Ville Galle on ihana
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä hönöllä kyllä lauluääntä ole pennin vertaa. Mutta mikäs siinä, jos lyhyistä lauluäänettomistä "artisteista" tykkää..
Sillä o reilu meininki kuiteski!
ainoastaan suomessa, maassa jossa on susirumia mulkunnäköisiä ukkoja on villegalle, tuo lyhyt, mongolisilmäinen tavis jonkun kuuma päiväuni.
Tääl on paljon ihmisiä joilla on paha downin syndrooma jos noin paljon fanittaa artistia jonka tavoite on imeä teidän massit ja te viel imette sen kultakelloa. Hyi sentään! Jätkä ei tiedä koko hiphopist mitään, pelkkää rahaa ja taidoist viis. Hävettää
Jvgdowniendownisyndrooma kirjoitti:
Tääl on paljon ihmisiä joilla on paha downin syndrooma jos noin paljon fanittaa artistia jonka tavoite on imeä teidän massit ja te viel imette sen kultakelloa. Hyi sentään! Jätkä ei tiedä koko hiphopist mitään, pelkkää rahaa ja taidoist viis. Hävettää
Kuka Suomalainen mielestäni tietää hiphopista?
aika huvittavaa kun mammojen pitää saada tietää se pituus jotta voisivat päättää onko se ihana vai ei.
niinkun se muutaman rosentin pituus miestä miksikään muuttaisi. kokeilkaa pitkät miehet laittaa pituudeksi joku 169cm tinderiin niin näätte millaisia pellejä naiset ovat.
aika huvittavaa kun mammojen pitää saada tietää se pituus jotta voisivat päättää onko se ihana vai ei.
niinkun se muutaman rosentin pituus miestä miksikään muuttaisi. kokeilkaa pitkät miehet laittaa pituudeksi joku 169cm tinderiin niin näätte millaisia pellejä naiset ovat.
170-175cm. kerran näin kaupan jonossa edelläni ja itseeni vertaan pituutta niin sanon tuon.
Jare on ihanempi ;)