Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko momio turvallinen?

Vierailija
26.09.2015 |

Lapsi kysyi että saako tehdä tilin, onko paikka turvallinen? Käykö teidän lapset?

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
06.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

on suurimmikseen, mutta joskus voi tulla ikäviä viestejä niin jos lapesi on valmis ikäviin vieteihin (ei aina) niin voit tehdä tilin.

Vierailija
22/56 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Momiossa ei ole aikuisia😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makin olen momiossa nimeni on siellä leidi1233 ja on ihan turvallinen

Vierailija
24/56 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol toi yks juttu oli ihan luonnollinen !

Vierailija
25/56 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Itekkin tullut pelattua. Säännöissä lukee että momio on turvallinen 8 vuotiaille ainakin

Vierailija
26/56 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On turvallinen ite olen 10v ja pelaan momiota nimellä kamomilla07 tosi monia ihania ihmisiä on tullu tavattua ja vain 1 ilkeä viesti nähtyä joka sekin poistettiin.Että täysin turvallinen ja ihana paikka on❤📱

Vierailija
27/56 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on lapsen oma vika jos hän opettavaisia kertomuksia lukee!

Vierailija
28/56 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ihmistentiedoksi vaan sitä teksti viestiä jos tekee tietokoneella ei tarvii  laittaa!! Ja muutenkin ne raportit aina tutkitaan että onko ne oikeasti tehny jotain!!  joten pliiis älkää valittako ja watAgame ei ole huono!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ja älkää valittako jos saa jäähyn niin se on pelaajan syy ei momion!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ps:Momio on best :D!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
29/56 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanonpa vaan että ei tarvii laittaa mitää viestii ku tekee tyypin.ite pelaan tietsikal ja ei tarvinnut!Ja tiedoksi kaikki raportit tutkitaaan!

Joten älkää valittako jos saatte jäähyn,sillä jos saat jäähyn niin oot tehny jotain pahaa!Ja WatAgame EI ole huono!!!!

Ja ps.momion olla best!!!!

Vierailija
30/56 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 17 ja harvoin enää käyn siellä. Eniten minua siellä ärsyttää homojen ylistys. Siis tytöt pistää homojen kuvia joissa pussaillaan. Ja oheistekstinä on että " Jos oisin poika, niin oisin homo. Ne on niin söpöjä." Sit kun joku pieni lapsi tulee kommentoimaan "hyi" niin hirvee joukko 15-18v tyyppejä tulee haukkumaan sitä homofobian levittämisestä ja raportoi siitä ylääpidolle joukolla. Näiden henkilöiden mielestä homot ovat maailman söpöimpiä ja kilteimpiä ihmisiä, paljon parempia kuin heterot.

Vierailija
31/56 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Momio on turvallinen peli. Itse olen pelannut sitä yli vuoden. On tavattu ilkeintäkin juttuja. Mutta uskoisin lapsesi pitävän pelistä. Jos joku sanoo että haluut m+ Niin ei suostuta koska hahmo varastettaisiin. Huijareitakin sieltä löytyy

Vierailija
32/56 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ollutkin turvallinen niin ei se kohta enää ole. Karvaiset sedät rynnivät sinne sanoin joukoin.

https://www.mtv.fi/lifestyle/digi/artikkeli/oletko-kuullut-lasten-faceb…

Vierailija
33/56 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Momio on hyvä peli

Vierailija
34/56 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin sitä ikäluokkaa, joka seurasi noiden edellisen hittipelin eli GoSupermodelin kaatumista vierestä, kun kaikki vähitellen muutettiin maksulliseksi ja sitten ihmeteltiin, miksi käyttäjät lähtevät.

Siellä ainakin oli hirveästi nuorempien huijaamista ynnä muuta. Itsekin tunnustan vieneeni järjestelmällisen sääntöjen kierron niin pitkälle, että sain lopulta potkut koko paikasta. Toivottavasti yhtiössä on opittu edellisen foorumin vioista. Ja niin - ainakin GoSussa oli todella helppoa käyttää rahaa peliin. Moni osti muillekin virtuaalirahaa vastaan kaikkea kivaa. Tähän firma ei puuttunut, kun rahaa virtasi omaan taskuun, mutta ankarasti kiellettyä oli omistamansa digitaalisen sisällön myyminen toisille rahaa vastaan.

Vierailija
35/56 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on aika vanha, mutta ajattelimpahan ilmoittaa että olen pelannut momiota kaksi vuotta. Yksi maksullinen m+ on tullut hankittua. Nämä ”Seksi”- ja väkivaltaiset tarinat ovat yleensä roolipelejä, joiden takia minäkin Momiota pelaan. Momio on turvallinen paikka lapsille, mutta kyllä paljonkin riippuu siitä, että mitä lapsi Momioon jakaa. Kannattaa opettaa ettei esim. omaa kuvaansa, osoitettaan tai puhelinnumeroa kannata jakaa internetissä. Itse olin tässä pari päivää sitten jäähyllä havaitsematta itse asiaa, ja en edes tiedä mistä jäähyn olin saanut.

Vierailija
36/56 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut myös jäähyn olen vielä 1 päivä 32 minuuttia ja 2 tuntia jäähyllä

Vierailija
37/56 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Momio on kyllä turvallinen. (: Olen siellä nimellä henbss

Olen pelannut sen luontipäivästä asti enkä ole saanut yhtään varoitusta tai jäähyä. Joten ei niitä tule jos osaa käyttäytyä.

Vierailija
38/56 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on lapseni saavat lisää sosiaalisuutta sillä. Mutta maksu tavaraa kannattaa varoa

Vierailija
39/56 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On turvallinen paikka.

Toisaalta vähä sama ku kysyis että:

"Onko Facebook turvallinen? Onko Google turvallinen? Onko vauva.fi turvallinen?"

Missä tahansa voi tietysti käydä mitä vaan, momiossakin.

Vierailija
40/56 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ei oo TURVALLINEN no on oon ite momio saa ja eikä siel tuu mitään epäilyttävää. Ja jos tulee sano sun lapselle et kertoo jos siellä on jotain epäilyttävää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi