Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos arjestasi tehtäisiin tositv-ohjelma, mistä av:llä nousisi kohu?

Vierailija
25.09.2015 |

Mitä asiaa arjessasi mammat kauhistelisivat?

Kommentit (90)

Vierailija
1/90 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan eniten ihmeteltäisiin sitä, että elän pääomatuloillani tekemättä varsinaisesti töitä. Silti päivät ovat yhtä menemistä ja tulemista ja aikataulujen yhteensovittamista. Iso haloo nousisi siitä, että en käy kuntosalilla (vaikka se tähän genreen olennaisena osana kuuluu). Ja varmaan moni ihmettelisi, miksi meillä käy siivooja, vaikka olen kotona ja toisaalta miksi ihmeessä kasvatan itse lähes kaiken ruuan, kun kaupasta saa vähemmällä vaivalla.

Vierailija
2/90 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suorapuheisuudesta ja tulistumisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/90 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruutuaikaa ei vahdita, kotona sotkuista, nytkin oon avlla, vaikka sängyt on vieläkin petaamatta ja keittiö on epäsiisti.

Lapsille huudetaan ja kiroillaan, ei tietysti koko ajan, mutta ei taida sellaista päivää olla että täällä ei joku karjuisi. 

Juodaan alkoholia lasten seurassa. 

Vierailija
4/90 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

s[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 13:53"]Meilläpä onkin 21 vuoden ikäero, mutta en edes ajatellut, että se nostattaisi keskustelua :)

t. jo ketjuun vastannut

Voihan se silti olla, että aiheuttaisi, mutta veikkaan, että ne groteskimmat aiheet menisivät edelle, niin ettei kukaan jaksais huomautua tuosta...
[/quote] Totta, kuten sanoin, ei tuo 13 vuoden ikäero ole paljoa, mutta muutakaan en keksinyt. Ja ehkä sekin että olen 17-vuotias ja mieheni 30-vuotias, voi vaikuttaa "pahemmalta" kuin vaikka 30- ja 43-vuotiaan parisuhde.

Vierailija
5/90 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä miten paljon juoksen pettämässä, huumeiden käytöstä ja muutenkin sekavasta elämäntilanteesta ja varsinkin siitä ettei edes kaduta..

Vierailija
6/90 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

- mua haukuttais rumaksi ja kotivaatteeni järkyttäviksi

- istun AINA koneella, yleensä av päällä -> tyhmä, laiska ja passiivinen olisi tuomio

- keittiö on aina sekaisin, liikaa tavaraa, liian vähän tilaa, ei paikkaa leipä- ja sipulipusseille jne, joten lojuvat tasolla

- keittiö on myös likainen, emme pyyhi joka päivä

- koti muutenkin haukuttaisiin rumaksi ja rojua on joka paikassa

- mun mies sotkee, se haukuttaisiin

- palstailen myös kun lapset on paikalla

- valitan liikaa, olen aina väsynyt ja mielenkiinnoton. Sitä ohjelmaa tuskin moni jaksaisi seurata.

Vierailija
7/90 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhasta ostelusta, siitä että vaatteita joka puolella. Toiset haukkuis varmaan kamalaks teiniks toiset pitäis jo aika aikuistuneena

Vierailija
8/90 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kun lapseni menevät nukkumaan klo 18-20....

Vierailija
9/90 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 13:53"]Meilläpä onkin 21 vuoden ikäero, mutta en edes ajatellut, että se nostattaisi keskustelua :)

t. jo ketjuun vastannut

Voihan se silti olla, että aiheuttaisi, mutta veikkaan, että ne groteskimmat aiheet menisivät edelle, niin ettei kukaan jaksais huomautua tuosta...
[/quote]

Älähän nyt, muusta ei kyllä puhuttaisi, vaikka piikittäisitte heroiinia...

Vierailija
10/90 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä että olen kotona yläostattomissa, tai ainakin tissiliiveittä. 

Vierailija
11/90 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siitä, että en käy töissä. Mies tienaa senverran ettei ole tarvetta. En myöskään nosta mitään työttömyyskorvauksia ja sen sellaisia, että en kuitenkaan veromaksajien rahoilla elä.

Vierailija
12/90 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi harrastaa liikaa. Itse asiantuntijatyössä jossa tienaan hyvin vaikka teen töitä hyvin vähän

Vierailija
13/90 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 14:03"]s[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 13:53"]Meilläpä onkin 21 vuoden ikäero, mutta en edes ajatellut, että se nostattaisi keskustelua :)

t. jo ketjuun vastannut

[/quote] Totta, kuten sanoin, ei tuo 13 vuoden ikäero ole paljoa, mutta muutakaan en keksinyt. Ja ehkä sekin että olen 17-vuotias ja mieheni 30-vuotias, voi vaikuttaa "pahemmalta" kuin vaikka 30- ja 43-vuotiaan parisuhde.
[/quote]
Hyi vittu. Koska tapasitte? Kun sä olit 14 ja miehesi 27? Kun täytä 20 olet jo liian vanha ja käytetty miehellesi. Et enää lapsenomaine. Yök yök yök.

Vierailija
14/90 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa aina siivota, löhöän sohvalla puhelin kädessä, halveksin tupakoivia raskaanaolijoita/imettäjiä ja oikeastaan kaikkia jotka polttaa tupakkaa, en ulkoile lasten kanssa joka päivä.

Vierailija
15/90 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 13:46"]

Varmaan sitä kun anopillakin on avaimet meille ja tulee välillä ilmoittamatta kylään ja se on kaikille ok. Muutenkin lasten enot ja tädit ramppaavat meillä usein lapsineen ja koirineen. Ystävät (niin lasten kuin aikuisten) kyläilevät paljon ja täällä on melkoinen kuhina jatkuvasti.

Saatan pyytää jopa kylässä olevaa ihmistä (jep, myös lasten tutuimpia kavereita) nostamaan pyykit pyykkikoneesta tai auttamaan ruuanlaitossa.

[/quote]

OMG!! Ei niin kaunista päivää tulekaan, että antaisin oman asuntoni avaimet ANOPILLENI! Ramppaa muutenkin täällä alvariinsa (mulle se ei ole ok) ja jos piileskellään ja leikitään ettei olla kotona, se rynnii ikkunoiden takana jyskyttämässä ja soittelee linjat kuumina että oletteko kuolleet häkämyrkytykseen.

On päiviä, jolloin maksaisin mitä vaan että meidän kotiemme etäisyys olisi 500 km eikä 500 metriä :(.

Ot mutta saimpahan avautua...

Vierailija
16/90 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka juon opiskelijabileiden etkoilla enemmän kuin miespuoliset opiskelukaverini.

Vierailija
17/90 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kuinka hillun koko ajan alasti ja kun kissat tekevät typetyyksiä vien ne niskasta pitäen suihkuun.

Vierailija
18/90 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnteosta. Teen töitä 7 päivänä viikossa. Viikonloppuina ehkä vain puoli päivää.
Burn outin partaalla.

Vierailija
19/90 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestäni säälittäisiin ja ihailtaisiin, koska hän tekee melkein kaikki kotityöt ja käy kaupassa. Ja minua sitten mollattaisiin siitä etten ansaitsisi niin ihanaa miestä kun en tee kotona paljon mitään. Teen liikaa töitä, ehkä 60 h/vko, siitäkin voisi nousta haloo.

Teemme yksinkertaisia ruokia, sitä varmaan pilkattaisiin... Miksi niillä ei käy vieraita? Ostavat liikaa vaatteita ja kodinkoneita, käyttävät kauheasti rahaa kahviloissa hengailuun... Naisen pitäisi liikkua enemmän...

hyvä avaus tämä : )

Vierailija
20/90 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Olemme vegaaneja. Emme paasaa taikka käänyttä, mutta se hetki kun AVn vegekriitikko ei bongaa mitään eläinperäistä aiheuttaa räjähdyksen ihan varmasti.
-Mieheni tekee etätöitä, lähinnä ohjelmointia ja johtamista ilman housuja. Eli kohua varmasti herättää mieheni skype-kokoukset, jossa kamera rajautuu vain päähän ja hartioihin kun mies istuu kauluspaidassa ja kalsareissa työkavereiden pönöttäessä kokouspöytäkirja ympärillä puvut päällä :D
-Olen vieläkin viimetippaan jättäjä, opintoni herättäisi varmasti kohua ja mammat pöyristyisi laiskuudestani kun päätyttäys alkaa viikkoa ennen koeviikkoa.