Miten saada ahdistus ja epätodellinen olo loppumaan?
Siinäpä se otsikossa tulikin.. Kuinka saada ahdistus ja epätodellinen olo loppumaan? Kroppa mennyt yliväsymyksen puolelle ja stressi painaa päälle. Neuvoja? ;(
Kommentit (6)
ap: Minulla kans aikasemmin ajan kanssa lähtenyt (näille altis heti kun väsymys iskee), mutta ottaa niin päähän tämä olo! Ei auta ku yrittää rentoutua parhaansa mukaan :(
Enya (artisti) ja vaikka kynttilänvalo. Riittävästi lepoa ja unta. Juttele jonkun kanssa. Hetki kerrallaan.
Minulla auttoi, kun opettelin elämään hetkessä ja tekemään elämässä omia valintoja, sen sijaan että mietin jatkuvasti, miten valintani vaikuttavat muihin tai mitä mieltä muut niistä ovat. Opettelin elämään itseäni enkä muita varten. Jouduin noina aikoina hokemaan itselleni jatkuvasti, ettei minulla ole mitään hätää. Tänä päivänä ahdistus ei nosta päätään enää kovin usein.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 07:53"]Minulla auttoi, kun opettelin elämään hetkessä ja tekemään elämässä omia valintoja, sen sijaan että mietin jatkuvasti, miten valintani vaikuttavat muihin tai mitä mieltä muut niistä ovat. Opettelin elämään itseäni enkä muita varten. Jouduin noina aikoina hokemaan itselleni jatkuvasti, ettei minulla ole mitään hätää. Tänä päivänä ahdistus ei nosta päätään enää kovin usein.
[/quote]
Kiitos! Opettelen olemaan itsekäs/tekemään itselleni päätökset. Tuota itseni rauhoitettua teen, auttaa akuuttiin tilanteeseen. -ei-ap
Ainakin vältä kofeiinia, nikotiinia ja alkoholia. Ota rauhallisesti. Hegittele syvään. Mietiskele, meditoi suojausta ja rakkautta itsellesi ja ympärillesi. Tiedosta että ahdistus on vain mielen luoma harha. Kyllä se siitä :)