Ujous ja herkkyys on mun mielestä naisessa puoleensavetävä ominaisuus.
Ujot ja herkät sinkkunaiset, ilmoittautukaa tähän.
M41
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 19:33"]
Onko vielä sittenkin, jos tapailussa pihtaa yli pari kuukautta, koska haluaa luottaa mieheen?
[/quote]
Eikö sinulla naisena ole sen verran hyvä luonne ja muutakin tarjottavaa kuin pillu ja/tai sen verran hyvät ihmissuhdetaidot, että kykenet luomaan henkisen yhteyden lyhyemmässä ajassa kuin parissa kuukaudessa ja näin ollen vakuuttumaan miehen luotettavuudesta?
Mä olen herkkä mutta en ujo enkä sinkku.
Täällä yksi ujo ja herkkä taiteellinen nainen. Ikäisekseni olen myös sievä, mutta oisin sinulle jo varmaan liian vanha? Terveisin nainen 43v.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 19:51"]
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 19:33"]
Onko vielä sittenkin, jos tapailussa pihtaa yli pari kuukautta, koska haluaa luottaa mieheen?
[/quote]
Eikö sinulla naisena ole sen verran hyvä luonne ja muutakin tarjottavaa kuin pillu ja/tai sen verran hyvät ihmissuhdetaidot, että kykenet luomaan henkisen yhteyden lyhyemmässä ajassa kuin parissa kuukaudessa ja näin ollen vakuuttumaan miehen luotettavuudesta?
[/quote]
Luuserinainen alapeukuttaa...Voi voi.
Kannattaisko olla taitavampi ihmissuhteissa niin ei tarvitsisi pettyä? Ujoudella ei voi selittää tollasta estoutta normaalissa sosiaalisessa kanssakäymisessä :)
Ujo ja herkkä kohta viiskyt, pitäisi lähteä miehiä katselemaan eka kerran kolmeenkymmeneen vuoteen. Ei taida uskaltaa.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 18:54"]
Olen itse nainen, mutta entäs nuo ominaisuudet miehessä? Mitä tykkäisitte?
[/quote]Sehän riippuu kokonaisuudesta. Jos mies on niin ujo, estynyt ja ongelmainen ettei pysty elämään täysipainoista elämää esim. koko nuoruusiässään, miettisin jo voiko sellaisia geenejä laittaa eteenpäin seuraavalle sukupolvelle. En haluaisi lapselleni sellaista taakkaa lapsen omaan persoonallisuuteen enkä isän rooliin.