Naurun tasapaino
Oletteko katsoneet?
Mitä mieltä kalpailijoista?
Kommentit (31)
Itse olen vähän ihmetellyt sitä että Heikki on jatkuvasti tuomareiden suosikki. Ei hän huono ole, mutta ei mielestäni mikään ihan loistavakaan.
Heikki oli mun mielestä ekassa jaksossa jotenkin ärsyttävä. Viime viikolla oli hyvä.
Ap
Heikki oli kyllä kakkosjaksossa tosi hyvä (Lumikki/Tuhkimo -juttu oli illan paras läppä), mutta ekassa jaksossa voitto meni mielestäni vähän väärin hänelle. Fathin olisi pitänyt voittaa. Heikki on tosi karismaattinen koomikko ja vakuuttava jutunkertoja, mutta vitsit eivät yltäneet vielä siinä ravijaksossa erinomaiselle tasolle. Itse nauroin Fathin jutuille ekassa jaksossa ihan katketakseni, mutta hänen kuivat vitsinsä eivät varmaan aukea ihan kaikille. Pidin Fathista myös kakkosjaksossa, vaikka olikin pudotuksessa. Tykkään myös Petristä. Tähän mennessä pudotukset ovat menneet oikein.
Ärsyttää juontaja Sanna Stellanin tapa pitää taukoja sanojen (lausekkeiden) välillä. Stand up. On. Vaikea laji.
Arvasin jo ennen jakson katselua, että Helena putoaa. Oli jo aikakin.
Fathin pudotusuhkia en ymmärtänyt. Parempi hän on koko ajan ollut kuin muutamat muut. Seuraavaksi saa minun puolestani lähteä Petri.
Suosikkejani ovat Matti, Heikki ja Pietari. Matti on ehkä varmimmin hauska ja korkeatasoinen läpi keikan.
Tonilla on hetkensä, mutta lyhytkasvuisia käsittelevässä jaksossa hän veti mielestäni juttua, johon ei itse uskonut. Juttujen kohteena oli eräs lyhytkasvuinen mies, ja minusta ne jutut vaikuttivat alentuvilta. Ei tuntunut pitävän kohteena ollutta miestä tasavertaisena. Se näkyi myös siinä, ettei hän vittuillut "kohteelle" lainkaan.
En ymmärrä miksi Fathi oli pudotusuhan alla - minusta hän veti hyvin tänään.
Kuten aina avausspiikissä sanotaan, standup on vaikea laji. Huomasin heti avausjaksossa kuinka osa kilpailijoista ei mitenkään ole riittävän taitavia ammattilaisareenoille. Hölmöä sitten katsella heidän harmittelevan epäonnistunutta iltaa, vaikka heidän koko uransa on tuomittu epäonnistumaan.
mikä juttu oli eilinenkin asetelma Helenan ja Fatin välillä. Fatilla on ehkä aineksia johonkin, mutta Helenalla ei ole mitään. Kuitenkin annetaan ymmärtää että kahdesta hyvästä tiputettiin arvalla toinen. Olisivat tuomarit vaan rehellisiä ja sanoisivat asiat suoraan.
Febeä on nyt kiva hehkuttaa onnistuneesta illasta, mutta jos aikoo jatkaa samoilla jutuilla, loppuu keikat lyhyeen. Moni tykkää Ali Jahangiristä, mutta kyllä hänenkin juttunsa loppuivat jo ajat sitten.
Fathi oli pudotuksen alla, koska esitys ei mennyt hyvin vaikka jutut olivat hyviä. Nasevaa tarinankerrontaa täytyy opetella. Fathi takelteli. Monesti ammattinäyttelijät ovat parempia stand upissa, koska ymmärtäväy rytkim tajun. Fathin pitäs opetella alleviivaamaan hyviä juttuja. Hän on liian laimea lavoille.
Matti Patronen on kuin puupökkelö. Kirjoittaa hyviä juttuja mutta esiintyjä ei ole. Hyvä että molemmat muijat tippuivat. Olivat enemmän wannabe-stand uppareita. Hävetti katsoa.
Nyt on paras laatu verrattuna kahteen ekaan kauteen. Älykästä juttua.
Ali Jahangirin jutut ovat umpitylsiä kaikki. Olen ollut hänen keikallaan eikä naurattanut kertaakaan. Sellaisia kliseitä joiden luulisi jääneen 90-luvulle.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 19:43"]
Fathi oli pudotuksen alla, koska esitys ei mennyt hyvin vaikka jutut olivat hyviä. Nasevaa tarinankerrontaa täytyy opetella. Fathi takelteli. Monesti ammattinäyttelijät ovat parempia stand upissa, koska ymmärtäväy rytkim tajun. Fathin pitäs opetella alleviivaamaan hyviä juttuja. Hän on liian laimea lavoille.
Matti Patronen on kuin puupökkelö. Kirjoittaa hyviä juttuja mutta esiintyjä ei ole. Hyvä että molemmat muijat tippuivat. Olivat enemmän wannabe-stand uppareita. Hävetti katsoa.
Nyt on paras laatu verrattuna kahteen ekaan kauteen. Älykästä juttua.
Ali Jahangirin jutut ovat umpitylsiä kaikki. Olen ollut hänen keikallaan eikä naurattanut kertaakaan. Sellaisia kliseitä joiden luulisi jääneen 90-luvulle.
[/quote]
ali taitaa pitää itseään jonain suomen standup kummisetänä , kun järjestää iltoja ja puhuu aiheesta omissa ohjelmissaan. Ihan kiva että tekee, mutta ei tosiaan ole kovin hauska mies. En ymmärrä miksi nauraa jatkuvasti..ymmärrän että hänellä on hauskaa ja siksi nauraa, mutta koomikon tehtävä olisi saada muut nauramaan. Hyvä komiikka on kuitenkin niin vakava asia, ettei paljon naurata.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 22:02"]
Heikki aina suosikki. Miksi?
[/quote] Tätä olen itsekin pohtinut!
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 22:02"]
Heikki aina suosikki. Miksi?
[/quote]
näkeehän sen nyt jo hitaampikin hämäläinen, että Heikki tai Matti tämän tuotantokauden mestaruuden ratkaisevat. Kolmas finalisti on melko varmasti toni. Naurut ratkaisevat.
Tai kilpailijoista :)