Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä kauneus ym operaatioita teettäisit, jos raha ei ole este

Vierailija
05.04.2022 |

Missä menisi raja?
Itsellä värjätyt hiukset, ripisissä ja kulmissa kestoväri, hampaat valkaistu.
Voisin ottaa rasvaimun vyötärölle ja rasvansiirron rintoihin, mutta silikoneja en ottaisi. Silmien linssileikkaus kiinnostaisi myös, pääsisin laseista eroon.
Botoxit, huulitäytteet ja kiristykset ei kiinnosta

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin niin rikas niin teettäisin kropan täyteen tatskoja ja sitten poistaisin ne. Koska mä voin.

Vierailija
62/69 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaat kuntoon,oikominen ja valkaisu.

Alavatsasta vois rasvaa imeä.selluliittihoitoja reisiin.

Kasvoihin botox ja täyteaineita maltillisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikomishoito hampaille ja pienennyttäisin toista rintaa. Minulla on erikokoiset rinnat ja pienempi niistä on juuri hyvä. Muuten käyttäisin rahaa kasvohoitoihin, sillä ihoni on aika huono.

Vierailija
64/69 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvaimu, siis tietyistä kohdista. Koska tykkään esim rinnoistani mutta vatsalla on liikaa, eli ei ole rasvat ns. oikeissa paikoissa.

Laihdutuksella ne lähtee joka puolelta enkä halua olla tissitön ja perseetön luuranko.

Siinäpä dilemma.

Vierailija
65/69 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutus ensin ja sitten rintojen kohotusleikkaus ja vatsanahkojen kiristysleikkaus, alleillekin pitäisi tehdä jotain, kasvoillekin operaatioita, mutta en halua näyttää luonnottomalta tyyliin Madonna. Hampaat laitattaisin kuntoon.

Vierailija
66/69 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisin säännöllisesti kampaajalla, kosmetologilla ja hierojalla.

Valkaisin hampaat

Jonkinlaista kasvojenkohotusta voisin harkita jossain vaiheessa, mutta mietityttää näyttäisikö sitten luonnottomalta

Vierailija
67/69 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on lähes 20v nuorempi erittäin kaunis aasialainen vaimo. Lyhennyttäisin penikseni n. puoleen. Nyt joudun joka ilta ja aamu täyttämään pienellä kompressorilla kottikärryn sisäkumin ja laittamaan sen penikseni juureen estämään ns. pohjakosketusta. Iltaisin lapset ovat eräänkin kerran heränneet kompuran pärinään. Löinpä alussa pari kertaa varpaanikin siihen, kun en yhtään muistanut, että on heti sängyn vieressä.

68/69 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vatsalihasten erkauma ois varmaan korjattavissa, julkisella ei sellaista saa kun ei ole vielä kipuja niin paljon, että ei vois töissä olla....

Minulta leikattiin vatsalihasten erkauma kuukausi sitten julkisella puolella vaikka olen jäänyt eläkkeelle pari vuotta sitten. Piti kyllä taistella itsensä jokaisen portaan läpi. Ensin omahoitaja ei varannut minulle aikaa lääkärille, kun erkauma ei aiheuttanut mitään vaivoja (muuta kuin, että vatsa oli jalkapallon kokoinen). No, pyysin itselleni lääkäriajan johonkin muuhun vaivaan vedoten ja esitin asiani.

Lääkäri teki väärän diagnoosin, että kyseessä on tyrä, itse tiesin kyllä, että se on erkauma. Kun tarpeeksi kauan ruikutin, niin hän kirjoitti minulle lähetteen keskussairaalaan. Sairaalassa lääkäri sanoi, että ei tälle varmaan mitään tehdä, mutta ruikutuksen jälkeen hän kirjoitti minulle lähetteen plastiikkakirurgille. 

Plastiikkakirurgi oli ihana naislääkäri, joka enempiä miettimättä suostui siihen, että leikataan. Leikkaus onnistui, nyt ongelma on se, että minun täytyy hankkia uusia vaatteita, kun vanhat ovat käyneet liian suuriksi vyötärön kohdalta :).

Vierailija
69/69 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistaisin kaikilta huulitäytteet, etteivät näyttäisi ankoilta. Paitsi tietenkin jos on joku vamma ollut ja halunnut normaalit (huom! NORMAALIT) huulet. Mutta ankkahuulet eivät ole kauniit. Rumat ovat ja ällöttävät. Miten noilla edes syödään...?