Mitä ovat teidän unelmanne?
Eli kertokaapas tänne unelmianne! minun unelmani on että siskoni ja minä parantuisimme ja pääsisin austraaliaan <3
Kommentit (43)
Että heräisin tästä massamaahanmuuttopainajaisesta.
Että pääsisin eläkkeelle ja voisin muuttaa Espanjaan.
Unelmanani on, että pysyisin Elävässä uskossa elämäni loppuun saakka.
Eurojackpotin päävoitto kiinnostaisi.
Että valmistuisin, saisin töitä kivasta paikasta ja pääsisin muuttamaan johonkin ihanaan kaupunkiin ja löytäisin tyttöystävän.
Kaikenlaisten kahjojen sukupuutto.
Että saisin oman koiran :')
Toivon myös salaisesti, että mieheni vaihtaisi alaa. Hän on pappi.
Unelmoin hyvästä toimeentulosta, huvilasta meren rannalla, läpi elämän kestävästä onnellisesta parisuhteesta, maailman näkemisestä ja että voin joskus tarjota lapsilleni puitteet ja tarvittavan tuen hyvään elämään.
Matkustelu, hyvä ruoka (kallis), hyvät vaatteet, omakotitalo ja kaunis sisustus siihen.
Olen köyhä, ei tule toteutumaan kohdallani. Olen ulkonäkörasismin ja kiusaamisen uhri.
Onnellinen loppuelämän kestävä parisuhde, mikä ei liene liian suuri vaatimus, kun näin liki viisikymppisellä loppuelämää on max toiset 50 vuotta.
Unelmoin omakotitalosta pienen kaupungin laidalla, sinne haluaisin pari koiraa ja kanoja tai vuohia. Haluaisin kolme lasta ja tehdä työtä, josta nautin eli esim. perhepäivähoitajana olisi ihanaa. Pieni kasvimaa olisi täydellinen. Ja siis kaiken tämän haluan kokea mieheni kanssa. :)
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 19:20"]
Että valmistuisin, saisin töitä kivasta paikasta ja pääsisin muuttamaan johonkin ihanaan kaupunkiin ja löytäisin tyttöystävän.
[/quote]
kuis vanha oot ;)
Että pääsisin edes joskus vielä sukupuolenkorjaukseen ja saisin elää loppuelämäni miehenä <3. Toinen unelmani on se, että käyttämäni lääke ei aiheuttaisi minulle vakavia sivuvaikutuksia.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 19:41"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 19:20"]
[/quote]
kuis vanha oot ;)
[/quote]
25-vuotias nainen. Luulit varmaan mieheksi.
Unelmoin hyvästä parisuhteesta, onnellisesta perhe-elämästä ja tasapainoisesta mielestä. Siitä että aamuisin heräisi täynnä intoa ja iltaisin menisi tyytyväisenä nukkumaan. Taitaa jäädä unelmaksi.
t. uusperheellinen
Mun unelma on hulppea omakotitalo.