Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
kånken minin omistavat, apuva!
25.09.2015 |
Miten noi olkahihnat saa pidennettyä oikein? Nyt uutena ne on alhaalla nepparissa kiinni mutta jos haluaa pidentää, pitää nepparit avata ja pidentämisen jälkeen toi ylimääräinen osa jää tyhmästi roikkuun? http://backpacks.beautyfashionsale.com/299/Fj-llr-ven-K-nken-Mini-Peach-Pink/ tossa näkyy takaapäin reppu
Kommentit (4)
Nepparit on tarkoitettu siihen, että ne olkaimet saa tuolla tavlla ihan lyhyeksi, jolloin reppua voi kantaa kuin kassia. Jos reppua haluaa kantaa selässä, nepparit avataan ja hihnat säädetään sopiviksi. Se, että hihnan päät roikkuvat, on ihan normaalia kaikisssa repuissa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Musta ei oo kyllä yhtään näppärää, että roikkuvat. Ihan outo reppu.
Alue: Aihe vapaa
Aaaa niinpä tietenkin :D. Kiitos :)