Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*~* Enskattarien tokat treffit pääkaupunkiseudulla *~*

04.10.2006 |

Elikkäs laittakaapa kiinnostuneet nimiä tänne ja päivämäärä sekä paikkaehdotuksia niin aletaan sit suunnitella tarkemmin treffejä:=)

Olis kiva jos saatais järjestymään lokakuun puolella tai heti marraskuun alussa ettei menis niin pitkälle talveen...

Eli minä olen ainakin mukana!

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans yks pitkin hampain peruutusilmoituksen tekevä. Har-mit-taa kun tää koko syksy tuntuu olevan tällaista tukka putkella kiitämistä...alkais jo äippäloma niin sais ees kotonaan asua! (valivali)

Makkara

Vierailija
2/34 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva Kesis jos säkin pääset, eli olen varannut pöydän sieltä nimelläni ja varmaan olenkin siellä ennen tasaa huhuilemassa teitä:)

Eli nyt tilanne 21.10.2006 klo 13.00, Helsinki Colorado:

AinoAurora

Aurora@79

Amy75

-Heidi-

Heini06

Kesämorsian

Mykerinos

Lähtijöitä siis 7hlöä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kivaa lauantai lahenee. Ainakin mut tunnistaa isosta mahasta kuten monen muunkin ja tooooosi hitaasta kavelysta.

t. Heini rv 30

Vierailija
4/34 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

colorado on aika pieni ravintola, joten tuskin voit olla huomaamatta.

Me ainakin kaimani kanssa saavumme hyvissä ajoin paikalle, olemme toistemme vastakohtia, minä ruskeissa ja Aurora vaaleissa hiuksissa, minä metriseitenviis kaimani noin päätä lyhyempi.

Oikein ovasti tervetuoloa kaikille, ihanaa nähdä uusia enskoja, isolla tai vähän pienemmällä masulla.

AA

Vierailija
5/34 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...siis rohkeuduttava tulemaan mukaan. Hähhäh, mähän heti huomaan teidät teidän isoista masuista mut te ette tunnista mua mistään :)

Lauantaita odotellessa!

Kesis

Vierailija
6/34 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten kiva että kesis pääset mukaan tapaamiseen, viimeksi oli tosi kivaa.

Nähdään kaikki huomenna, ei haittaa vaikka joku hieman myöhstyisikin.

jos joku ei meinaa löytää paikalle, niin kun kävelette Aleksia=Aleksanterinkatua aina tuomiokirkolle asti, on Unioninkatu siina tuomiokirkon " alapuolella oleva katu.

ravintolan ikkunassa on iso intiaanin pää komeine sulkahattuineen, ikkunassa taitaa lukea MTS Colorado, sisäänkäynti on siitä " porttikongista " heti kadulta katsottuna vasemmalla puolella oikealla puolella on joku naisten vaateliike.

Tässä vielä ravintolan kotisivulinkki jos haluatte vilkaista ruokalistaa etukäteen.

http://www.coloradomts.com/helsinki/etusivu/

PIAN NÄHDÄÄN !

AinoAurora

Vierailija
7/34 |
08.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

heissan, jos mukaan huolitaan niin merkkasin kalenteriin ko päivän. Mies on silloin rakennushommissa mökillä ja mulla siis kaupungissa vapaapäivä :-)

Heini rv 28

Vierailija
8/34 |
08.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, sori Amy kun meni vuodet vähän sekaisin:)) Tais tulla oma vuosiluku automaattisesti sullekin...

Eli nyt tilanne:

AinoAurora

Aurora@79

Amy75

-Heidi-

Heini06

SillySausage

Quiero + pikku Q

pikku-milli + akseli

Lähtijöitä siis 8hlöä + " pikkuenskat" .

Lisää ilmoittautumisia kaivataan!!

Vierailija
9/34 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkeasti vaan kaikki ihan alussakin olevat mukaan tutustumaan ja juttelemaan mukavia ihan nokakkain!

-Amy-

Vierailija
10/34 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei me " isomasuiset" olla yhtään kamalia ja kiukkuisia vielä, viimeksikin oli tosi rentouttavaa ja mukavaa höpistä kaikenlaista sekä vauvoista että muustakin elämisen " ihanuudesta "

Vierailija
11/34 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mykis tahtoo kans mukaan, jos vielä " mahtuu" ::)))) 21. päivä ja klo 13 soppii hyvin!

Vierailija
12/34 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeee, kohta on täys kymppi täynnä:)

AinoAurora

Aurora@79

Amy75

-Heidi-

Heini06

Mykerinos

SillySausage

pikku-milli + akseli

Quiero + pikku Q

Lähtijöitä siis 9hlöä + " pikkuenskat" .

Vierailija
13/34 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Colorado on tosi pieni paikka ja suosittelen jos vain mitenkään mahdollista ottamaan " pienemmät" rattaat/vaunut mukaan.

Kaimani, koitatko kysyä sieltä että saisimme yhtenäisen pöydän niin olisi mukavampi jutella ei tule sitten turhaan kahta erillistä porukkaa, kivaempi tutustua kaikkiin.

Vierailija
14/34 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistän sinne viestiä toiveesta yhteen pöytään. Meitä on kumminkin suht pieni porukka joten luulisi onnistuvan hyvin!

Poppis, etkö ole tulossa treffeille????

Vierailija
15/34 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli taas karannut jonnekin kaukaisuuteen....

Vierailija
16/34 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt Poppis pistämään nimeä listaan, ja muut kans *hop hop*

Vierailija
17/34 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ollut tosi mukava tavata kasvotusten, mutta pahkeinen sentään olen juuri tuolloin yövuoroissa. Toivon mukaan siis klo 13 olen sikeässä unessa...

Mukavia treffejä teille kuitenkin! Ja jos uusi tapaaminen joskus järjestyy niin yritän paikalle ilmaantua.

iida-linnea

Vierailija
18/34 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei anna budjetti myöten nyt lähteä... ens kerralla ehkä sitten

Vierailija
19/34 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sai kuin saikin lomaa tuon treffipäivän, joten en sittenkään pääse mukaan. :( Pitää lähteä pikku-quun isoisoäidin synttäreille muutaman tunnin ajomatkan päähän. Mutta oikein hauskoja treffejä teille onnellisille mahakkaille!!!

Vauvaenskojen kanssa ollaankin jo käyty yhdessä babybiossa, joten viimeistään niissä merkeissä tavataan kunhan teidän poikaset kuoriutuu, eikö vaan? :)

-Q- ja -q- 2kk

Vierailija
20/34 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun oli tullut " peruutuksia" :( Mutta jos vielä jokunen innokas saataisiin mukaan?? Eli ihan alussakin olevat Enskat rohkeasti mukaan!

AinoAurora

Aurora@79

Amy75

-Heidi-

Heini06

Mykerinos

SillySausage

Lähtijöitä siis 7hlöä