Laine Bruce alastomana säätyttönä
Mitä mieltä ootte tosta aamulypsyn tempauksesta? Onko toi Laine Bruce edes kuuma kenenkään mielestä...Sehän nakuilee joka paikassa..mitäköhän sen mutsikin ajattelee!! http://www.metropoli.net/viihdeuutiset/saatytto-yllattyi-suosiosta-julkaisi-alastonkuvia/ Niin tätä meinasin!
Kommentit (36)
Minusta monessa kuvassa näkyy häititsevä tatuointi ja ei minusta tuolla ole osaamista muuhun kuin riisumiseen, sääennustuksesta saanut mitään tolkkua.
Ulkomaan telkkarissa näkyy strippaavia säätyttöjä botka on nättejä ja osaavat asiansa siis sään kertomisisen ja tissien näyttämisen ja siksi tuli myötähäpeä, jos tämä ilmestys säätyttönä on noteerattu ihan ulkomaita myöten.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 16:40"]
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 16:37"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 16:33"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 16:30"]Tuon linkin muissa uutisissa kerrottiin, että oli ollut tietämättään raskaana siellä Aatami etsii Eevaa- reissulla. Aika wt:tä. [/quote] Saiko siis lapsen? OHO. [/quote] Ei saanut. Teki abortin. [/quote] Ok. No huh huh silti.
[/quote]
Tarkennuksena siis vielä ettei tullut raskaaksi siellä ollessaan, vaan oli jo raskaana sinne mennessään. Varmaan tosi tosissaan hakenut sieltä kumppania itselleen, joo. Halusi vaan päästä alasti telkkariin.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 18:27"]Kaunissssss
[/quote]
Ennen oli kylläkin nätimpi.
Tuo on ihan kaunis nainen tuo Bruce, mutta en tajua mitä se hakee tuolla, että haluaa esitellä omaa alastonta kroppaa joka paikassa? Mun mielestä sen ei tarvi sitä tehdä.Muta aiheeseen, eiks se oo kärsinyt jostain masennuksesta?. Voisko se olla syy tuohon käytökseen...en väitä että kukaan on epätasapainoinen, voi irrotella...mutta itse en lähtis noin hoitamaan omia asioita ja kun ei sillä pitäis olla mitään tarvetta tuohon..
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:57"]
Tuo on ihan kaunis nainen tuo Bruce, mutta en tajua mitä se hakee tuolla, että haluaa esitellä omaa alastonta kroppaa joka paikassa? Mun mielestä sen ei tarvi sitä tehdä.Muta aiheeseen, eiks se oo kärsinyt jostain masennuksesta?. Voisko se olla syy tuohon käytökseen...en väitä että kukaan on epätasapainoinen, voi irrotella...mutta itse en lähtis noin hoitamaan omia asioita ja kun ei sillä pitäis olla mitään tarvetta tuohon..
[/quote]Harmi että mies ei voi tehdä noin. Miehelle se huomio voisi olla tärkeämpää, kun sitä on yleensä saatu vähemmän mutta tarvittu paljon.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 16:22"]+ sillä ne hiton silikonit
[/quote]
Oliko? En edes huomannut. Ei taida sit kovin kummoset olla..
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 22:02"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 16:22"]+ sillä ne hiton silikonit
[/quote]
Oliko? En edes huomannut. Ei taida sit kovin kummoset olla..
[/quote] On sillä, jostain oon lukenut et on...
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 22:00"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:57"]
[/quote]Harmi että mies ei voi tehdä noin. Miehelle se huomio voisi olla tärkeämpää, kun sitä on yleensä saatu vähemmän mutta tarvittu paljon.
[/quote] Miks ei vois?
Viimeinen keino saada töitä