Kumilla vai paljaalla?
Kun harrastat seksiä, niin kumin kanssa vai ilman? Olen saanut käsityksen ettei kumia paljoa kysellä, en tosin itsekään ole ikinä käyttänyt. Moraalisaarnat voi jättää sikseen.
Kommentit (139)
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku viitsii edes harrastaa yhdenyön suhteita? Kyllä on seksi niin paljon parempaa tutun hyvän kumppanin kanssa!
Älä nyt viitti alkaa...
Herpes tarttuu oireettomana, se tarttuu myös kondomin kanssa ja se tarttuu myös suuhun, jos suujuttuja harrastaa.
Vierailija kirjoitti:
Taudit on loppupeleissä aika ylimainostettu asia, väestöön suhteutettuna. Suomalaisten miesten kaa usein paljaalla, ulkomaalaisten kaa sit kortsu lähes aina.
Herpes tarttuu, vaikka käyttäisi kondomia, samoin kondylooma.
Kondylooma aiheuttaa lapsettomuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taudit on loppupeleissä aika ylimainostettu asia, väestöön suhteutettuna. Suomalaisten miesten kaa usein paljaalla, ulkomaalaisten kaa sit kortsu lähes aina.
Herpes tarttuu, vaikka käyttäisi kondomia, samoin kondylooma.
Kondylooma aiheuttaa lapsettomuutta.
Nuorempien naisten, jotka haluavat lapsia kannattaa miettiä kenen kanssa touhuaa.
Vierailija kirjoitti:
Herpes tarttuu oireettomana, se tarttuu myös kondomin kanssa ja se tarttuu myös suuhun, jos suujuttuja harrastaa.
Tätäkin on alapeukutettu.
Ei ihme, että herpes leviää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset ei ota asioista selvää.
Jos naisella on herpes niin sitä kysytään neuvolassa, koska se on synnytyksessä vauvalle vaarallinen, jos se on silloin aktiivivaiheessa, tuolloin tehdään keisarinleikkaus.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin ilman. Mulla on koerukka ja oon parisuhteessa. Irtoseksiä harrastavat joutuu käyttämään sit kumia.
Aijaa. Mä oon kyllä ihan pitkässä parisuhteessa ja käytetään kumia koska en halua kierukkaa, pillereitä tms. eikä mulla täytyy kriteerit sterilisaatioon ja mies ei halua vasektomiaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata edes suudella kenen tahansa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Yhdenyön juttuja paljon, ja paljaalla ;) on epillerit.
E-pillerit ei suojaa sukupuolitaudeilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos naisella on herpes niin sitä kysytään neuvolassa, koska se on synnytyksessä vauvalle vaarallinen, jos se on silloin aktiivivaiheessa, tuolloin tehdään keisarinleikkaus.
Keisarileikkaus, ei keisariNleikkaus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keisarileikkaus, ei keisariNleikkaus
Jos haava tehdään pystyyn niin jää pussivatsa
Saunassakäynti ja viinanjuonti tappaa pöpön ku pöpön tai sitte kuollaan.
Minä olen ainakin ihan sinkku. Monesti olen varautunut, kumeja kyllä löytyy, mutta mies ei halua sellaista pitää. Varsinkaan, jos ollaan yhtään humalassa. Suikkarin yhteydessä moni mies haluaa myös kumin välistä pois. Ja jotenkin tulee sellaisen miellyttämisenhalu, niin annan sitten ilman kumia.
Ilman kumia koska olemme terveitä ja mies ei voi tulla raskaaksi. Jos olisi uusi tuttavuus niin ehdottomasti kumilla.
M34
Muodikkaasti paljaalla tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Alkuvuonna tein testin, tapailin muutamia naisia ja VAIN 1/10 pyysi kumia?!
Muutamia? Onko 10 muutama?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkuvuonna tein testin, tapailin muutamia naisia ja VAIN 1/10 pyysi kumia?!
Muutamia? Onko 10 muutama?
Jos puhutaan jälkeläisistä, niin onhan se vähän reippaasti.
Ei koska kumi, aina paina paljas ja mälli pesä. T. Abdi
Eipä tuu käytettyä. Viimeks nainen sano, et laita kortsu. Jatkoin sitten pimpan hieromista ja naisen kiimaseks tekoa jne. ja pari minuuttia myöhemmin paljaalla sisään ilman puhetta kortsusta.