Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ovat teidän unelmanne?

Vierailija
25.09.2015 |

Eli kertokaapas tänne unelmianne! minun unelmani on että siskoni ja minä parantuisimme ja pääsisin austraaliaan <3

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 19:14"]Että heräisin tästä massamaahanmuuttopainajaisesta. 
[/quote]Täytyy olla jo aika kova pakkomielle, jos tuo on suurin unelma. Siis kaikista mahdollisista asioista.

Vierailija
22/43 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tuleva laserleikkaus onnistuisi ja näkisin täydellisesti jatkossa :D oon ollut jo 20 vuotta sokea myyrä jos lasit on kadoksissa :x piilarit hiertää mun silmiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alapeukutatte toisten unelmia?

Vierailija
24/43 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei aina tarvitsisi valita kaupasta halvimpaa vaihtoehtoa. Että olisi varaa ostaa miehelle lahjoja juhlapäivinä. Että pääsisin ulkomaille edes kerran parissa vuodessa tai voisin asua niin isossa ja kalliissa asunnossa kun vain haluan. Työpaikka ois kiva.

-työtön työnhakija

Vierailija
25/43 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 20:01"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 19:14"]Että heräisin tästä massamaahanmuuttopainajaisesta.  [/quote]Täytyy olla jo aika kova pakkomielle, jos tuo on suurin unelma. Siis kaikista mahdollisista asioista.

[/quote]

No ehkä se on tämänhetkinen suurin unelma?

Kyllä varmaan aika monilla on sellaisia "maailmanrauha"-tyylisiä suuria unelmia. Ihan samalla tavalla voi unelmoida siitä, että liberaali, rauhallinen Eurooppa saisi säilyä liberaalina, rauhallisena Eurooppana. Pidän itseäni ihan suvaitsevaisena ihmisenä, mutta minusta eurooppalaisten pitäisi voida kunnioittaa ja varjella omaakin kulttuuriperintöä - ja odottaa tänne tulijoiden kunnioittavan sitä.

Oma suurin unelmani on se, että ilmastonmuutokselle löytyisi ratkaisu, joka samalla johtaisi puhtaaseen energiantuotantoon. Se korjaisi aika monta tämän maailman ongelmaa kerralla, ja mullistaisi eliittejäkin.

Vierailija
26/43 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 19:59"]

Saada viimein ystäviä

[/quote]

Tiedän mitä tarkoitat samaa toivon minä. minä luulin kerrankin saaneeni ystäviä mutta sitten toinen niin sanottu ystäväni kertoi että ihminen jota pidin parhaana ystävänäni vihaa minua. myös kaikki muut aina pettäneet minu. mikään ei olisi niin ihanaa kuin paras ystävä <3

Vierailija
27/43 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä on liian vanha ja "viisas" unelmoidakseen yhtään mistään. Se aika oli ja meni aikaa sitten.

m41

Vierailija
28/43 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

m41 ei ole vielä riittävän vanha ymmärtääkseen, mitä vanheneminen tarkoittaa. Itse unelmoin siitä, että vielä joskus juoksisin. Kävelykin olisi aika kova juttu.

Vierailija
29/43 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelma olisi hankkia oma pieni työhuone ja elättää itsensä kirjoittamalla.

Vierailija
30/43 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan että iso musta kyrpä panee vaimoani perseseen ilman liukuvoidetta.

Vierailija
31/43 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman itseni osalta se on painaa teekkarilakki päähän. Toteutuu ensi vappuna.

Vierailija
32/43 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun saisi elää rauhassa, kaikista ihmisistä kaukana ja täysin riippumatonta elämää Lapin perillä.

Vierailija
33/43 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakotitalo, vaimo, perunamaa ja kaksi lasta.

Vierailija
34/43 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 21:56"]m41 ei ole vielä riittävän vanha ymmärtääkseen, mitä vanheneminen tarkoittaa. Itse unelmoin siitä, että vielä joskus juoksisin. Kävelykin olisi aika kova juttu.
[/quote]
En niinkään tarkoittanut fyysistä rappeutumista, vaan elämään kuuluvien tunnusmerkkien ja vaiheiden toteutumista. Enää ei juurikaan kannata unelmoida parisuhteesta tai lapsista. Pankkikaan ei antaisi lainaa okt:a varten ikään vedoten. Näiltä osin olen liian vanha ja elämä sillä taputeltu.

m41

Vierailija
35/43 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että valmistun ja silloin vielä pääsisin kiinnostavaan työhön. Unelmoin myös että voisin asua puutalossa, ja että
pääsisin pitkälle ulkomaanmatkalla. Haluaisin myös hyvän ystävä/perhe/yhteisön, jossa toiset välittävät toisistaan.

Vierailija
36/43 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 22:19"]

Omakotitalo, vaimo, perunamaa ja kaksi lasta.

[/quote]

Ei kannata. Noi jo hankkineena mietin, miten ihmeessä olen joskus mukamas halunnut tähän tilanteeseen. Menetät vain päätösvallan elämääsi peruuttamattomasti ja mitään et saa vastineeksi.

Vierailija
37/43 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 22:23"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 21:56"]m41 ei ole vielä riittävän vanha ymmärtääkseen, mitä vanheneminen tarkoittaa. Itse unelmoin siitä, että vielä joskus juoksisin. Kävelykin olisi aika kova juttu. [/quote] En niinkään tarkoittanut fyysistä rappeutumista, vaan elämään kuuluvien tunnusmerkkien ja vaiheiden toteutumista. Enää ei juurikaan kannata unelmoida parisuhteesta tai lapsista. Pankkikaan ei antaisi lainaa okt:a varten ikään vedoten. Näiltä osin olen liian vanha ja elämä sillä taputeltu. m41

[/quote]

Pointtini olikin, että unelmat muuttuvat elämänvaiheen myötä. Ei elämä ole vielä ohi, kun parisuhde ja lapset joko on tai ei ole taputeltu. Kuolinvuoteellaankin ihmiset unelmoivat, ja usein aika isoistakin asioista: anteeksiannosta esimerkiksi.

Vierailija
38/43 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman elämän suhteen se että saisin hyvän parisuhteen (ehkä yhden vastikään tapaamani miehen kanssa). Ja että työasiat järjestyisivät hyvin, ja että saisin opinnot tehtyä.

Muuten toivon että ihmiset olisivat vähemmän itsekkäitä ja kykenisivät miettimään asioita vähän laajemmasta näkökulmasta kuin vain omastaan.

Vierailija
39/43 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saaha lapset kasvatettua. Löytää yhteinen koti miehen kanssa. Tai asuttais edes samassa postinumreossa joskus.

Vierailija
40/43 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kaikki tämän maailman pahuus ja vääntyneisyys olisi pian ohi.