Licciardo-Toivolat ja uusi asunto Australiassa
Kommentit (183)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Tainalla uusi mies? Reddit-ketjussa: LicciardoToivolaSnark näin huhutaan
Mitäs Paulille on sitten tapahtunut?
Kai se on elossa kuitenkin?
Redditin mukaan Taina on jättänyt Paulin ja on aikeissa mennä, jos ei ole jo mennyt, Waynen kanssa naimisiin.
Pistäkääpä joku lyhennetty versio perheen tän hetkisestä elämästä.
Mikä Wayne ? Asuivat joskus melkein meidän naapurissa ja olivat tosi kivan oloiset ja ystävälliset lapset. harmitta puolestaan jos kaikki on ollut suurta kulissia.
Kävin lukemassa tota täällä vinkattua reddit keskustelua ja vaikuttaa osiaan siltä että Tainalla on uusi, nuorempi (?), mies kuvioissa.
Pitkään aikaan en enää aktiivisesti Tainan videoita ole seurannut, mutta muistan heidät myös Jyväskylän ajoilta. Useamman kerran näin heitä Prismassa ja Leos leikkimaassa. Oli sen verran persoonallinen porukka että erottui kyllä ja jäi mieleen. Tämä heidän YouTube tähteys (?) selvisi minulle siinä vaiheessa kun olivat tainneet vaihtaa jo maisemaa.
Uusi avioliitto lienee vain mainostemppu? Halutaan saada kanavalle liikettä ja ihmettelijöitä.
Keskustelua perheen uusimmista vaiheista? Vanhin poika oli jotain kommentoinut redditissä, alkaako mamman kulissit kaatumaan vihdoin?
Oliko se oikeesti Ln kommentti? Vai joku muu hänen nimissään. Jonkun kommentin luin missä oletettu L sanoi ettei tiennyt Cn naittamisestakaan mitään ennen somejulkaisuja.
Vierailija kirjoitti:
Kävin lukemassa tota täällä vinkattua reddit keskustelua ja vaikuttaa osiaan siltä että Tainalla on uusi, nuorempi (?), mies kuvioissa.
Pitkään aikaan en enää aktiivisesti Tainan videoita ole seurannut, mutta muistan heidät myös Jyväskylän ajoilta. Useamman kerran näin heitä Prismassa ja Leos leikkimaassa. Oli sen verran persoonallinen porukka että erottui kyllä ja jäi mieleen. Tämä heidän YouTube tähteys (?) selvisi minulle siinä vaiheessa kun olivat tainneet vaihtaa jo maisemaa.
Minun kokemus on siitä, kun asuivat "linnatalossa", lähellä meitä. Lapset olivat hyvin ystävällisiä ja aina jo kaukaa tervehtivät.
Minua kiinnostaisi kyllä nähdä, millainen tyyppi lähtee mukaan tuohon sirkukseen uutena miehenä.
Joku elämäntapalorvija? On nähnyt, että tuossa perheessä tarvitsee vain hengata päivät pitkät, eikä tarvitse osallistua yhteiskuntaan millään lailla. Vankilasta päässyt ex-rikollinen? Äidin helmoista lähtenyt peräkamarinpoika? Omasta YouTube -urasta haaveileva pintaliitäjä "kuuluisuuden" perässä?
Jotenkin vaikea kuvitella, että olisi joku perusinsinööri, jolla töitä kodin ulkopuolella 8-17 arkisin.
Haiskahtaa kyllä tavalta saada katsojat takaisin.
Redditin mukaan Wayne on jo muuttanut Tn ja lasten luokse asumaan.
siis ketkä nämä licciaro-toivola on?. valistakaa mua backstoorilla...
Vierailija kirjoitti:
https://www.youtube.com/c/tainalicciardotoivola
Kahtele sieltä jos kiinnostaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no joo tuli katsottua. perheenäiti ihan viehätävän näköinen ja uuniin on aika monta pullaa laitettu...
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaisi kyllä nähdä, millainen tyyppi lähtee mukaan tuohon sirkukseen uutena miehenä.
Joku elämäntapalorvija? On nähnyt, että tuossa perheessä tarvitsee vain hengata päivät pitkät, eikä tarvitse osallistua yhteiskuntaan millään lailla. Vankilasta päässyt ex-rikollinen? Äidin helmoista lähtenyt peräkamarinpoika? Omasta YouTube -urasta haaveileva pintaliitäjä "kuuluisuuden" perässä?
Jotenkin vaikea kuvitella, että olisi joku perusinsinööri, jolla töitä kodin ulkopuolella 8-17 arkisin.
Haiskahtaa kyllä tavalta saada katsojat takaisin.
Uuden miehen exän mukaan mies on hyväsydäminen ihminen, mutta kärsii mt-ongelmista (kaksisuuntainen mielialahäiriö). Exän mukaan tällainen puolison pettäminen ja lennosta vaihtaminen ei ole miehen persoonallisuuden kanssa linjassa ja miehen perhekin on järkyttynyt. Exän mukaan mies ei harrasta tuollaista valkoista estetiikkaa, eikä ole uskonnollinen - on elämäntyyliltään ja mieltymyksiltään Tainan vastakohta. Mies on Paulin vanha ystävä, Paul on jeesannut tätä joskus muinoin miehen pyrkiessä eroon päihderiippuvuudestaan. Exän mukaan Taina ja uusi mies ovat aina olleet vähän toistensa pauloissa. Salasuhdetta kesti käsittääkseni kuitenkin viitisen viikkoa?
Mies on asunut "perheensä luona" (tätä ei tarkemmin avata, mutta miehellä ei ole omia biologisia lapsia, olisiko vanhemmista tai sisaruksista kyse). Redditissä puhuttiin, että L-T:n talosta olisi katkennut sähköt myrskyn takia useaksi päiväksi, ja Taina olisi jättänyt lapset sinne ja majaillut miehen perheen luonna. Ja miehen perhe olisi ilmoittanut, että mies ja Taina eivät ole tervetulleita sinne (heidän sympatiansa ovat ilmeisesti miehen exän puolella). Lopulta ovat sitten muuttaneet L-T:n taloon.
Niin että oko tää joku kökkö diy finski sarja vai mikä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no joo tuli katsottua. perheenäiti ihan viehätävän näköinen ja uuniin on aika monta pullaa laitettu...
Ensi katsomalta vaikuttaa hyvältä, siisti koti, hyvin käyttäytyviä kivasti puettuja lapsia, äiti hoikka ja hyvännäköinen huolimatta 10 lapsesta... Mutta nämä on oikeasti aika creepy porukka. Erityisesti tämä äiti itse. Omituista uskonnollisuutta. Huolimatta uskonnollisuudesta rouva itse on sen verran pinnallinen, että kauneusoperaatioita täytyy teettää koko ajan, laminaatit on otettu hampaisiin jne. Ruokavaliot vaihtelee veganismista siihen että vedetään hampurilaisia ja takaisin miten sattuu. Asuvat milloin missäkin, jopa tuollainen porukka asuntoautossa välillä. Oikeaa työtä ei tehdä, eletään tuolla somehömpällä. Yksi tytär "myytiin" vaimoksi Amerikkaan, mutta tuli äkkiä maitojunalla takaisin, lasta odottaen. Kamalinta on kuitenkin se Tainan hyvin omituinen suhde lapsiinsa, hän elää lasten kautta eikä anna näiden eriytyä itsestään ja itsenäistyä normaalilla tavalla.
Hei ei saa unohtaa siellä varastossa asumista!
Mutta joo onpahan taas ig-storyt. Ovat ajaneet heidän Mustangilla kolarin mutta onneksi hänellä(he) on toinen auto koska ongelma on kun pitäisi olla kolmissa eri juhlissa saman illan aikana.
Okei kanavan nimi on nykyään vain Taina (kleo ääntää thaiina).
3 kk viimeisestä videosta? Viimeksi rouva on kehunut hoikkuuttaan, nuorekkuuttaan ja onkin nyt jollain keto-ruokavaliolla ja lihaa, maitoa ja munia syövät. Miksihän, kun veganismi kerran ratkaisi kaikki ongelmat...
Edelleen vaikuttivat asuvan siinä mökissä noissa uusimmissa videoissa. Voivoi, mitään oikein tapahtuu..
Missä videot näkyvillä?