Olin ystävien luona syömässä perunamuusia ja lohta ja nyt pitäisi vetää 800 g kasviksia vaikka olen ihan täynnä!
Kommentit (18)
Et ole kelvollinen ilmastoa suojeleva kansalainen!
- Vihreät, De Gröna
Tuossa tapauksessa se on huomenna tuplat eli 2 800 grammaa.
Käske niiden ystävien vaihtaa lohi järvikalaan.
No ravintopyramiidi nyt sitten romahtaa, kun se pohjakerroksen 800g puuttuu. Tämä on niin kauheaa.
Sä et ole oikein ymmärtänyt sitä asiaa. Olisit vetänyt kasviksia vaikka sen perunamuusin sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Lidlistä (ainakin) saa vastuullisesti kasvatettua (kirjo)lohta, olikohan se joku Saimaan Kala tms se firman nimi. Hintakaan ei ole korkea.
Ymmärsit suositukset väärin kun 800g otit kalaa lautaselle
Vierailija kirjoitti:
Lohien stressi ja sairaudet ja sydänpysähdyskuolemat ovat kauheita ja hyvä olisi jos ihmiset havahtuisivat asiaan ja välittäisivätkin siitä - mutta en kyllä kylään kutsuttuna ruokapöydässä tai edes ruokailun jälkeen jos tarjolla on lohta ala käskemään yhtään mitään. En edes ottaisi asiaa puheeksi.
Kääri rullalle ja työnnä hanuriin.
Onko peruna eläintuote? Tosi huono trolli. Enyäs leipä?
Kompensoi hiilijalanjälkeä ja lennä seuraavan kerran vain Ruotsiin, älä Eurooppaan saakka. Osta sähköauto.
Mulla just kilon pussi raitajuurta persii ssä, kun ei enää yläkautta mahtunut.
Olihan muusi tehty ultrasuodatettuun rasvattomaan maitoon, jossa lisättynä synteettisiä vitamiineja jotka kadonneet prosessoinnissa?
Vierailija kirjoitti:
Hyvä vinkki!
pohdin täs kans et jos ottaa miesmaitoa sisäänsä niin lasketaanko se eläin vai kasviproteiiniksi, on ainakin lähellä tuotettua jos ei muuta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä vinkki!
pohdin täs kans et jos ottaa miesmaitoa sisäänsä niin lasketaanko se eläin vai kasviproteiiniksi, on ainakin lähellä tuotettua jos ei muuta
Riippuu onko soijamies, sika vai mikä.
Muista kuitenkin maski!
- THL Nohynek