Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä kauneus ym operaatioita teettäisit, jos raha ei ole este

Vierailija
05.04.2022 |

Missä menisi raja?
Itsellä värjätyt hiukset, ripisissä ja kulmissa kestoväri, hampaat valkaistu.
Voisin ottaa rasvaimun vyötärölle ja rasvansiirron rintoihin, mutta silikoneja en ottaisi. Silmien linssileikkaus kiinnostaisi myös, pääsisin laseista eroon.
Botoxit, huulitäytteet ja kiristykset ei kiinnosta

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitatuttaisin hampaat kuntoon, oikaisuttaisin ja laitatuttaisin implantin.

Vierailija
42/69 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintojen pienennys, arpien korjaus, suonikohjut ja röllykkä vatsankorjaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en saa laihdutettua, niin rasvaimu ja rasvansiirto rintoihin. Hampaiden valkaisu ehkä myös, mikäli kellertävään hammasluuhun se on mahdollista.

Vierailija
44/69 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facelift, mummy makeover, eli vatsalihasten erkauman korjaus, rasvaimu ja rintojen korjaus, ehkä silikonit.

Vierailija
45/69 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintojen pienennys/poisto. Mulla on kuulemma hyvät tissit, mutta minulle ihan turhat. Haluaisin urheilla paremmin.

Vierailija
46/69 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku läski-imu vatsaan. Jos olisi mahdollista ilman leikkausoperaatiota eli jollain laitteella ihran hajotusta ja nesteenpoistoa niin mahdollisimman vähän kajoava tietyisti mieluiten.

Tekisin useammin mikroneulauksia ja muita hoitosarjoja. Menisin varmaan oikein klinikalle  tekemään tuollaisia. Ehkä viiden vuoden päästä joku pärstän leikkaus eli heltta pois ja vähän kiristystä ja sit huuliin ja nasolabiaalijuonteisiin varovaisesti jotain täytettä jo aikaisemmin. Sillä tasolla että kukaan ei huomaa mitään erityistä. Muuten olen kasvoihin tyytyväinen. Hammasproteesin (yksi hammas) uusinta ja muiden valkaisua. Kampaajalle kerran kuussa värin raikastukseen ja latvojen siistintään.

Palkkaisin myös oman personal trainerin.

Vierailija
47/69 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoinen kasvojen kohotus, joku operaatio kaulalle ja roikkuville leukaperille. Luomille leikkaus. Äidilläni oli hyvä iho kasvoissa, mutta kaulasta ikä näkyi. Mulla sama juttu, ihan kuin kasvot ja kaula olisivat eri paria.

Vierailija
48/69 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rahaa olisi pakko käyttää operaatioihin, poistaisin yhden luomen, valkaisisin hampaat jos siitä ei ole terveydellistä haittaa eikä operaatio vihlo sekä antaisin korjata sibeliukset. Botoxia en haluaisi naamaani, etten muuttuisi ilmeettömäksi. en tiedä, miten muuten sibeliuksia korjataan kuin botoxilla. Mahanahkaa en uskaltaisi kiristyttää, liian iso operaatio. Varmaan siihen tarttisi alle abdominoplastian, mutta leikkaus on kohtuullisen iso. Kävisin myös kampaajalla niin usein kuin huvittaa.

Mieluummin kyllä käyttäisin paljon rahaa hierontaan, fysioterapiaan ja liikuntaharrastukseen.

Vierailija
49/69 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veitsen alle tuskin menisin, mutta kävisin säännöllisesti kampaajalla ja kosmetologilla ja poistattaisin kasvojen katkenneet verisuonet. Ja kävisin maderoterapiassa koko ajan! Mun paksut sellukoivet näytti aivan photoshopatun sileiltä niiden hoitojen jälkeen, mutta valitettavasti vaikutus ei ollut pitkäaikainen. Muutos heti hoidon jälkeen oli kuitenkin niin huomattava, etten ikinä uskonut jalkani voivan edes näyttää siltä.

Vierailija
50/69 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korjauttaisin sairauden aiheuttaman kasvojen epämuodostuman jos mahdollista, saman sairauden aiheuttamat alopecia-alueet hiusten seasta sekä laitattaisin hampaat uuteen uskoon (vaikean masennuksen jäljiltä pilalla).

Mene lääkäriin ja pyydä lähete julkisen puolen plastiikkakirurgian poliklinikalle.

Olen käynytkin ja yksi operaatio tehtiin, mutta sillä ei saatu pysyvää lopputulosta, vaan kasvot palautuivat entiselleen. Oli myös niin kivuliasta, että ajattelin silloin, että jos ei inhimillisempää vaihtoehtoa löydy, olkoon. Ehkä pitäisi käydä uudestaan, jos menetelmät olisivat kehittyneet.

Vierailija
51/69 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laserkarvanpoisto ja leikkausarpien korjaus.

Lisäksi panostaisin merkittävän summan ihotautilääkäreihin, allergiatesteihin yms., jotta saisin vastauksia, mikä ihoani loppujen lopuksi vaivaa.

Vierailija
52/69 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläluomien kohotuksen ja punoitus pois kasvoista laserilla. Muuten olen näin 46-vuotiaana hoikka ja luonnonkaunis.

Vierailija
53/69 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläluomien leikkaus, vatsanahan kiristys, rintojen kohotus.

Kasvoille ehkä jotain kevyempiä hoitoja mutta näin alle 40v ei ole tarvetta kohotuksille. Hampaatkin on hyvät eikä selluliittiongelmaa.

Vierailija
54/69 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Ulkonäössäni on paljon asioita joihin en ole tyytyväinen, mutta uskon vakaasti että on parempi oppia hyväksymään ne kuin muuttaa niitä.

Vierailija
55/69 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abdominoplastian eli vatsan muovausleikkauksen sekä rasvaimun muutamaan kohtaan, mm. polven sivuun. Allit taitais kaivata kiristämistä laihtumisen jäljiltä ja kaksoisleukaa vois vähän kans imuroida/kiristää.

Rinnoille en tekis ehkä mitään, tai sit vois harkita rasvansiirtoa, mut en haluais ottaa pienintäkään riskiä et rinnoista häviäis tunto.

Muuten sit varmaan rakennekynnet ja ripsipidennykset.

Vierailija
56/69 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasvaimun, rasvat tisseihin ja persukseen.

Nenäleikkauksen. Naamankohotuksen.

Yksityisen kokin.

Rasvansiirto peppuun (BBL) on eniten kuolemia aiheuttava plastiikkakirurginen toimenpide. Itse en uskaltaisi mennä, vaikka maksettaisiin.

Vierailija
57/69 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin leuan kiristys ja poskien kohotus. Muut menee jumpalla kuntoon( siis jos jumppasin). En ole ylipainoinen, mutta vähän kiinteytystä kroppa kaipaa.

Vierailija
58/69 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

10v sitten oisin tehnyt hampaat ja nenan ja hiussiirron, huulet.

Nyt voisin, ois varaa, mutta en tee mitaan.

Ryhdyin luomuksi.

Joskus 15v paasta harkitsen luomileikkausta. Mutta en pelkastaan esteettisita syista vaan elaman nautintoa kohottavana toimeenpitena. On kivaa nahda!

Vierailija
59/69 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

49 vuotiaana eletty elämä näkyy jo minussa. Laihduttaa saisin 15 kiloa.

Hampaat haluaisin valkaista ja pari implanttia.

Raskaat epäsymmetriset yläluomet kaipaisi muutosta.

Itse käyn kampaajalla 4 kertaa vuodessa ja niistä kahdella kertaa otan raidat + värjään kulmat (viimeksi maaliskuussa maksoin 170 euroa).

Olen miettinyt, että moni käy useammin kampaajalla, käyvät ripsihuollossa n. 3 viikon välein ja käyvät laitattamassa kynnet säännöllisesti. Ei minulla työssä käyvänä ihmisenä ole varaa tuohon kaikkeen.

Vierailija
60/69 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luomileikkaus, juonteen poistot, botox otsaan, täytteitähuuliin, leuan rasvaimu ja silikonit.