Kumilla vai paljaalla?
Kun harrastat seksiä, niin kumin kanssa vai ilman? Olen saanut käsityksen ettei kumia paljoa kysellä, en tosin itsekään ole ikinä käyttänyt. Moraalisaarnat voi jättää sikseen.
Kommentit (139)
Yhdenyön juttuja paljon, ja paljaalla ;) on epillerit.
Alkuvuonna tein testin, tapailin muutamia naisia ja VAIN 1/10 pyysi kumia?!
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 12:47"]Tietenkin ilman. Mulla on koerukka ja oon parisuhteessa. Irtoseksiä harrastavat joutuu käyttämään sit kumia.
[/quote]
Mä käytän kondomia mieheni kanssa, tykätään molemmat, pidentää miehen kestävyyttä ja nystyrät tekee kera liukkarin kanssa gutaa mulle.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 12:53"]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 12:50"]
Naisellehan on ihan sama onko kumia vai ei, ei mitään eroa.
[/quote]
Kuin niin?
[/quote]
Ihan samalta se tuntuu.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 12:55"]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 12:47"]Tietenkin ilman. Mulla on koerukka ja oon parisuhteessa. Irtoseksiä harrastavat joutuu käyttämään sit kumia. [/quote] Mä käytän kondomia mieheni kanssa, tykätään molemmat, pidentää miehen kestävyyttä ja nystyrät tekee kera liukkarin kanssa gutaa mulle.
[/quote]
Okei, meilläkin mies aika hätäinen, mutta ei tykännyt kumista. Itsellekin tuntuu hivenen paremmalle ilman. Meillä oli tosin joku näkki ilman nystyröitä käytössä.
Vain vajaa wt harrastaa yhdenillan juttuja.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 12:59"]
Vain vajaa wt harrastaa yhdenillan juttuja.
[/quote]
t. tällä naamalla ei paljoa päästä paneskelemaan
Nuorena kannattaa kumia käyttää, vanhempana ei ole enää niin väliä
Ehkäisynä kuitenkin paras muoto
Ihan oikeasti? Panetteko yhden yön säätöjä ilman kumia?
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeasti? Panetteko yhden yön säätöjä ilman kumia?
Tiedän että pitäis käyttää ja mulla on kortsuja lompakossa mut itselläni henkoht menee fiilikset siinä vaiheessa kun laitan kortsua ja voitte kuvitella onko tilanne hieman nolomman puoleinen. Tosin näin 30 paremmalla puolella nainen ei ota siitä enään itseensä niinkuin joskus parinkympin hujakoilla silloin ne ei ymmärtänyt että kumin laiton "stressistä" lopahti toiminta ja naiset epäili heissä olleen vikaa. Olevan rumia tai jotain vaikka kyse ei ollut siitä.
Olen ollut taas vuoden sinkkuna ja todellakin tullu hieman harrastettua baari suhteita. Tietenkin sillä silmällä jos kumppanin löytäis pidemmäksi aikaa mut noita hetken ilon hakijoitahan siellä on paljon.
Yleensä kohteliaasti kysyn kumppanilta että haluatko kortsulla vai ilman ja 90% haluaa ilman mikä itsellenikin sopii. Hellyyttä voi jatkaa pitkään ja pitkään eikä kumi ole tiellä ja millon missäkin hukassa ja taas tiellä.
Niin testeissä käynyt ja puhdas olen.
Vierailija kirjoitti:
Alkuvuonna tein testin, tapailin muutamia naisia ja VAIN 1/10 pyysi kumia?!
Multa ei yksikään tinderistä tavattu nainen vaatinut lopuksi kumia, kun olen sanonut olevani terve ja en temppuile kumien kanssa. Jälkiehkäisyllä on menty jos naisella ei ole ollut pillereitä.
Kondomiteollisuus saa tuotteistaan rahaa ja joku voi saada lateksista tai liukasteesta allergisen reaktion.
Vuosien päästä voi selvitä että jokin kondomeissa käytetty aine saattaa olla vaarallista.
Vierailija kirjoitti:
Kumppaneita ollut 40-50, pillerit käytössä 14v ja ilman kortsua oltu lähes aina. Koskaan ei ole tauteja ollut, testeissä käynyt aina kun alkanut vakavampi suhde. -N28
Hirvee määrä sulla partnereita. Ja vielä paljaalla antanut.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 13:10"]
Naisille tiedoksi että esim. hiv tarttuu huomattavasti herkemmin miehestä naiseen kuin toisinpäin. Eli pankaa vaan ilman kumia.
mihin toi perustuu, miksi? onko tutkimuksia?
On.
Vastaanottavan osapuolen limakalvoille aiheutuu herkemmin haavautumia, kuin penikseen.
Ja sitten kun on laskettu rojut ränniin, niin siellähän tavara muhii..
Johan tuon sanoo maalaisjärkikin...
Antidixeri kirjoitti:
Kondomiteollisuus saa tuotteistaan rahaa ja joku voi saada lateksista tai liukasteesta allergisen reaktion.
Vuosien päästä voi selvitä että jokin kondomeissa käytetty aine saattaa olla vaarallista.
Kerran baarista päädyttiin varatun naisen kanssa jatkoille ja sänkyyn. Kolmas kierros oli jo menossa kun hän kuiskasi että muistathan että hän on luomu. Ensimmäinen kierros mentiin kondomilla, toinen lipsahti sitten niin että kondomi unohtui ja olin varma että hän huomasi sen ja painelin loppuun asti. Mitäpä siinä sitten.. mietittiin hetki ja annettiin kolmaskin setti mennä loppuun saakka paljaalla. Rva sanoi sitten että täytyy mennä apteekin kautta kotio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumppaneita ollut 40-50, pillerit käytössä 14v ja ilman kortsua oltu lähes aina. Koskaan ei ole tauteja ollut, testeissä käynyt aina kun alkanut vakavampi suhde. -N28
Hirvee määrä sulla partnereita. Ja vielä paljaalla antanut.
Hän, joka ei pane paljaalla, pelkää 😁
Vierailija kirjoitti:
Kuminen anustappi on, muuten vedän miehiä ryppyreikään paljaalla nahkameisselillni.
-Mies 29v + 1v-
Sama
- Zinccis
Vierailija kirjoitti:
Antidixeri kirjoitti:
Kerran baarista päädyttiin varatun naisen kanssa jatkoille ja sänkyyn. Kolmas kierros oli jo menossa kun hän kuiskasi että muistathan että hän on luomu. Ensimmäinen kierros mentiin kondomilla, toinen lipsahti sitten niin että kondomi unohtui ja olin varma että hän huomasi sen ja painelin loppuun asti. Mitäpä siinä sitten.. mietittiin hetki ja annettiin kolmaskin setti mennä loppuun saakka paljaalla. Rva sanoi sitten että täytyy mennä apteekin kautta kotio.
Antibiootteihin ja penisiliiniin tarvitsee diagnoosin ja reseptin. HIV testikin kestää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antidixeri kirjoitti:
Antibiootteihin ja penisiliiniin tarvitsee diagnoosin ja reseptin. HIV testikin kestää.
Tosta on vuosia ja ainoa mikä tuli oli hyvä mieli ja tyhjät kassit
Kumilla, aina.