*~* Enskattarien tokat treffit pääkaupunkiseudulla *~*
Elikkäs laittakaapa kiinnostuneet nimiä tänne ja päivämäärä sekä paikkaehdotuksia niin aletaan sit suunnitella tarkemmin treffejä:=)
Olis kiva jos saatais järjestymään lokakuun puolella tai heti marraskuun alussa ettei menis niin pitkälle talveen...
Eli minä olen ainakin mukana!
Kommentit (34)
Mullekin tuo 21.10 lauantai sopii hyvin ja oisko sopiva aika joku klo13 ettei tartte kukonlaulun aikaan heräillä la aamuna? Ja Colorado hyvä paikka:)
Eli ainakin kaksi lähtijää nyt kasassa;) Ja Mykerinos oli kans kiinnostunut eikö vain?
Mähän lupasin ja vannoin olevani mukana seuraavilla Hesan treffeillä... ;) Mut kun Ahaan la on 23.10. niin saattaapi olla, etten enää jaksa/ viitsi lähteä Hesaan saakka, sikäli mikäli edes olisin siihen kykenevä tuossa vaiheessa... Olisin kyllä hirmu mielelläni mukana, mutta toisaalta en sitten ehkä ihan viikon-kahden vanhan vauvelinkaan kanssa vielä treffeille lähtis... Hankalaa ;)) Toisaalta, jos Ahaa päättääkin viihtyä vielä pari viikkoa la:n jälkeen masussa eikä mulle tuu mitään raskausmyrkytystä, niin voishan tuota treffeillekin sit lähteä... Ylipäänsä kyllä Hesan treffeille olis helppo osallistua vaikka sitten myöhemminkin Ahaan kanssa!
t. Ope rv 37+2
Päivä olis ihan just sopiva kun ukkokin on koko viikonlopun kaverin varpajaisissa... ja junalla päästäis tulemaan, mutta ongelmana tässä on nyt hinta. Eli en tiedä kuinka persiillään mun budjettini on siinä kun seuraavalla viikolla saan rahaa... ellen sitten lainaa. Harkintaan laitetaan!!
21.10. sopii, samoin Colorado :)
Makkara
Tai edes se sunnuntai? Tai jos lauantai, niin lauantai-ilta?? Mulla on pikkusisarukset kylässä lauantaina, lähtevät vasta neljän jälkeen lauantaina. Joten voin kyllä liittyä seuraan siinä vaiheessa, jos kyseessä on päivällinen eikä lounas.
Joten PLEASEPLEASE voitaisiinko nähdä vasta illemmalla, vai onko se kauempaa tuleville liian vaikeata?
Mulle kävisi oikeastaan vasta puoli kuuden aikaan :(
MUTTA jos paikalle ei ole tulossa Tampere-Turku -akselia kauempaa porukkaa, eikös kaikki pääsisi junalla kotiin vielä kasin aikaankin..?
Kauheaa taivuttelua, myönnän, mutta harmittaa niin paljon etten päässyt siihen Tampereen miittiin, ja isosiskona en voi tinkiä näistä kolme kertaa vuodessa tapahtuvista sisarusviikonlopuista...
Eli äitiyslomalla kun ollaan niin ei mikään muu, paitsi synnytys voi estää minua tulemasta paikalle :o)
Eli minulla ei ole erityisiä päivämäärä toiveita.
Heidi ja toukka
mihin kellon aikaan tavataan, jos mennään illalla niin voi olla vaikea saada coloradosta pöytää sillä se on tosi suosittu päivä.
sunnuntai ei käy taasen mulle sillä mun tarvii hakea isäntä kotio silloin aamupäivästä.
Kertokaahan muutkin mielipiteenne.
AA
pöydän Coloradosta 10hlölle, mutta muutan varausta jos tilanne muuttuu..
Mulle ei toi ilta oikein sovi, mites muut?
joka tahtoisi mukaan! =D La kyllä kummittelee siinä seuraavalla viikolla, mutta jotenkin kuvittelen, ettei täällä mitään tapahdu ainakaan etuajassa. Joten pienellä synnytysvarauksella tää on ehdottomasti mukana. Ja myös kyllä pitää enemmän tuosta päiväajasta, sillä illalla jo väsyttää... =)
-Amy-
Jo toiset treffit? Kivaa! Pitäisköhän meidän quun kanssa tulla mukaan? Kai vauvallisetkin saa tulla? Pistetään harkintaan ja ilmoittelen myöhemmin, jos aika sopii, kun pitää vielä odotella noita isännän työvuoroja... Olishan se kiva tavata, kun ei päästy Tampereelle!
-Q- ja -q- 2kk
21.10 lauantaina klo 13.00 Colorado, Helsinki
Mukana:
Aurora@79
AinoAurora
SillySausage
-Heidi-
Amy79
Quiero + pikku Q
pikku-milli + akseli
Ja tietty pienellä varauksella noi " eräpäiväläiset" ja milli miettii budjettia + Q työvuoroja:=)
Lisää mukaanlähtijöitä!!! *huhuilee*
Mä ehdotan tuota 21.10 lauantaita ja mää oon ainakin tulossa paikalle.
ukko lähtee jollekkin työ-huvitusreissulle ja olen yksin koko viikonlopun.
Syömässähän sitä olis taas tosi kiva käydä ja vaikka pyörähtämässä aleksin H&M kids liikkeessä jos jotakuta kiinnostaa, siellä kun on vaan lastenvaatteita.
ruokapaikaksi ehdottaisin Coloradoa
http://www.coloradomts.com/helsinki/etusivu/
ruoka on tosi hyvää ja ilmapiiri varsin hauska, lisäksi sieltä saa ihunaa juustokakkua.
kandi jos haluat tulla niin mun kyydissä pääsisit autolla keravalta tai voidaan mennä yhdesä junallakin.