Mies on koko ajan nyrkit pystyssä sekä haistattelee
Jos vaikka kommentoin jotain hänen toimintaansa epäoikeudenmukaiseksi tai vastuuttomaksi, niin hän on välittömästi nyrkki pystyssä ja säikyttelee mua, tosin ei ole lyönyt vähään aikaan. Toinen juttu on se, että hän uhkailee heittää mua tavaroilla sekä uhkailee myös sanallisesti tosi ilkeään sävyyn "heittäisin sut pää edellä täältä tuonne ulos katuun, jos...". Tämä on ollut nyt jokapäiväistä melkein vuoden päivät kohta. Hänen lempihaukkumasanansa minulle on "p*skakasa" tai "haiseva lehmä", vaikka siis en haise ja käyn joka päivä suihkussa, toisin kuin hän itse. Olen myös hoikka/normaalipainoinen, kun hänellä itsellään on ylipainoa. Melkein mikä tahansa asia kelpaa siihen, että hän säikyttelee, uhkailee, tönii, haistattelee ym.
Olen harkinnut eroa jo jonkin aikaa, mutta heti kun saan jotain viimein aikaiseksi, hän muuttuukin kuin taikaiskusta taas mukavaksi vähän aikaa. Ja mä olen optimisti, joka uskoo parasta. Haluaisin muuttaa pois, mutta olen henkisesti todella heikoilla mieheni vuoksi. Olen viimein kertonut tilanteesta vanhemmilleni, mutta isäni on hieman sairas ja äitini jätti mut "oman onneni nojaan" ja sanoi, että ei halua kuunnella valituksiani ja että saan tehdä omat päätökseni sekä käytännössä löi luurin korvaan (toki silloin kun hänellä on huolia, olen kuunnellut ja ymmärtänyt niitä yökaudet niin, että oma avioliittoni alkoi samoihin aikoihin rakoilla).
Kommentit (15)
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 16:23"]
Et ole optimisti vaan naivi. Mies ei muutu. Jos haluat muutosta, lähde. Ei ketään saa kohdella noin.
[/quote]
Mies on rikkonut omanarvontuntoni ja itsetuntoni aivan murskaksi. Olen jotenkin ihan voimaton. Tarvitsisin jonkun läheisen apua. Jonkun joka käytännössä menisi mun kanssa katsomaan niitä asuntoja jne. Päivä päivältä menen henkisesti heikompaan kuntoon. Esim. äsken, kun olin kylpyhuoneessa, niin mies alkoi rynkyttää ovea ja sanoi, että "haista nyt v*ttu, s*atanan k*sipää, kun et avaa tota ovea". Miehen kaikki kommentit ovat samaa sarjaa. Töissään hän on dynaaminen, puhelias, tehokas, sosiaalinen ja johtotehtävissä. Häntä pidetään toooosi mukavana seuraihmisenä jne. Minua, vaimoaan, hän kohtelee kuin roskaa. Mun pitäisi kuulemma olla lähinnä hiljaa makuuhuoneessa, enkä saisi sanoa mitään, mutta kotityöt pitäisi mun silti tehdä. En jaksa tällaista enää, mutta en jotenkin kykene lähtemäänkään. :(
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 16:24"]
Ihan oikein tuollaiselle mäkättävälle huoralla.Toivottavasti hakkaa sut.
[/quote]
Ahaa ok. Varmaan siis ymmärrät mieheni ajattelua hyvinkin. On hän mua hakannutkin välillä. Esim. eräänä aamuna kritisoin hänen hyvin ahdasmielisiä vanhempiaan hieman (rakentavasti), niin hän löi mua nyrkillä reiteen, kun siinä etupenkillä istuin hänen vieressään. Pari kertaa hän on hakannut päähän, töninyt päin ovea, seiniä sekä pari luutakin on mennyt poikki (ainoat luunmurtumat elämäni aikana ovat mieheni aiheuttamia).
Mies vetoaa juuri samaan kuin sinäkin eli siihen, että mä olen se hankala ja väärässä ja että mä juuri ansaitsen ne haukkumiset ja lyömiset. Mies myös sanoo, että olen niin tyhmä, etten tajua hänen ajatuksistaan mitään ja että mun pitäisi vain olla hiljaa sen takia ja tosiaan mun tyhmyytenikin vuoksi mua pitää solvata ja hakata, kun muu ei kuulemma auta.
[/quote]
Mies myös huorittelee välillä, mutta en oikeasti kyllä oo mikään ns. huora (?), sillä mulla ei ole koskaan ollut mitään yhden illan suhteita ja muutenkin ainoastaan kolme suhdetta koko elämäni aikana.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 16:35"]
[/quote]
Ahaa ok. Varmaan siis ymmärrät mieheni ajattelua hyvinkin. On hän mua hakannutkin välillä. Esim. eräänä aamuna kritisoin hänen hyvin ahdasmielisiä vanhempiaan hieman (rakentavasti), niin hän löi mua nyrkillä reiteen, kun siinä etupenkillä istuin hänen vieressään. Pari kertaa hän on hakannut päähän, töninyt päin ovea, seiniä sekä pari luutakin on mennyt poikki (ainoat luunmurtumat elämäni aikana ovat mieheni aiheuttamia).
Mies vetoaa juuri samaan kuin sinäkin eli siihen, että mä olen se hankala ja väärässä ja että mä juuri ansaitsen ne haukkumiset ja lyömiset. Mies myös sanoo, että olen niin tyhmä, etten tajua hänen ajatuksistaan mitään ja että mun pitäisi vain olla hiljaa sen takia ja tosiaan mun tyhmyytenikin vuoksi mua pitää solvata ja hakata, kun muu ei kuulemma auta.
[/quote]
Ymmärrä, että seurustelet oppikirjanarsistin kanssa. Juokse ja kovaa. NYT!!!
Mies lähti tuossa iltapäivällä autollaan jonnekin ajelemaan ja sitä ennen pyysi siivoamaan. Siivosin sitten koko kämpän, mutta yksi tavara oli väärässä paikassa, niin mies sanoi, että "lehmä sitten sotki koko kämpän". Näin siis meillä. :( Tekisi mieli vetää itseni kiikkuun.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 16:38"]
Mies lähti tuossa iltapäivällä autollaan jonnekin ajelemaan ja sitä ennen pyysi siivoamaan. Siivosin sitten koko kämpän, mutta yksi tavara oli väärässä paikassa, niin mies sanoi, että "lehmä sitten sotki koko kämpän". Näin siis meillä. :( Tekisi mieli vetää itseni kiikkuun.
[/quote]
Heh, no nyt meni provoiluksi. Keksipä nyt uusi aihe, jolla trollaat.
Jos ei kerran pysty eikä kykene lähtemään niin sitten on vain jäätävä paskaan suhteeseen. Jos alkaa kynnysmatoksi niin on vähän turha itkeä kun on kuraa naamassa.
Olet oikeasti vaarassa! Lähde heti pois. Ensimmäinen osoite on nyt turvakoti. Pakkaa siis tärkeimmät tavarasi ja lähde HETI kun saat tilaisuuden. Se on tehtävä mieheltäsi salassa.
Turvakodissa saat apua ja tukea. Tarvitset rauhaa ympärillesi hetkeksi, jotta pystyt katselemaan asuntoja ja suunnittelemaan elämääsi eteenpäin. Älä mieti niitä vielä, pidä vain huoli siitä, ettet jää miehesi luokse.
Sinä ET OLE syyllinen miehesi käytökseen. Et voi saada sitä loppumaan tai muuttaa häntä. Pelasta itsesi heti.
Eihän tää vaan ole totta? On niin karsea mies etten pysty lukemaan enempää :( sehän on täysi hirviö! Lähde ennen kuin se tappaa sinut, ihan oikeasti.
Www.turvakoti.net . Sieltä löytyy yhteystiedot; soittamalla saat neuvoja ja pääset alkuun. Ilman tukea ero on vaikea, mutta apua saat tuolta.
Älä hyvä ihminen vedä itseäsi kiikkuun, vaan eroa. Onkohan niin, että mies juuri siihen pyrkiikin, muttei saa itse aikaiseksi ottaa mitään askelta? Jättää päätöksen teon vaivan sinulle ja käyttäytyy vain sopimattomasti. Jos on kyseessä narsisti, ei jätetyksi tuleminenkaan häntä toisaalta varmaan miellytä ja saattaisi tehdä elämääsi hankalaksi vielä pitempään. Saisitko miehen haluamaan itse lähteä tiehensä?
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 16:46"]
Eihän tää vaan ole totta? On niin karsea mies etten pysty lukemaan enempää :( sehän on täysi hirviö! Lähde ennen kuin se tappaa sinut, ihan oikeasti.
[/quote]
Muttakun ei pysty, on kivi kengässä ja lakki silmillä.
Aloittajahan sanoi että jonkun muun pitisi hoitaa hänelle ero ja asunto, eihän sitä nyt voi vaatia että ihminen itse hoitaisi omat asiansa.
Olen itse samassa tilanteessa. Olen saanut kuulla kaikkia haukkumasanoja, kehoituksia tappaa itseni, olen laiska, kukaan ei pidä minusta..jne. Nyt paljastui että mies on pettänyt mua monesti. Sekin on mun vika kuulemma, koska en ole Antanut seksiä.
Et ole optimisti vaan naivi. Mies ei muutu. Jos haluat muutosta, lähde. Ei ketään saa kohdella noin.