Äidit, jotka värjänneet ja muovittaneet itsensä ja ovat ihan eri näköisiä kuin lapsensa. Erikoisen näköistä
Tiedätte varmaan näyn. Äiti on liilahiuksinen, sotamaalauksessa, tekokynnet, tekoripset, naamatäytteet, ylipainoinen. Lapset ruskeahiuksisia, vielä normaalipainoisia ja eri näköisiä naamasta, koska äidillä on maalaus ja täytteet.
Ei tunnistaisi lasten äidiksi.
Kommentit (34)
Miksi lapset pitäisi tunnistaa äidin ulkonäön perusteella? Tuskin lapsia tunnistetaan isän ulkonäön perusteellakaan.
Ja harvoin lapsi on edes vanhempiensa näköisiä, koska piirteet ja ulkonäkö tulee geeneistä, monen sukupolven yli ja menevät ristiin.
Vanhempani ovat molemmat hyvin vaaleita hiukseltaan ja iholtaan ja minulla on tummat, lähes mustat hiukset ja tumma iho ja olen lähes suora kopio isoisäni siskosta, valokuvien ja äänen perusteella.
Poika näyttää selkeästi enemmän isältään. Mun kasvot kyllä kaipaa jo täytettä.
Jos tekisin lapsen nykyisen mieheni kanssa siitä aika varmasti tulisi tummapiirteinen, ruskeasilmäinen ja miehen sukua kun katselee niin omaisi nuo tietyt piirteet sieltä. Minun sukuni on vaalea, hailakka ja samoja piirteitä kyllä tunnistaa kun alkaa tutkimaan mutta ne eivät ole selkeät.
Molemmat ollaan kyllä ihan supisuomalaisia, mutta ihan varmasti kaikki tuntemattomat luulisivat, että lapsen isä on ulkomaalainen 😅 eikä minulla itselläni olisi mitään asiaa vastaan jos sattuisi olemaan, mutta huvittaa jo ajatuksena mitä johtopäätöksiä minusta tehtäisi.
Niimpä. Onha se noloa kun niistä lapsista sitten heti näkee kuinka porsaan näköinen äiti on ollut ennen muovittamista.
Elämme 2022. Mitä väliä? Antakaa kaikkien kukkien kukkia,ei ole teiltä pois.
ap:n mielestä lapsilla ei ole ollenkaan isää. Vihaatko miehiä vai pidätkö heitä mitättöminä?
Vai onko niin, että vihaat itseäsi, koska olet aivoiltasi vajaa luuseri.
Vierailija kirjoitti:
ap:n mielestä lapsilla ei ole ollenkaan isää. Vihaatko miehiä vai pidätkö heitä mitättöminä?
Ajatuksesi miehistä tulivat omista aivoistasi, eivät ap:n aloituksesta.
Miestensä takia kai he tälläävät. Tähän asti olet vaatinut sitä. Et taida ikinä olla tyytyväinen vaan kitinä ja kyttääminen on elämäntapasi.
Elä omaaelämääsi ja juokse omia polkujasi he le vet tiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miesten olemattomuus näkyi aloituksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miesten olemattomuus näkyi aloituksesta.
Kyllä minun mielessäni perhe on ihan perhe. Siihen kuuluu mies.
Kuten on jo sanottu, lapset eivät välttämättä ole äitinsä näköisiä vaan isänsä. Ap nyt kumminkin haluaa vihata naisia ja miehiä hän ei pidä minään.
Inselin elämä on vähän semmoista siipeilyä ja fittuilua ja valikoivaa havaitsemista.
Onhan niitä naisinseleitäkin, sillä kuuppavika ei sukupuolta katso.
Vierailija kirjoitti:
Kuten on jo sanottu, lapset eivät välttämättä ole äitinsä näköisiä vaan isänsä. Ap nyt kumminkin haluaa vihata naisia ja miehiä hän ei pidä minään.
Inselin elämä on vähän semmoista siipeilyä ja fittuilua ja valikoivaa havaitsemista.
Sellaisia ajatuksia sinun päässäsi.
Harva lapsi muistuttaa 140-kiloista barbapapaa, moni mies kyllä.
Todellakin nyt olisi hyvä keskittyä omaan elämään, sen ongelmien ratkomiseen, eikä muiden ihmisten ulkonäköön, ap. Toki voi olla, ettei sinulla resurssit muuhun riitä.
Laita itsesi ihmismoiseksi ja mene kouluun/töihin ap. Tai ota lääkkeesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittajan päässä.
Henkisesti normaalit eivät tee mielenvikaisia aloituksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittajan päässä.
Henkisesti normaalit eivät tee mielenvikaisia aloituksia.
Eivät katsele ympärilleen?
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä muovitus joku uusi termi?
Muovihiukset, muovikynnet jne, onhan se muovittamista.
Ahaa. Minä olen ihan meikitön ja luomu tummahiuksinen ja vihreäsilmäinen. Lapseni ovat vaaleita ja sinisilmäisiä eivätkä vähääkään minun näköisiäni naamastakaan. Silti ollaan pärjätty.