Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jätti sormukset kotiin kun lähti

Vierailija
26.09.2015 |

Mies otti toisen lapsemme, jätti sormukset kotiin, lähti äidilleen koko päiväksi.

Mitä tästä pitäis ajatella? Me sentään on oltu naimisissa yli 20v ja ei mitään ongelmia tähän asti.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se ainakaan toisen naisen luokse ole mennyt jos lapsikin on mukana. Kysy siltä kun tulee takaisin, ehkä on kireänä jonkin asian suhteen?

Vierailija
42/55 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita miehelle tai äidilleen. Jotenkin sun pitää varmistaa meneekö oikeasti äidilleen ja onko siellä koko päivän vai käykö jossain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 10:20"]

Siis teistäkö on ihan ok, että mies, aviomies, perheen isä, lähtee koko päiväksi äitinsä luo ja jättää vaimon yksin kotiin?

[/quote]Minä aviovaimo ole lähtenyt äitini luo MONEKSI päiväksi ja jättänyt miehen kotiin. Olen siis myös ottanut lapset mukaan.

Vierailija
44/55 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

nussii nussii

Vierailija
45/55 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 10:21"]

No ei se ainakaan toisen naisen luokse ole mennyt jos lapsikin on mukana. Kysy siltä kun tulee takaisin, ehkä on kireänä jonkin asian suhteen?

[/quote]

Lapsi on tieytysti jätetty hänen aidille, ja vasta sitten menty uuden tyttöystävän luokse naim...kahville.

Vierailija
46/55 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 10:23"]

Siis teistäkö on ihan ok, että mies, aviomies, perheen isä, lähtee koko päiväksi äitinsä luo ja jättää vaimon yksin kotiin?

[/quote]Minä aviovaimo ole lähtenyt äitini luo MONEKSI päiväksi ja jättänyt miehen kotiin. Olen siis myös ottanut lapset mukaan.

[/quote]

Eli on siis ihan ok. Mitä helvattua sitten perustaa perheen, jos se äiti on kuitenkin tärkein

Vierailija
47/55 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Eri asia, mies pärjää yksinkin yli tunnin.

Vierailija
48/55 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riitelittekö ja lähti?

Vierailija
49/55 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 15:41"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 15:34"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:35"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:31"]Höh. Kerroin että mies lähti päiväksi äitinsä luo. Otti lapsen mukaansa. Jätti sormukset kotiin. Otti mukaan myös työvälineitä ja haki vielä mun vanhemmilta jonkun työkoneen.

Anoppi saa nauttia poikansa seurasta koko päivän. Mutta aviovaimo joutuu olemaan koko päivän ilman lasta ja miestä. 

Tämä.

[/quote]

No eiköhän tuossa ole syy sormusten jättämiselle. 

Meni tekemään nähtävästi jotain remonttia tai muuta vastaavaa ja kokee, että sormukset olisivat ns. tiellä. Sormukset hankaa sormessa, kun työskentelee jollain työvälineillä, ymmärrettävää. Jätti siksi kotiin, kun arveli varmaan, että saattaisi sormukset unohtua äitinsä luokse, jos ottaa siellä pois ja laittaa sivummalle, hyvinkin järkevää (eukko kotona valittaisi sitten kuinka mies unohti sormukset äidilleen, voi voi kun ne ei ole tärkeitä, miksi et enää tykkää, ym. ym. ).

Joten rauhoitu ja vietä lepopäivä. Hemmottele itseäsi...jotenkin, jos osaat.

[/quote]

Peesaan ehdottomasti tätä. Tiedän paljon naisia jotka ottavat sormukset pois kotitöitä tehdessään, miksi siis ei mieskin työkaluja käsitellessään?

[/quote]

Muutenkin hämmentävä ajatus, että joidenkin suhde on niin hataralla pohjalla, että kumppanilla pakko olla jatkuvasti sormus sormessa ettei kukaan vaan missään tapauksessa luule sinkuksi!! Hui kauheeta, siinähän menis maailmankirjat sekaisin. Miksi oman "reviirin" merkkaaminen kaikkina aikoina on niin tärkeää? Eikö tällaisessa tapauksessa sormusta parempi vaihtoehto olisi vaikka romanttinen polttomerkintä tai jokin..
[/quote][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 15:41"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 15:34"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:35"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:31"]Höh. Kerroin että mies lähti päiväksi äitinsä luo. Otti lapsen mukaansa. Jätti sormukset kotiin. Otti mukaan myös työvälineitä ja haki vielä mun vanhemmilta jonkun työkoneen.

Anoppi saa nauttia poikansa seurasta koko päivän. Mutta aviovaimo joutuu olemaan koko päivän ilman lasta ja miestä. 

Tämä.

[/quote]

No eiköhän tuossa ole syy sormusten jättämiselle. 

Meni tekemään nähtävästi jotain remonttia tai muuta vastaavaa ja kokee, että sormukset olisivat ns. tiellä. Sormukset hankaa sormessa, kun työskentelee jollain työvälineillä, ymmärrettävää. Jätti siksi kotiin, kun arveli varmaan, että saattaisi sormukset unohtua äitinsä luokse, jos ottaa siellä pois ja laittaa sivummalle, hyvinkin järkevää (eukko kotona valittaisi sitten kuinka mies unohti sormukset äidilleen, voi voi kun ne ei ole tärkeitä, miksi et enää tykkää, ym. ym. ).

Joten rauhoitu ja vietä lepopäivä. Hemmottele itseäsi...jotenkin, jos osaat.

[/quote]

Peesaan ehdottomasti tätä. Tiedän paljon naisia jotka ottavat sormukset pois kotitöitä tehdessään, miksi siis ei mieskin työkaluja käsitellessään?

[/quote]

Muutenkin hämmentävä ajatus, että joidenkin suhde on niin hataralla pohjalla, että kumppanilla pakko olla jatkuvasti sormus sormessa ettei kukaan vaan missään tapauksessa luule sinkuksi!! Hui kauheeta, siinähän menis maailmankirjat sekaisin. Miksi oman "reviirin" merkkaaminen kaikkina aikoina on niin tärkeää? Eikö tällaisessa tapauksessa sormusta parempi vaihtoehto olisi vaikka romanttinen polttomerkintä tai jokin..
[/quote]

Mua inhotti, kun pistettiin kihlaus tauolle viikoksi miehen kanssa, kun kaikenmaailman karvaranteet tuijotteli ja hymyili mulle, kun jos näin kävis vaikka nyt, niin voisin tehdä tiettäväksi, että olen kihloissa vain vaikka heilauttamalla hiuksia vasemmalla kädellä.

Vierailija
50/55 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 17:06"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 15:31"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 15:18"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 15:01"]No kyllä mä suuttuisin, jos mies jättäis sormukset kotiin.
[/quote]

Mun mies jätti sormukset kotiin muutama viikko häiden jälkeen kun lähti reissuhommiin. Olisko mun tästä pitänyt joku palkokasvi nenään vetästä?
10 vuotta on tullut aina takaisin ja tuonut rahat kotiin ja pitänyt perheestään huolto, mutta ne sormukset on edelleen tuolla kaapissa.
[/quote]

Miksi ei voi pitää sormuksia? No tietenkin siksi, että naiset luulee sinkuksi.
[/quote]

Ei vaan siksi ettei työpaikalla sormet jää mihinkään kiinni/väliin. Ihan työnantajan määräys.Ei taas mitään tekemistä naisten kanssa...oletko vähän yksinkertainen tapaus?
Minä otin sormukset pois kun tulin raskaaksi 9 vuotta sitten, sen jälkeen olen pitänyt vuoden kihlasormusta, en vihki, joka piti katkaista kun koira puri käteen ja sormi turposi muodottomaksi. Ei siis mitään tekemistä vieraitten miesten kanssa!
Enkä tosiaan ole itsekään pettänyt ja tiedän olevani naimisissa ilman sormustakin!
[/quote]

Mä en ainakaan tykkää jos mua luullaan sinkuksi ja yritetään vaiko lähestyä sen takia ettei ole sormusta.

Vierailija
51/55 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vietti suurimman osan vapa-ajastaan vanhempiensa luona, siinä vasta alkoi parisuhde kärsiä.

Vierailija
52/55 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 10:25"]

[/quote]

Eli on siis ihan ok. Mitä helvattua sitten perustaa perheen, jos se äiti on kuitenkin tärkein

[/quote]Herra isä! Ei kai se tarkoita,että jos olet naimisissa et saa enää liikkua missään yksin? Hei camoon, pientä järkeä kehiin.Meillä molemmat on käyneet omissa lapsuudenkodeissaan ihan yksinkin tai vain lasten kanssa. Mieheni vanhemmat ovat asuneet parinkilometrin päässä ja mies on monesti mennyt sinne lasten kanssa ilman minua . minun vanhemmat asuvat 250km päässä ja olen  aina käynyt siellä paljonkin inman miestä. Jos olisin käynyt vain silloin kun mieheni olisi lähtenyt mukaan ,en olisi nähnyt vanhempiani kuin 10 vuoden välein. Miestä kun ei sukulaisvierailut pahemmin kiinnosta. Miksi kaikki pitäisi tehdä yhdessä jos on naimisissa? Minä ainakin osaan ajaa autoa ihan ilman miestäkin ja mennä vanhempiani tapamaan silloin kun minulle sopii. Ei siihen miestä tarvita.

Vierailija
53/55 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tän aloituksen pointti oikein edes oli?

Vierailija
54/55 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 10:25"]

[/quote]

Eri asia, mies pärjää yksinkin yli tunnin.

[/quote]

Ei kaikki miehet:D.

Vierailija
55/55 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:31"]

Mikä tän aloituksen pointti oikein edes oli?

[/quote]

Höh. Kerroin että mies lähti päiväksi äitinsä luo. Otti lapsen mukaansa. Jätti sormukset kotiin. Otti mukaan myös työvälineitä ja haki vielä mun vanhemmilta jonkun työkoneen.

Tämä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme