Mies jätti sormukset kotiin kun lähti
Mies otti toisen lapsemme, jätti sormukset kotiin, lähti äidilleen koko päiväksi.
Mitä tästä pitäis ajatella? Me sentään on oltu naimisissa yli 20v ja ei mitään ongelmia tähän asti.
Kommentit (55)
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:35"]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:31"]Höh. Kerroin että mies lähti päiväksi äitinsä luo. Otti lapsen mukaansa. Jätti sormukset kotiin. Otti mukaan myös työvälineitä ja haki vielä mun vanhemmilta jonkun työkoneen.
Anoppi saa nauttia poikansa seurasta koko päivän. Mutta aviovaimo joutuu olemaan koko päivän ilman lasta ja miestä.
Tämä.
[/quote]
No eiköhän tuossa ole syy sormusten jättämiselle.
Meni tekemään nähtävästi jotain remonttia tai muuta vastaavaa ja kokee, että sormukset olisivat ns. tiellä. Sormukset hankaa sormessa, kun työskentelee jollain työvälineillä, ymmärrettävää. Jätti siksi kotiin, kun arveli varmaan, että saattaisi sormukset unohtua äitinsä luokse, jos ottaa siellä pois ja laittaa sivummalle, hyvinkin järkevää (eukko kotona valittaisi sitten kuinka mies unohti sormukset äidilleen, voi voi kun ne ei ole tärkeitä, miksi et enää tykkää, ym. ym. ).
Joten rauhoitu ja vietä lepopäivä. Hemmottele itseäsi...jotenkin, jos osaat.
[/quote]
Peesaan ehdottomasti tätä. Tiedän paljon naisia jotka ottavat sormukset pois kotitöitä tehdessään, miksi siis ei mieskin työkaluja käsitellessään?
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 15:34"]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:35"]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:31"]Höh. Kerroin että mies lähti päiväksi äitinsä luo. Otti lapsen mukaansa. Jätti sormukset kotiin. Otti mukaan myös työvälineitä ja haki vielä mun vanhemmilta jonkun työkoneen.
Anoppi saa nauttia poikansa seurasta koko päivän. Mutta aviovaimo joutuu olemaan koko päivän ilman lasta ja miestä.
Tämä.
[/quote]
No eiköhän tuossa ole syy sormusten jättämiselle.
Meni tekemään nähtävästi jotain remonttia tai muuta vastaavaa ja kokee, että sormukset olisivat ns. tiellä. Sormukset hankaa sormessa, kun työskentelee jollain työvälineillä, ymmärrettävää. Jätti siksi kotiin, kun arveli varmaan, että saattaisi sormukset unohtua äitinsä luokse, jos ottaa siellä pois ja laittaa sivummalle, hyvinkin järkevää (eukko kotona valittaisi sitten kuinka mies unohti sormukset äidilleen, voi voi kun ne ei ole tärkeitä, miksi et enää tykkää, ym. ym. ).
Joten rauhoitu ja vietä lepopäivä. Hemmottele itseäsi...jotenkin, jos osaat.
[/quote]
Peesaan ehdottomasti tätä. Tiedän paljon naisia jotka ottavat sormukset pois kotitöitä tehdessään, miksi siis ei mieskin työkaluja käsitellessään?
[/quote]
Muutenkin hämmentävä ajatus, että joidenkin suhde on niin hataralla pohjalla, että kumppanilla pakko olla jatkuvasti sormus sormessa ettei kukaan vaan missään tapauksessa luule sinkuksi!! Hui kauheeta, siinähän menis maailmankirjat sekaisin. Miksi oman "reviirin" merkkaaminen kaikkina aikoina on niin tärkeää? Eikö tällaisessa tapauksessa sormusta parempi vaihtoehto olisi vaikka romanttinen polttomerkintä tai jokin..
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 10:21"]
Soita miehelle tai äidilleen. Jotenkin sun pitää varmistaa meneekö oikeasti äidilleen ja onko siellä koko päivän vai käykö jossain.
[/quote]
Ap, noudata tätä ohjetta, ole kiltti.
Meillä mies halusi antaa minulle omaa aikaa raskaassa arjessa ja alkoi käydä anoppilassa lasten kanssa. Välillä lähti sinne niin lyhyellä varoitusajalla ja niin myöhään, että päätin eräänä iltana mennä mukaan. Siellä anoppi ja appi olivat lasten kanssa vastassa ihmettelemässä, että olipa lyhyet juhlat.
Eli mies oli jättänyt lapset sinne hoitoon ja väittänyt vievänsä stressaantuneen vaimonsa illanviettoihin ja ravintoloihin, todellisuudessa pyöri niissä ihan toisen naisen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 15:29"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 15:18"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 15:01"]No kyllä mä suuttuisin, jos mies jättäis sormukset kotiin.
[/quote]
Mun mies jätti sormukset kotiin muutama viikko häiden jälkeen kun lähti reissuhommiin. Olisko mun tästä pitänyt joku palkokasvi nenään vetästä?
10 vuotta on tullut aina takaisin ja tuonut rahat kotiin ja pitänyt perheestään huolto, mutta ne sormukset on edelleen tuolla kaapissa.
[/quote]
Pettää minkä kerkiää.
[/quote]
Niinhän sä luulet.
viisasta, jos haluaa käydä vieraissa.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 15:31"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 15:18"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 15:01"]No kyllä mä suuttuisin, jos mies jättäis sormukset kotiin.
[/quote]
Mun mies jätti sormukset kotiin muutama viikko häiden jälkeen kun lähti reissuhommiin. Olisko mun tästä pitänyt joku palkokasvi nenään vetästä?
10 vuotta on tullut aina takaisin ja tuonut rahat kotiin ja pitänyt perheestään huolto, mutta ne sormukset on edelleen tuolla kaapissa.
[/quote]
Miksi ei voi pitää sormuksia? No tietenkin siksi, että naiset luulee sinkuksi.
[/quote]
Ei vaan siksi ettei työpaikalla sormet jää mihinkään kiinni/väliin. Ihan työnantajan määräys.Ei taas mitään tekemistä naisten kanssa...oletko vähän yksinkertainen tapaus?
Minä otin sormukset pois kun tulin raskaaksi 9 vuotta sitten, sen jälkeen olen pitänyt vuoden kihlasormusta, en vihki, joka piti katkaista kun koira puri käteen ja sormi turposi muodottomaksi. Ei siis mitään tekemistä vieraitten miesten kanssa!
Enkä tosiaan ole itsekään pettänyt ja tiedän olevani naimisissa ilman sormustakin!
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 17:01"]viisasta, jos haluaa käydä vieraissa.
[/quote]
Kyllä siellä vieraissa voi vissiin käydä ihan sormuksen kera!
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 14:55"]Olin eilen perjantaina lounaalla ja huomasin että sormus oli jäänyt kotiin. En kuitenkaan nussinut tarjoilijaa tai muita asiakkaita!
[/quote]
Miksi et? Olitko kipeä?
Onko siinä sormuksessa joku suoja vai miten luulette että estää pettämisen jos sille tielle on aie?
Öö, miksi pitäisi ajatella mitään?
Ehkä ne vaan ahdisti, oli rakko sormessa, kutitti... Meinaan jos olis jotain salattavaa, miksi se sormukset kotiin olisi jättänyt?
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 10:10"]
[/quote]
Mies ei koskaan jätä sormuksia kotiin. Paitsi siis nyt.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 10:11"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 10:10"]
[/quote]
Mies ei koskaan jätä sormuksia kotiin. Paitsi siis nyt.
[/quote]
Ottaako se ne yöksi pois?
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 10:12"]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 10:11"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 10:10"] Öö, miksi pitäisi ajatella mitään? [/quote] Mies ei koskaan jätä sormuksia kotiin. Paitsi siis nyt. [/quote] Ottaako se ne yöksi pois?
[/quote]
Ei
No jos hän olisi menossa tekemään jotain kiellettyä niin tuskin hän niin typerä on, että noin sen tekisi.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 10:14"]
Soita vaikka sille?
[/quote]
Ei se ehdi vastamaan kun on uuden tyttöystävän luona juuri naim...kahvilla.
Siis teistäkö on ihan ok, että mies, aviomies, perheen isä, lähtee koko päiväksi äitinsä luo ja jättää vaimon yksin kotiin?
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:35"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:31"]
Mikä tän aloituksen pointti oikein edes oli?
[/quote]
Höh. Kerroin että mies lähti päiväksi äitinsä luo. Otti lapsen mukaansa. Jätti sormukset kotiin. Otti mukaan myös työvälineitä ja haki vielä mun vanhemmilta jonkun työkoneen.
Tämä.
[/quote]
kuinka montaa eri lääkitystä sulla on päällä? jos vastaus on nolla niin suosittelen lataamoon lähtöä.