Nainen raapii, läpsii ja sylkee
.Mitä mieltä olette, saanko puolustautua ja heittää naisen pihalle? Nainen siis kimpaantuu mitä pienemmistäkin asioista, jos joku tv-ohjelma menee ohi, unohdan kaupasta ostaa appelsiineja tai vaikka torkahdan työpäivän jälkeen sohvalle. Tekisi mieli ottaa hiuksista kiinni, avain pois ja raahata ulos. Tekisinkö oikein? Ollaan asuttu 2v yhdessä, puhuminen ei auta ja mun mitta on täynnä. En enää jaksaisi edes töihin lähteä aamuisin, kun niin loppu kaikkeen. Olen ilmoittanut että lopetan suhteen, mutta ei suostu ymmärttämään ja lähtemään.
Nyt tarttisin muutaman rohkaisuviestin, niin pistän toimeksi. Todennäköisesti viikonloppuna taas kimpaantuu ja mun mitta tulee täyteen.
Kommentit (11)
Heitä ulos ja pian. Ongelmat tulevat vain lisääntymään muussa tapauksessa.
Tai sitten läpsäise avokkaalla kerran oikeen kunnolla takaisin ja katso oppiiko.
Älä nyt tukasta heitä ulos mut todellakin jätä tollanen hullu. Ei ilmeisesti ymmärrä että myöskään nainen ei saa käydä käsiksi. Jollei ole ymmärtänyt kun olet puhunut asiasta niin ei tule koslaan ymmärtämäänkään, joten ulos vaan.
Onko kämppä sinun? Eihän sun tarvitse väkivaltaiseksi kuitenkaan ryhtyä. Pakkaat muijan tavarat muovisäkkeihin, nostat ulos ja pyydät avaimen takaisin.
Kuulostaa aivan 3-vuotiaalta uhmaikäiseltä.. Jos keskustelu ei auta, niin sitten vaan toteat: Tää oli tässä. Ulos.
Jos et rakasta häntä enää. Niin hanki itselle oma asunto ja muuta sinä pois. Hän ei taida suostua muuttamaan. Mutta jos omistat yksin asunnon tai asunto on sinun nimissä, niin ilmoita hälle muuttopäivä (1kk jotta ehtii etsiä asunnon) ja pakkaa hänen tavarat jos ei itse pakkaa.
Jos sitten ei lähde niin kutsu poliisit viemään se ulos.
Mutta jos rakastat häntä, varaa aika terapeutille ja pyydä menemään sinne. Jos ei mene, niin silloin sinuna eroaisin.
Ei ole tervettä naiella eikä miehelläkään olla väkivaltainen. Jokin mättää ja pahasti.
Tee mieluummin niin, että otat tukevan otteen huitovan naisen ranteesta ja sitten rauhallisesti väännät hänet siitä lattialle nippuun. Annat huutaa siinä ja kerrot lässyttävällä äänensävyllä, että hän pääsee pois rauhoituttuaan ja että tiedät hänellä olevan paha olla.
Ulos vaan. Kun alkaa sekoilemaan, niin pyydät poistumaan asunnosta. Jos ei vapaaehtoisesti poistu, niin poistat.
Parempi yksin, kuin tuollaisessa suhteessa.
m37
Oot jo tehnyt päätöksen. Parisuhde on rakkautta ja yhteisymmärrystä.
Jos ootte yhdessä kirjottanu vuokrasopimuksen, niin varmaan sun pitää lähteä jos nainen ei suostu. Oisit lähteny heti kun eka läpsäsy tuli! :( Jos on sun oma asunto, niin poliisille soitto jos ei suostu lähtemään. Kysy vaikka niiltä, että haetteko vai raahaanko ite ulos?
Ei kannata ite ominpäin käydä käsiksi, voipi tehä rikosilmoituksen. Tsemppiä!
Go go, anna mennä. Kaamee akka. :(