Maistatko korianterissa saippuan?
Kommentit (43)
En. Korianteri on hyvää ja tuoksuu ihanalle.
Ennen maistui saippualle, nykyään tykkään.
Vierailija kirjoitti:
En. Kvinoa on kammottava.
Samoin kikherneet. Maistuvat ihan hikisiltä villasukilta.
Riippuu korianterilajista. Suomen kaupoissa mmytävät aika mietoja ja tajuan miksi ne jomkun mielestä maistuisi saippualle. Kannattaa aasiakaupoista etsiä thaimaalaista korianteria jossa on vielä juuret, nekin voi käyttää ruokaan esim keitto.
Kyllä maistan saippuan, ja olen yrittänyt "siedättää" itseäni maistelemalla korianteria uudelleen ja uudelleen. Silti aina sama juttu.
Otin kerran yhdeltä mieheltä suihin ja sen lasti maistui ihan hirveältä. Kysyin asiasta, jolloin sanoi syöneensä intialaista, jossa paljon korianteria.
Sen jälkeen en ole sietänyt koko yrttiä ja yökkäys tulee, kun näkeekin sen kaupan hyllyllä.
En maista. Yksi lempimausteitani, teen paljon kasvisruokia, joihin sopii hyvin.
Saippuamainen maku siinä korianterissa on. Enkä ole siihen tottunut yrityksistä huolimatta.
En pysty en kykene, Ihan kuin saippuaa söisi.
Ei maistu saippualle vaan todella hyvälle!
En maista. Oliko se nyt niin, että minulta puuttuu joku geeni vai oliko minulla joku tietty geeni?
Olen monesti yrittänyt käyttää ruoanlaitossa, mutta aina sama homma, että maistuu saippualle.
Se on todella hyvää. Minun suutani ei ole koskaan pesty saippualla, joten minulla ei ole erityistä mielikuvaa saippuan mausta. Saippua ei koskaan ole tullut minulle edes mieleen korianterista, ennen kuin luin jostain tuon väitteen.
Saippualta maistuu. Se on joku geeni, mikä tekee ton.
En. Kvinoa on kammottava.