Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulin uskoon ja se toimii kuin rasvattu salama!

Vierailija
05.04.2022 |

Kysykää mitä haluatte?

Kristitty

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

9

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla mitään totuudellista näyttöä jumalastasi? Miksi perustaisit elämäsi vain uskon varaan, ethän voi olla varma onko se totta vai ei?. Uskosi voi peitota epävarmuutesi, muttei se välttämättä totuudeksi siitä muutu. Uskoohan lapsetkin satuihin ja pitää niitä totena.

Jos jumalasi tietää kaiken ja on kaikkivoipa, niin onko tämä näyttäytynyt elämässä pitävän paikkansa siten, että jumalasi olisi tehnyt jotain mikä vastaisi hänen jumaluuttaan? Jotain mitä ei teknologialla voitaisi tehdä, vaikket tosiaan tiedä että on myös teknologiaa mikä ei ole ihmisillekään tuttua kuten näkymättömyys.

Uskossa on kyse uskomisesta, enkä siksi voi antaa sinulle vastauksia, joitten ehkä haluaisit horjuttavan luottamustani näkymättämään. Kaivele itse vastaukset, voit tosiaan valita tiesi, sinulla on vapaa tahto.

Tosiaan joskus kannattaa myös kysellä ja etsiä, varsinkin totuutta. Ei ole tarkoitus horjuttaa uskoasi, mutta monesti olen havainnut ihmisten olevan myös kiihko uskovaisia jotka ovat aivopestyjä. Jos kuitenkin olet järjissäsi niin onnea valitsemallesi tiellä. 

Meillä pyyhkii hyvin Jumalan kanssa. Ap

Vierailija
22/42 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs Usko siihen sanoi? Jari Sillanpääkin tuli Joen suuhun ja se meinasi tukehtua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pyydät apua Jumalalta, kaikki murhe poistuu heti. Se on ihmeellistä, ja ilmaista vielä.

Jumala ei valitettavasti toimi yksin, Ukrainan tilanteessa on pahuus mukana.

Ap

Toivottavasti jumalasi rakentaa meille pakovaihtoehtoja ulkomaille, ettei tarvitse pelätä koko ajan. Vai pitäisikö meidän sittenkin itse neuvotella?

Vierailija
24/42 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miten se usko nyt sit toimii ap:lle "kuin rasvattu salama"?

Vierailija
25/42 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Rasvattu salama"? Jeesus ei olisi kyllä tuosta vertauksesta pitänyt. Jotain vähän biblikaalisempaa, kiitos, niin tulee sitä USKOttavuutta. Uskonto kun pohjaa juuri siihen - eli retoriikkaan.

Älä nyt, mikä sinä olet sanomaan, mistä Jeesus olisi tai ei olisi pitänyt. Elämä tuntuu tosiaan järjestyvän ja edistyvän kuin rasvattu salama. Tai vastaus tulee josnus kuin salama kirkkaalta taivaalta.

Hetkinen, mutta eikös uskovaisten johtoajatuksena ole juuri Jeesuksen mukaan toimiminen (WWJD)? Eli samalla logiikalla: Mitä uskovaiset ovat sanomaan, mitä Jeesus olisi tai ei olisi tehnyt? Eli hommalla ei ole mitään pohjaa.

Eipäs-juupas-keskustelun iloja.

Vierailija
26/42 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs Usko siihen sanoi? Jari Sillanpääkin tuli Joen suuhun ja se meinasi tukehtua.

aika hauska juttu, kyllä kristitylläkin saa olla kivaa.

Ap

Vierailija
27/42 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos koko kansa alkaa rukoilla ja kääntyy herran puoleen, varmasti sota loppuu.

Minkä herran niistä tuhansista?"

Jumalan jota rukoillaan Jeesuksen nimessä.

Vierailija
28/42 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla mitään totuudellista näyttöä jumalastasi? Miksi perustaisit elämäsi vain uskon varaan, ethän voi olla varma onko se totta vai ei?. Uskosi voi peitota epävarmuutesi, muttei se välttämättä totuudeksi siitä muutu. Uskoohan lapsetkin satuihin ja pitää niitä totena.

Jos jumalasi tietää kaiken ja on kaikkivoipa, niin onko tämä näyttäytynyt elämässä pitävän paikkansa siten, että jumalasi olisi tehnyt jotain mikä vastaisi hänen jumaluuttaan? Jotain mitä ei teknologialla voitaisi tehdä, vaikket tosiaan tiedä että on myös teknologiaa mikä ei ole ihmisillekään tuttua kuten näkymättömyys.

Uskossa on kyse uskomisesta, enkä siksi voi antaa sinulle vastauksia, joitten ehkä haluaisit horjuttavan luottamustani näkymättämään. Kaivele itse vastaukset, voit tosiaan valita tiesi, sinulla on vapaa tahto.

Tosiaan joskus kannattaa myös kysellä ja etsiä, varsinkin totuutta. Ei ole tarkoitus horjuttaa uskoasi, mutta monesti olen havainnut ihmisten olevan myös kiihko uskovaisia jotka ovat aivopestyjä. Jos kuitenkin olet järjissäsi niin onnea valitsemallesi tiellä. 

Kiitos. Sinulla ei ole mitään, millä horjuttaisit uskoani. Se, että olet tavannut aivopestyjä kiihkouskovaisia, kertoo ainakin sen, ettemme koskaan ole tavanneet.

Vierailija
29/42 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii mihin tarkoitukseen? Naisten/miesten saamiseen. Varmasti näin. Neitsyttä kaatuu...

Vierailija
30/42 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko lailla sama, jos sanoisi, että "Tulin uskoon ja nyt kaikki toimii kuin junan vessa" tai "Tulin uskoon ja kaikki käy nyt kuin Strömsössä".

Pitää vain rukoilla, niin kaikki järjestyy. Mitä skei.a puhetta.

Vierailija
31/42 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten perustelet itsellesi sen, että sinun jumalasi antaa nytkin kristittyjen, syvästi uskonnollisten ihmisten kuolla Ukrainassa?

Koska Jumala on antanut ihmisille vapauden ja vastuun. Putin saa tehdä mitä tekee. Tietysti me muutkin ihmiset ollaan vastuussa kaikesta ympärillämme. Pitäisi vaan vastustaa pahaa tiukemmin.

Vierailija
32/42 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten perustelet itsellesi sen, että sinun jumalasi antaa nytkin kristittyjen, syvästi uskonnollisten ihmisten kuolla Ukrainassa?

Koska Jumala on antanut ihmisille vapauden ja vastuun. Putin saa tehdä mitä tekee. Tietysti me muutkin ihmiset ollaan vastuussa kaikesta ympärillämme. Pitäisi vaan vastustaa pahaa tiukemmin.

Anteeksi en ollut ap.

Vierailija
33/42 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko on uskojan omassa päässä ainoastaan ja voi verrata mielenterveysongelmiin.

Itse kuulun kirkkoon ja en voi kuin ihmetellä kirkossa saarnoja, että voiko joku puhuja oikeasti uskoa juttuihinsa

Vierailija
34/42 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Rasvattu salama"? Jeesus ei olisi kyllä tuosta vertauksesta pitänyt. Jotain vähän biblikaalisempaa, kiitos, niin tulee sitä USKOttavuutta. Uskonto kun pohjaa juuri siihen - eli retoriikkaan.

Älä nyt, mikä sinä olet sanomaan, mistä Jeesus olisi tai ei olisi pitänyt. Elämä tuntuu tosiaan järjestyvän ja edistyvän kuin rasvattu salama. Tai vastaus tulee josnus kuin salama kirkkaalta taivaalta.

Hetkinen, mutta eikös uskovaisten johtoajatuksena ole juuri Jeesuksen mukaan toimiminen (WWJD)? Eli samalla logiikalla: Mitä uskovaiset ovat sanomaan, mitä Jeesus olisi tai ei olisi tehnyt? Eli hommalla ei ole mitään pohjaa.

Eipäs-juupas-keskustelun iloja.

Hetkinen. Hommalla on se pohja, ettei kukaan ihminen pysty toimimaan kuin Jeesus. Yrittää, tai pitäisi yrittää, lukee vanhaa testamenttia tuomioineen, kymmentä käskyä ja vuorisaarnaa, ja etenkin jakelee sääntöjä ja määräyksiä toisille: ei pysty. Juju on siinä, että Jumalan eteen kelpaa vain synnitön, jokaisen lain täyttäjä.. Siis..? Ei yksikään ihminen, ei käskijä, käskyttäjä, yrittäjä (ei ammatti), kukaan ei pysty. Mutta- tämä on se uskon asia- Jumala ei halua tuhota ketään, vaan antoi meille yhden mahdollisuuden tulla kelvolliseksi. Jeesus lunasti meidän velat, ja kas, tie Jumalan eteen avautui kuin rasvattu salama.

Vierailija
35/42 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kuulun kirkkoon ja en voi kuin ihmetellä kirkossa saarnoja, että voiko joku puhuja oikeasti uskoa juttuihinsa

Minä en kuulu kirkkoon, enkä ole mielenvikainen, mutta minä uskon.

Vierailija
36/42 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöistä sotaa on viimeisinä aikoina, kun demonit riehuu.

Vierailija
37/42 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan se Usko oli mielissään kun edes joku tuli.

Vierailija
38/42 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei Jeesus jo tule? Olen kyllästynyt odottamiseen.

Vierailija
39/42 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kirkollisvero syöksyi sisääsi kuin rasvattu metvursti?

Vierailija
40/42 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en kuulu kirkkoon, enkä ole mielenvikainen, mutta minä uskon.

Ja tiedät mistä ettet ole hullu?

Nehän itse sen viimeisenä tajuaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi