 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 11v ja en ole kertaakaan momiossa saanut 2 vuodessa yhtäkään jäähyä.

Vierailija
50/56 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi turvallinen paikka Momio on (: olen pelannut sitä jo 2 ja puol vuot (: tykkään siitä ja oon saanu yhen jäähyn ja varotuksen (: ❤️ Jos joku Momio on nyt täs nii ota sc ja lähetä mun kommentti momioo xd

Vierailija
51/56 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamomilla07 (momionimi) kirjoitti:

On turvallinen ite olen 10v ja pelaan momiota nimellä kamomilla07 tosi monia ihania ihmisiä on tullu tavattua ja vain 1 ilkeä viesti nähtyä joka sekin poistettiin.Että täysin turvallinen ja ihana paikka on❤📱

Sama

Vierailija
52/56 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole turvallinen. Kuka vain voi

kirjoitella kiusatakseen muita

esim koulukaveria momiossa silti

jäämättä kiinni. Teimme poliisiin

rikosilmoituksen koulukiusaamis

asiassa joka tehtiin osaltaan myös

momiossa. Momio ilmoitti poliisiin

että tekijä poistettu ja tekijä on

itse poistannut käyttäjätilinsä.

Joten tietosuojalaki estää tietojen

luovutuksen poliisiin. Eli hyvin sopii

nämä saitit koulukiusaamisen sekä

muun sopimattoman toiminnan

hyödyntämiseen

Vierailija
53/56 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ole tullut mitään sopimatonta koskaan. Olen siis pelannut momiota noin vuoden.

Vierailija
54/56 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 11v ja on tullut pelattua momiota noin vuoden muistaakseni ja ihan mukavia ihmisiä tullut vastaan. Itselleni ei ole tullut mitään sopimatonta tai kiusaamiseen liittyviä viestejä. Ei se kumminkaan ole mikään täysin turvallinen paikka koska yksi mun momio kaveri laitto mulle kaveripyynnön ja kun hyväksyin sen niin se laitto mulle et oot ihana ku hyväksyit ku kukaan ei oo ennen hyväksynyt.

Vierailija
55/56 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä vastausta kysymykseesi, se on ja ei. Niin kuin kaikki pelit, missä voi keskustella. Niissä voi aiheutua kiusausta, ihan mistä vaan, vaikka ei edes tietäisi kyseistä henkilöä. Sehän siinä onkin hieman haastavaa.

Mutta itse kaikesta huolimatta voin suositella Momiota, kiva paikka nuorille. Eipä siinä, mutta toki kannattaa ottaa huomioon sen ikävät puolet. Heti vaan ilmoitus käyttäjästä, jos sattuu jotain kiusausta huomaamaan. Eivätköhän henkilökunnan jäsenet tee jotain asialle, jos jotain sääntöjen vastaista huomaavat.

Vierailija
56/56 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on turvallinen, eikä jäähyjä anneta syyttä. Ylläpito tarkastaa KAIKEN ennen jäähyn antoa ja kertovat myös, miksi sait jäähyn. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme