Naurun tasapaino
Oletteko katsoneet?
Mitä mieltä kalpailijoista?
Kommentit (31)
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 21:57"]
Eikä, Pietari putosi! :(
[/quote] Pete oli huonompi, ihmettelen tuomareideb valintaa
Katsoiko joku perjantaina? Yleisöäänet yllättivät, Heikki oli selvästi illan huonoin ja silti suoraan jatkoon. Harmitti Fathin tippuminen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija
02.10.2015 klo 22:02
Heikki aina suosikki. Miksi?
näkeehän sen nyt jo hitaampikin hämäläinen, että Heikki tai Matti tämän tuotantokauden mestaruuden ratkaisevat. Kolmas finalisti on melko varmasti toni. Naurut ratkaisevat.
Heikillä on hassu naama? En tiedä. Vielä suurempi mysteeri on kyllä Matti. Sen jutut eivät ole mitään erityisen hyviä ja se on esiintyjänä kankea pökkelö. Käsittämätöntä, että se on finaalissa.
Minua naurattaa Matin jutut ja tyyli on ihana ja persoonallinen eikä pökkelö. Myös Heikki on hyvä. Fatilla on liian vähän hyviä juttuja, suurimmaksi osaksi tylsä. Loistava sarja, olen standupin suuri ystävä. Myös Toni ollut ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Kuten aina avausspiikissä sanotaan, standup on vaikea laji. Huomasin heti avausjaksossa kuinka osa kilpailijoista ei mitenkään ole riittävän taitavia ammattilaisareenoille. Hölmöä sitten katsella heidän harmittelevan epäonnistunutta iltaa, vaikka heidän koko uransa on tuomittu epäonnistumaan.
mikä juttu oli eilinenkin asetelma Helenan ja Fatin välillä. Fatilla on ehkä aineksia johonkin, mutta Helenalla ei ole mitään. Kuitenkin annetaan ymmärtää että kahdesta hyvästä tiputettiin arvalla toinen. Olisivat tuomarit vaan rehellisiä ja sanoisivat asiat suoraan.
Febeä on nyt kiva hehkuttaa onnistuneesta illasta, mutta jos aikoo jatkaa samoilla jutuilla, loppuu keikat lyhyeen. Moni tykkää Ali Jahangiristä, mutta kyllä hänenkin juttunsa loppuivat jo ajat sitten.
Minäkin ihmettelin näitä Alilta varastetteju "olen terroristi persiasta"-juttuja. Olisi keksinyt edes omat jutut.
Mielenkiinto tyssäs ku seinään ku Pietari tippu :| Niin väärä päätös.
Matti on ollut ekasta jaksosta lähtien suosikkini, hänen tyylinsä iskee minuun täysin :) suht rauhallinen esiintyjä, kun taas Heikissä en tykkää hänen 'hyökkäävästä' tyylistään. Korottaa ääntään ihan liikaa minun makuuni. Toinen suosikkini on Toni, ja esimerkiksi viime jaksossa illan paras juttu oli ehdottomasti se laulun sanat -sketsi :D Kaikki muut kilpailijat ovat olleet minulle ihan yhdentekeviä.
Viime pudotus vähän harmitti, mun mielestä Heikki oli tuon illan huonoin. Heikki on ehkä vähän epätasainen esiintyjä, toisaalta vaikuttaa miellyttävältä ja hauskalta, mutta välillä esiintyminen menee omaan makuun vähän yli. Tai ei ihan käy jutun kanssa yhteen.
Matti oli todella positiviinen yllätys, kuuntelin ensin hänen aloitustaan myötähäpeän kanssa ja sitten hän yhtäkkiä käänsi koko jutun mahtavasti omakseen. Häntä menisin näistä mieluiten katsomaan kokonaiselle keikalle, ajan kanssa hiotut jutut ja hänen oma persoonallinen otteensa toimivat varmaan hyvin ja ovat jotain uutta, ehkä.
Toni on ollut viimeisimmissä jaksoissa kaikissa hyvä. Ei ehkä kiinnitä niin paljon huomiota, mutta silti parhaimmistoa.
Fati on mielestäni myöskin tyyppinä hyvä ja onnistuneet jutut ovat todella hyviä. Välillä tulee sitten vähän vähemmän onnistunutta, hän on ehkä muita epätasaisempi tässä mielessä.
Tykkäsin itsekin Pietarista, varsinkin "ainakin joku haluaa koskea teitä"-jutusta, mutta hänen Piippolan vaari -sanoituksensa on kiertänyt nettiä jo vuosia. Tarkoitus oli, että kilpailijat keksivät itse juttunsa.
Heikillä on hyvä rutiini, joskus ratsastaa puolivillaisilla jutuilla, mutta pari juttua oikeissa väleissä, pitää yleisön naurussa.
Tonista pidän, sillä on näyttelijä tausta ja suht kivasti hyödyntää esityksessään sitä.
Matti on hyvä, mutta jostain syystä sen tapa tehdä standuppia ärsyttää mua. Mieluusti olisin nähnyt Fathin finaalissa Matin sijaan.
Fathi osas hyvin käyttää edukseen se, mitä muut ei voi käyttää. Toisaalta ymmärrän Fathin pudotuksen, hän oli nyt nuorin ja kokemattomin.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 22:05"]
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 22:02"]
Heikki aina suosikki. Miksi?
[/quote] Tätä olen itsekin pohtinut!
[/quote]
Minäkään en ymmärrä. Ratsastaa vieläpä osin kuluneilla vitseillä, kuten "henkilö x ravaa Vermossa harva se viikko".