Ujous ja herkkyys on mun mielestä naisessa puoleensavetävä ominaisuus.
Ujot ja herkät sinkkunaiset, ilmoittautukaa tähän.
M41
Kommentit (27)
Et varmasti pitäisi ihastuttavana näin ujoa, niin kuin minä olen. Mun kohdalla ei ole enää kyse söpöstä ujoudesta, vaan ihan oikeasti en saa suutani auki, koska pelkään ihmisten reaktioita. Usein en edes uskalla katsoa ihmisiä päin.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 18:19"]
Ujous ja herkkyys eivät ole sama asia.
[/quote]
Missä kohdin ap niin väittikään? Hänhän kertoi kaksi piirrettä naisissa, joita hän pitää (ehkä muidenkin ohella) viehättävinä. Voisi olettaa hänen tykkäävän myös sen lisäksi ymmärrsykykyisistä. ;)
Täällä yksi, mutta olen jo viiskymppinen.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 18:19"]Ujous ja herkkyys eivät ole sama asia.
[/quote] No ei Ap niin väittänytkään.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 18:24"]
Miten sinuun saa yhteyden? N29
[/quote] Paa sähköpostia mulle: blackie74@suomi24.fi
ap=M41
Täällä kans yksi. Tosin en tiedä onko kumpikaan ominaisuus minussa enää kovin ilmeinen, saatan vaikuttaa vain sulkeutuneelta/itsekeskeiseltä. En tylyltä luultavasti kuitenkaan. N27
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 18:25"]
[/quote]
Missä kohdin ap niin väittikään? Hänhän kertoi kaksi piirrettä naisissa, joita hän pitää (ehkä muidenkin ohella) viehättävinä. Voisi olettaa hänen tykkäävän myös sen lisäksi ymmärrsykykyisistä. ;)
[/quote]
Et taida itse ymmärtää lukemaasi.
Ujous ja herkkyys on puoleensavetävä ominaisuus. = yksi asia
Ujous ja herkkyys ovat puoleensavetäviä ominaisuuksia. = kaksi asiaa.
Off topic, mutta opettele ensin itse lukemaan, ennen kuin ojennat muita.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 18:19"]Ujous ja herkkyys eivät ole sama asia.
[/quote]
Siksi se laittoi niiden väliin sanan "ja"...
Et säkään sanois että haet pitkää ja hujoppia kumppania.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 18:39"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 18:25"]
[/quote]
[/quote]
Et taida itse ymmärtää lukemaasi.
Ujous ja herkkyys on puoleensavetävä ominaisuus. = yksi asia
Ujous ja herkkyys ovat puoleensavetäviä ominaisuuksia. = kaksi asiaa.
Off topic, mutta opettele ensin itse lukemaan, ennen kuin ojennat muita.
[/quote]Tää ei ole niin virallinen paikka, ettei virheitä sallittaisi ja mä ymmärrän ton otsikon niin, että ap nimenomaan halus painottaa näitä ominaisuuksia yhdessä, eikä joko tai jompikumpi.
Et varmasti pitäisi ihastuttavana näin ujoa, niin kuin minä olen. Mun kohdalla ei ole enää kyse söpöstä ujoudesta, vaan ihan oikeasti en saa suutani auki, koska pelkään ihmisten reaktioita. Usein en edes uskalla katsoa ihmisiä päin.
^ Juuri noin. Kyllä sitä aina kuulee, miten miehet sanovat että ujot naiset on söpöjä ym.ym... Mutta tällä tarkoitetaan söpöllä tavalla ujoja, joilla on söpö ujo hymy ja naisellinen, viehkeä olemus. Itse olen ollut koko peruskoulu- ja lukioajan pahasti kiusattu, enimmäkseen poikien taholta. Olin silloin niin jäykkä, juro ja pelokas, että ällötin vastakkaista sukupuolta. Olin ihan tvallisen näköinen, eli ällötys ei tullut ulkonäöstä, vaan täydellisestä sosiaalisesta kyvyttömyydestä, paniikkihäiriöstä, kauhunomaisesta pelosta muita kohtaan, joka teki musta "ällön" kovistyttöjen sekä suosittujen poikien mielestä. Nyt yli kolmekymppisenä olen tällä hetkellä työkyvyttömyyseläkkeellä mielenterveysongelmien, eli siis pahojen sosiaalisten pelkojen ja vakavan masennuksen vuoksi, enkä todellakaan viehätä ketään "ujoudellani ja herkkyydelläni" :( Eli älkää puhuko, että nainen saa olla herkkä ja ujo, jos ette todellakaan tajua, mitä se tarkoittaa- naisellisesti ja kainosti hymyilevä ja flirttaava kaunotar ei todellakaan ole ujo ja herkkä siinä merkityksessä, mitä miehet kuvittelevat. He tioetävät viehättävänsä söpöydellään miehiä, ja se on ihan eri asia.
täällä myös yksi ujo ja herkkä N37
Olen itse nainen, mutta entäs nuo ominaisuudet miehessä? Mitä tykkäisitte?
Menipä saivarteluksi.
Yksi i jäi puuttumaan. PuolensavetävIä ominaisuuksia.
Sekoitetaanpa soppaa lisää. Ujous ei tarkoita sitä, että on herkkä. Mutta herkkä on usein ujo.
Summa summarum, ujous, herkkyys ja introverttiys ovat mun mielestä naisessa puoleensavetäviä ominaisuuksia kaikki, yhdessä tai erikseen.
M41
Nrot 7, 10, 14 ja 15 voitte laittaa kans mulle meiliä.
M41
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 19:01"]Nrot 7, 10, 14 ja 15 voitte laittaa kans mulle meiliä.
M41
[/quote]
Tuskin herkät ja ujot naiset haluavat kirjoitella miehelle, joka haluaa kerätä itselleen ujojen ja herkkien naisten haaremin. :)
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 19:15"]
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 19:01"]Nrot 7, 10, 14 ja 15 voitte laittaa kans mulle meiliä. M41 [/quote] Tuskin herkät ja ujot naiset haluavat kirjoitella miehelle, joka haluaa kerätä itselleen ujojen ja herkkien naisten haaremin. :)
[/quote]
:D Voi jeesus näitä. Ahhahaha! Hän varmaankin laskee noita naisia poimiessaan (kuin kypsiä hedelmiä koriin) sen varaan, ettei ujot ja herkät alkaisi mihinkään verisiin konfrontaatioihin tai pudotuspeleihin, mutta kuinka väärässä hän voikaan olla...
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 19:23"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 19:15"]
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 19:01"]Nrot 7, 10, 14 ja 15 voitte laittaa kans mulle meiliä. M41 [/quote] Tuskin herkät ja ujot naiset haluavat kirjoitella miehelle, joka haluaa kerätä itselleen ujojen ja herkkien naisten haaremin. :)
[/quote]
:D Voi jeesus näitä. Ahhahaha! Hän varmaankin laskee noita naisia poimiessaan (kuin kypsiä hedelmiä koriin) sen varaan, ettei ujot ja herkät alkaisi mihinkään verisiin konfrontaatioihin tai pudotuspeleihin, mutta kuinka väärässä hän voikaan olla...
[/quote]
Tarkoitin vähän vitsikkäästi ettei tämä M41:sen tapa kyllä ole kovin houkutteleva, etenkään ujoille tai herkille. Sellaiset ihmiset yleensä haluavat tuntea itsensä erityisiksi. Eikä tämä "joo kirjota sä ja sä ja sä mulle, mitä enemmän saan naisilta viestejä, niin sitä parempi, jeshhh!" luo edes illuusiota viestittelyn erityisyydestä. Ehkä olen vain liian herkkä näille asioille. ;)
Herkkä&ujo n29