Työkaverin vaimo laittoi messengerissä viestiä
Kysyi kuka olen ja miksi miehensä on minun facebook kaveri.
Kun en heti vastannut laittoi vielä viestin perään että voisinko vastata kun hän näkee että olen paikalla.
Pitääkö mun vastata hänelle, en halua.
Ollaan molemmat työkaverin kanssa työpaikkamme somevastaavia, en muista kumpi pyysi kumpaa kaveriksi. Mitään työkaveruutta ihmeellisempää välilämme ei ole.
Onko ok olla vastaamatta ja sano huomenna työkaverille töissä että voisi selvittää asian vaimonsa kanssa?
Kommentit (192)
No mikset voi lyhyesti vastata???? Selitä tuo sama. Tai linkkaa tämä ketju 😅
Vastaa vaan. Pari riviä sinulla menee siihen aikaa. Saisi vaimo mielensä rauhoittumaan.
Miten hän näkee, että olet paikalla? Pelottavaa!
Vierailija kirjoitti:
No mikset voi lyhyesti vastata???? Selitä tuo sama. Tai linkkaa tämä ketju 😅
Hih hih
Ap, et tietenkään vastaa mitään vaan kehotat työkaveriasi hoitamaan asian puolisonsa kanssa.
En minäkään todellakaan vastaisi. Ottaisin screen shotit viesteistä, lähettäisin ne työkaverille saate sanoin "sinä varmaan hoidat tämän?"
Oon Pekan työkaveri Pirjo.
Nimet voi vaihtaa sopivampiin, jos mun veikkaus ei osunut oikeaan.
Ole hyvä.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään todellakaan vastaisi. Ottaisin screen shotit viesteistä, lähettäisin ne työkaverille saate sanoin "sinä varmaan hoidat tämän?"
p.s. tiedän kyllä, että saatesanat on yhdyssana. Autocorrect.
Tainnut työkaveri vähän jäädä kiinni luvattomuuksista.
Ei kannata alkaa selittelemään yhtään mitään.
Somevastaava jonka tietoturva on sillä tasolla että kuka tahansa näkee paikallaolon ja voi lähettää viestejä. Huhheijaa.
Vastaisin, miksi ihmeessä en vastaisi jos olen todellakin vain työkaveri.
Vierailija kirjoitti:
Oon Pekan työkaveri Pirjo.
Nimet voi vaihtaa sopivampiin, jos mun veikkaus ei osunut oikeaan.
Ole hyvä.
Ja se jää siihen? Tuskin.
Vierailija kirjoitti:
Vastaa vaan. Pari riviä sinulla menee siihen aikaa. Saisi vaimo mielensä rauhoittumaan.
Ehkä ensimmäiseen olisin vielä voinut vastata mutta kun aletaan kyttäämään paikalla oloa ja painostamaan niin meni maku.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vastaisin, miksi ihmeessä en vastaisi jos olen todellakin vain työkaveri.
On niin harhaista huttua työkaverin vaimolta, etten haluaisi sekaantua ollenkaan. Jos lähtee selittelemään, sekaantuu.
Aika skitso muija sun työkaverilla
Laita ensin läppäviesti, että oot jo pitemmän aikaa ollut suhteessa työkaverisi kanssa.
Sitten poista lähettämäsi viesti ja pahoittele, että se tuli väärälle henkilölle. Sitten selitä, että sinä ja mies olette työpaikan somevastaavia ja pomo pakotti teidät fb-kavereiksi vaikka oikeasti et haluaisi olla missään tekemisissä miehen kanssa ja seurustelet Mr. Big Clooney-Zelenskyin kanssa.
Vastaa emojilla. Se saa hänet kihisemään kiukusta.
Mä laittaisin vain että selvitä asia miehesi kanssa ja pyydän että et enää lähetä viestejä minulle.
En vastaisi mitään. Blokkaisin koko vaimon. Todella epäsopivaa käytöstä kysellä tuollaista.