Huutonaurua näille työpaikkailmoitukselle, esimerkki ohessa
Paikkaa pitäisi hakea, mutta summista eikä palkasta puhuta mitään. Kannustava provisio sekä avarat valoisat seinät. Huutonaurua näille kusettajille.
Tarjoamme työsi tueksi siistit ja avaran valoisat toimitilat, sekä korkealaatuiset ja toimivat laitteet, jotka helpottavat tuloksellista työntekoasi. Lisäksi tarjoamme selkeän ja kannustavan palkkausmallin joka koostuu kiinteästä palkanosasta, sekä kannustavasta provisio-osuudesta. Meillä työssä viihtymiseen panostetaan ja tämä näkyy positiivisesti tekemisen laadussa ja hyvässä yhteishengessä. Meillä viihdytään usein pitkään.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Palkka on asia, joka työntekijät tulee itse osata kertoa eli paljonko tulosta tekee, minkä arvoinen on työnantajalle.
Palkka on asia mikä kerrotaan reilusti kiertelemättä, eikä korulausein kierrellä täyttä soopaa jauhaen.
Muuten ok, mutta "avaran valoisat toimitilat" kuulostaa helllvetiltä. Mieluummin hämärään koppiin kuin skandinaaviseen jättiavokonttoriin, jonka värimaailma on harmaa-valkoinen, lime-harmaa-valkoinen tai sini-harmaa-valkoinen. Keskellä konttoria on joku 60x60cm puhelinkoppi, johon saa mennä hetkeksi haistelemaan edellisen tuhnua jos se on vapaa.
Eli läppäri löytyy ja puhelin hands free-luurilla? Vautsi.
Sehän on nykyään luksusta jos työnantaja tarjoaa työtilat, palkasta nyt puhumattakaan!
Miten muuten luulet niiden saavan puhelinmyyjiä elleivät yliylistäisi paikkaa?
Avaran valoisat toimitilat = avokonttori ja loisteputkivalaisimet katossa
Vierailija kirjoitti:
Palkka on asia, joka työntekijät tulee itse osata kertoa eli paljonko tulosta tekee, minkä arvoinen on työnantajalle.
No hölö hölö! Eihän kukaan tervejärkinen tuollaista orjatyötä hae! Todella ala-arvoista!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palkka on asia mikä kerrotaan reilusti kiertelemättä, eikä korulausein kierrellä täyttä soopaa jauhaen.
Miksi? Palkkaa maksetaan vain sen verran, mitä tuot taloon rahaa. Tai voi ilmoittaa, että palkka on vähintään 3500 e/kk, jos saavutat tulostavoitteet.
No hei vähän nyt tiimspirittiä ap! Tämä on ihan huippujuttu ja supermahtava tilaisuus tulla uudeksi huippumyyjäksi, jonka tuntipalkka on alkaen 35€. Meillä on hyvä pöhinä ja tekemisenmeininki! Mikä on sinun supervoimasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Palkkaa maksetaan vain sen verran, mitä tuot taloon rahaa. Tai voi ilmoittaa, että palkka on vähintään 3500 e/kk, jos saavutat tulostavoitteet.
Määränsä se on siinäkin, montako lehteä mummo tilaa, kun samoja listoja soittaa monta kymmentä epätoivoista avokonttorin valoisuudesta nauttijaa.
Missä on maininta siitä, että talossa on myös wc ja musta kahvinkeitin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan sitä ilmoittaa mitä tahansa sontaa. Mutta ei sillä työntekijöitä saa. Luotettavalla työnantajalla ei ole mitään tarvetta pelleillä millään sanakikkailuilla, vaan hakemukseen laitetaan suoraan summa tai "palkkaus tes:n mukaan"
Saksassa kun liike haki myyjää, kaupan ovessa oli usein lappu, että myyjä saa paikan. Palkka 400€/kk+tietty provikka myynnistä. Tiedustele kassalta paikkaa. Reilu peli.
Vierailija kirjoitti:
Vedäppä nyt" kirkkovene" päähäsi ja ajattele asiaa uudestaan!
Mitä enemmän yrityksen tarvitsee käyttää työpaikkailmoituksessa aikaa itsensä kehumiseen, sitä enemmän yrityksessä on jotain pielessä. Hyvät toimitilat ja ajantasaiset laitteet eivät ole mikään etu. Ne ovat asia, josta kunnollisen työnantajan ei tarvitse edes mainita, koska itsestäänselvyyksiä on turha toistella. Vähän sama kuin mainostaisi, että meillä on muuten ihan työaikakin eikä töitä tehdä tauotta.
Vierailija kirjoitti:
Sehän on nykyään luksusta jos työnantaja tarjoaa työtilat, palkasta nyt puhumattakaan!
🤣🤣 Ei hitto, tämä kommentti piristi
Vierailija kirjoitti:
No hei vähän nyt tiimspirittiä ap! Tämä on ihan huippujuttu ja supermahtava tilaisuus tulla uudeksi huippumyyjäksi, jonka tuntipalkka on alkaen 35€. Meillä on hyvä pöhinä ja tekemisenmeininki! Mikä on sinun supervoimasi?
Voi luoja. :D