Lue keskustelun säännöt.
Masentaa jo nyt kun ei voi viettää viikonloppuöitä av:lla
25.09.2015 |
Kun tulee se rekisteröitymispakko
Enkä varmasti jaksa rekisteröityä
Rekisteröityminen on raskasta
En jaksa
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tehdään sulle joku kiva peukutusketju <3